wiązka g60 problem

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gelo65hn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 30, 2012 20:02

wiązka g60 problem

Post autor: gelo65hn » pt mar 30, 2012 20:53

witam.jestem w trakcie swapu z 1.8 PF na g60 ale przed PF był RP i potrzebuję schematu podłączenia wiązki z g60 do skrzynki bezpieczników
Źle podłączyłem kable i uszkodziłem sterownik, podam kolory kabli w poszczególnych wiązkach jeśli ktoś jest mi wstanie pomóc będę
bardzo wdzięczny bo nie chce kolejnego sterownika spalić :-(


wtyczka ze skrzynki bezpieczników ma 5 kabli:

czerwono-czarny
czarno-żółty
czerwono-zielony
czerwono-żółty
czerwono-biały


wtyczka z wiązki sterownika ma 6 kabli;

czarno-biały
czerwony gruby
czerwono-żółty
czerwono-biały
czarno-żółty
czerwony-cienki



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

wiązka g60 problem

Post autor: jeryk10 » ndz kwie 01, 2012 09:11

Wtyczka 5 kabli
czerwono biały plus idący z przekaźnika pompy paliwa z zacisku 87
czarno żółty zasilanie na pin 14 ECU
czerwono zielony sygnał rozrusznika plus pojawiający się gdy kręcimy rozrusznikiem plus idzie na pin 1 ECU
czerwono żółty sygnał masowy idący z ECU z pinu 3 do przekaźnika pompy paliwa na zacisk 85
czerwono czarny zasilanie wtrysków paliwa zasilanie jest takie same jak dla sondy lambda czyli idzie z przekaźnika pompy paliwa ten kabel sprawdź miernikiem czy pojawia się tam plus jak załączy przekaźnik pompy paliwa
wtyczka na 6 kabli
czerwono żółty sygnał masowy idący na przekaźnik pompy paliwa na zacisk 85 i łączysz go z tez z tym czerwono żółtym
czerwono biały plus idący na sondę lambda z przekaźnika pompy paliwa z zacisku 87 i łączysz go z tym czerwono białym
czerwony cienki sygnał rozrusznika łączysz go z czerwono zielonym
czarno żółty plus na ECU łączysz go z czarno żółtym
czerwony gruby zasilanie wtrysków łączysz go z czerwono czarnym
czarno biały zasilanie korkowca lub cewki zapłonowej ale ten przewód sprawdź miernikiem dokąd idzie zazwyczaj zasilanie cewki to przewód czarny
dobrze przykręć wszystkie masy ECU bo to morze było powodem spalenia sterownika masa ECU to pin 19i13


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

gelo65hn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 30, 2012 20:02

wiązka g60 problem

Post autor: gelo65hn » ndz kwie 01, 2012 09:58

witam .wygląda na to że podłączyłem 5 kabli dobrze tylko ten czarno biały raczej źle nie wiedziałem od czego on jest bo idzie na pin 23 w ecu a w opisie jaki posiadam nie pisze od czego dokładnie on jest
i go podłączyłem razem z cienkim czerwonym do czerwono zielonego i pewnie wtedy coś padło. Odnośnie cewki to zasilanie u mnie jest pod czarnym idzie ze skrzynki bezp. i podłączyłem go pod +15
natomiast zielony kabel który idzie z ecu z pinu 25 podłączyłem po pozycje 1 na cewce.jesli coś namieszałem proszę o dalsze propozycje i wielkie dzięki dla jeryk10 za poradę :pub:



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

wiązka g60 problem

Post autor: jeryk10 » ndz kwie 01, 2012 10:22

jeżeli ten przewód czarno biały idzie z pinu 23 ECU to jest to sygnał na przekaźnik który załącza zasilanie ECU na pin 14 ale nie musi tak być bo wystarczy ze masz już zasilanie ECU na przewodzie czarno żółtym kabel czarno biały jest Ci nie potrzebny kable do cewki masz podłączone dobrze


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

gelo65hn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 30, 2012 20:02

wiązka g60 problem

Post autor: gelo65hn » ndz kwie 01, 2012 14:20

to luks dzięki wielkie :bigok: tylko teraz kupic ECU będzie ciężko znaleźć



gelo65hn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt mar 30, 2012 20:02

wiązka g60 problem

Post autor: gelo65hn » czw kwie 26, 2012 10:51

okazało się że przewód czarno-biały musi być podłączony pod napięcie inaczej nie chciało zapalić podłączyłem go do czerwono-żółtego i wszystko działa.



rau3000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:45
Lokalizacja: Prudnik

Re: wiązka g60 problem

Post autor: rau3000 » śr sie 01, 2012 18:31

Witam, sroki, że odkopuję temat, ale mam taki sam problem, z tym, że inne wtyczki,a mianiowicie,
od komputera mam 2 wtyczki (4-pinowa z kabelkami od prawej:
1-czarno-biały;
2-żółty;
3-czarno-żółty
4-czerwono-zielony

i 3-pinowa od prawej:
1-żółto-czerwony
2-żółto- czerwony
3-biało-czerwony

http://imageshack.us/f/84/dsc5471c.jpg/

i 2 wtyczki od kabiny ( 6 pinow i 1 pinowa)
1 pinowa( żółto-czarna)
6 pinowa od lewej:

1-biało-różowy
2-żółto-czerwony
3-biało-czarny
4-czerwony
5-czarny
6-czerwono-brązowy

http://imageshack.us/f/37/dsc5468r.jpg/
Z góry dziękuję za pomoc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości