VR6 Brak Iskry

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
89matt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 18, 2010 21:53
Lokalizacja: Gliwice

VR6 Brak Iskry

Post autor: 89matt » czw sie 30, 2012 20:00

Swapuje własnie vr6 do mojego mk3, na samym początku miałem problem z palącymi sie cewkami zapłonowymi (silnik 2.8 AAA na aparacie zapłonowym) co wynikało z słabej masy na silniku. Masa poprawiona a golf ani nie kaszlnie. Pompa paliwa załącza sie dosłownie na jej pół obrotu, pożniej zero prądu (na wtyczce) podczas kręcenia rozrusznikiem. Dodam ze pompa chodzi jak podłączyłem na krótko także spalona nie jest. Sprawdzony przekażnik i bezpiecznik- wszystko OK. Podmieniłem nawet z innego dla pewności. Co do iskry jest ale tylko podczas przekręcenia kluczyka włączając zapłon i podczas jego wyłączania. Czasami sie zdażyło ze iskra przeskoczyła wtrakcie kręcenia rozrusznikiem. I nic wiecej Panowie co może być przyczyną? Mam wymienić kompa czy czujnik hall-a moze szwankuje choć był kupiony inny - używka ale działał idealnie:)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

VR6 Brak Iskry

Post autor: Paweł Marek » czw sie 30, 2012 20:23

Czujnik halla? Chodzi ci o czujnik położenia wału korbowego? Bo to on jest zasadniczy dla iskry.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
89matt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 18, 2010 21:53
Lokalizacja: Gliwice

Re: VR6 Brak Iskry

Post autor: 89matt » czw sie 30, 2012 20:31

Przyznam ze nie przemierzyłem bo miernik umarł, jutro postaram sie to zbadać. Moze ktoś miał identyczne obiawy i wie co na 100% padło? Dodam ze w dawcy silnik chodził bez najmniejszego problemu.



Awatar użytkownika
89matt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz kwie 18, 2010 21:53
Lokalizacja: Gliwice

VR6 Brak Iskry

Post autor: 89matt » czw sie 30, 2012 20:45

No i czy czujnik halla ma jakiś związek z pompą paliwa? Tzn z brakiem napięcia?



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

VR6 Brak Iskry

Post autor: agrala » czw sie 30, 2012 20:58

A kiedy mierzysz to napiecie bo ono pojawia sie tylko przez jakies 2 sek po wlaczeniu zaplonu, pozniej sterownik wlaczy dopiero pompe jak bedzie widzial impulsy z czujnika halla



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

VR6 Brak Iskry

Post autor: Paweł Marek » pt sie 31, 2012 11:49

może jednak z czujnika wału, chociaż w 100 procentach nie wiem bo to Motronic, ale silniki np na Simosie działają bez sprawnego czujnika wałka o ile sprawny jest czujnik położenia wału


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

VR6 Brak Iskry

Post autor: jeryk10 » pt sie 31, 2012 12:31

przede wszystkim zobacz czy masz napięcie na czujniku Halla na pin 3 po włączeniu zapłonu


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości