Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

Post autor: kiler_444 » ndz paź 07, 2012 18:38

Panowie

Mam problem z uruchomieniem silnika.
Wszystko jest ok oprócz tego że nie załacza się pompa paliwa, znaczy przekaznik sie nie załacza. (przekażnik jest ok)
Z tego co posprawdzałem to brakuje masy na cewce.
Jeśli podłącze masę z karoserii do przekaznika silnik zapla.
Jak odnależć przerwe w instalacji.
Czy to może być uszkodzony sterownik silnika ???
Dodatkowo przekażnik bardzo sie grzeje.

Proszę o pomoc


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

Post autor: -=ren=- » pn paź 08, 2012 14:59

sprawdź masy na silniku, masę do sterownika i masę do cewki...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

Post autor: Paweł Marek » pn paź 08, 2012 22:44

orientujesz się czy nie założono ci dodatkowego odcięcia pompy paliwa przy pracy na LPG?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

Post autor: roger18sx » śr paź 10, 2012 12:08

kiedys tez mialem gti z silnikiem 2e. Mialem tem sam przypadek. W siłniku wszystko ok. Zmienilem przekaznik, cala skrzynke bezpieczników sterownik silnika i dalej tak samo. Przed sprzedażą wstawilem dodatkowy przekaznik sterowany stacyjką ktory podawal mase na przekaznik 167 pompy. I palilo ok ale nie polecam bo sterownik wtedy glupieje no chyba zeby dal jakas diode jednostronnego przdplywu .


VW NA ZAWSZE

Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Re: Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

Post autor: kiler_444 » śr paź 10, 2012 19:44

Panowie

Przyczyna znaleziona !!!

Wszystkiemu winny jest fabryczny sterownik alarmu.

To on odcina masę na przekażnik i tak samo jak przekażnik się bardzo grzeje.

CZy ktoś mi może powiedzieć jak przerobić instalację by pozbyć sie całkowicie sterownika alarmu ???


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

Post autor: Paweł Marek » śr paź 10, 2012 23:28

kiler_444, o tym znajdziesz coś na forum, ale czy jesteś pewien? 2E to wczesne roczniki - jakoś fabrycznego immo nie spotkałem w 92-93


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Re: Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

Post autor: kiler_444 » czw paź 11, 2012 20:05

rocznik samochodu to '94 i immo juz nie ma tylko sam sterownik pozostał


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Problem z uruchomieniem silnika 2.0 8V 2E + LPG

Post autor: jeryk10 » ndz paź 14, 2012 12:26

silniki 2E nigdy nie posiadały immo a co do oryginalnego alarmu to go posiadały a pozbyć się ten alarm fabryczny jest bardzo prosto


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 91 gości