Witam.
Mam problem z moim golfem III 1.6 1993r.(silnik ABU,75 KM).Otóż gaśnie na ciepłym silniku zarówno jak i na benzynie jak i na lpg Po uruchomieniu silnika nic się nie dzieje,pracuje bez zarzutu a gdy tylko dobrze się rozgrzeje zaczyna gasnąć na niskich obrotach czy to na biegu jałowym czy na obojętnie którym biegu.
Trzy tygodnie temu wymieniłem rozrząd,pasek i pompe wody,po dwóch tygodniach musiałem wymienić uszczelkę pod głowica,głowica była splanowana.do tego wymiałem uszczelkę pod pokrywą zaworów,symering na wałku rozrządu i pasek alternatora.
Nie mam pojęcia co się dzieje,trochę poczytałem i wygląda na to że może czujnik halla jest przyczyną tej usterki...Prosze o pomoc i radę
Gaśnie na ciepłym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Gaśnie na ciepłym silniku
podmień z kims ten czujnik i zobacz czy pomoże, zobacz może czy kable WN nie maja przebić może tak być ze przy wyższej temp izolacja szwankuje.
Gaśnie na ciepłym silniku
Wczoraj odkryłem że to nie wina czujnika Halla i też nie silniczek krokowy.Mianowicie auto pracuje na wolnych obrotach do momentu gdy nie są włączone dwa odbiorniki pradu,np.gdy mam włączone światła i włączam ogrzewanie tylnej szyby auto gaśnie,lub gdy włączę zamiast tylnej szyby wentylator... I tak w różnych kombinacjach prąd gdzieś ginie,jakby było za mało do normalnej pracy sinika,był nie wystarczający.Czy to wina alternatora,czy może to gdzieś jakieś kable są uszkodzone?
Pomóżcie bo już pomysły mi się kończą
Pomóżcie bo już pomysły mi się kończą
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 20 gości