Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
wojtek06061989, ten efekt z filmików już jest, tylko że na krótszych siłownikach i bezsprężynowych, które muszę zmienić ponieważ za nisko się otwiera i też nie tak szybko jak powinna.
grg474, tak czytałem to i jeszcze nawet gdzieś był podobny temat na którymś zagranicznym forum, nawet gdzieś mam taki przekaźnik, tylko że ja chciałem ominąć te patenty i wydłubać to w komforcie co za co jest odpowiedzialne, ale to tylko i wyłącznie metoda prób i błędów i sporo chęci na tak dogłębne przeczesanie wsadu komfortu więc chyba zastosuję którąś z innych metod.
grg474, tak czytałem to i jeszcze nawet gdzieś był podobny temat na którymś zagranicznym forum, nawet gdzieś mam taki przekaźnik, tylko że ja chciałem ominąć te patenty i wydłubać to w komforcie co za co jest odpowiedzialne, ale to tylko i wyłącznie metoda prób i błędów i sporo chęci na tak dogłębne przeczesanie wsadu komfortu więc chyba zastosuję którąś z innych metod.
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Otwieranie tylnej klapy działa jak fabryka na przekaźniku z Bory. Wpięcie go w obecną instalację którą trzeba lekko przerobić między sygnałem idącym do klapy a modułem komfortu sprawia że mamy otwieranie tylnej klapy w przypadku zlikwidowanego zamka lub gdy chcemy mieć automatycznie otwieraną klapę. Otwieranie działa jak fabryka, na trzeci przycisk w oryginalnym scyzoryku. Sprawdzone.
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Diagi, o który przekaźnik chodzi i na jaki go wymienić?
Może w golfie hatchback to nie działa bo tam zamek jest mechaniczny (w borze sedan jest elektryczny) i dlatego jest inny przekaźnik?
W golfie variant zamek elektryczny, ten sam co w borze, więc może i przekaźnik jest taki jak w borze... Jak podasz o jaki przekaźnik chodzi, to sprawdzę u siebie jaki mam.
Może w golfie hatchback to nie działa bo tam zamek jest mechaniczny (w borze sedan jest elektryczny) i dlatego jest inny przekaźnik?
W golfie variant zamek elektryczny, ten sam co w borze, więc może i przekaźnik jest taki jak w borze... Jak podasz o jaki przekaźnik chodzi, to sprawdzę u siebie jaki mam.
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Przekaźnik trzeba dołożyć, nie wymieniać, bo w Hatchbacku go w ogóle nie ma jak jest mechaniczne otwieranie. Dokładasz przekaźnik 79, jego numer to 191 927 841. Do tego dokładasz w klapę elektryczny siłownik np. ten od klapki wlewu paliwa.
- wojtek06061989
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
- Lokalizacja: Kotuń
- Kontakt:
Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
kolego jeśli miałbyś chwilę wolnego czasu może zrobiłbyś małe faq do tego?? tzn jakiś schemacik nawet odręczny czy coś takiego jak należy zmodyfikować instalacje??Diagi pisze:Przekaźnik trzeba dołożyć, nie wymieniać, bo w Hatchbacku go w ogóle nie ma jak jest mechaniczne otwieranie. Dokładasz przekaźnik 79, jego numer to 191 927 841. Do tego dokładasz w klapę elektryczny siłownik np. ten od klapki wlewu paliwa.
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Czyli wychodzi na to, że do varianta wystarczy jedynie dokupić i zakodować pilot kluczyka i powinno śmigać
Później można się bawić z jakimiś sprężynami czy dodatkowym siłownikiem podnoszącym klapę.
http://allegro.pl/pilot-do-skoda-seat-v ... 91931.html" onclick="window.open(this.href);return false; - dobra cena?
Później można się bawić z jakimiś sprężynami czy dodatkowym siłownikiem podnoszącym klapę.
http://allegro.pl/pilot-do-skoda-seat-v ... 91931.html" onclick="window.open(this.href);return false; - dobra cena?
Odp: Re: Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
diagi... czy ten kluczyk bedzie sie nadawal? rozni sie od mojego tylko dwiema ostatnimi literami w kodzie: 1J0 959 753 AG - to jest moj, czestotliwosc ta sama...piori pisze:Czyli wychodzi na to, że do varianta wystarczy jedynie dokupić i zakodować pilot kluczyka i powinno śmigać
Później można się bawić z jakimiś sprężynami czy dodatkowym siłownikiem podnoszącym klapę.
http://allegro.pl/pilot-do-skoda-seat-v ... 91931.html" onclick="window.open(this.href);return false; - dobra cena?
Wysłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Siemano, zeby nie zakladac nowego tematu. Jakie sprezyny/dodatkowy silownik nalezy dokupic do Bory zeby dzialal ten patent? Moglby ktos podrzucic jakis link?
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
szczyku, nie wiem to trzeba sprawdzić na aucie dopiero.
wojtek06061989, postaram się opisać.
mix3d, siłownik poniżej w spisie, natomiast co do sprężyn jeszcze nie testowałem bo miałem mocniejsze siłowniki po prostu wsadzone ale polecają http://www.otelo.com.pl/pl/produkty/spr ... 41182.html" onclick="window.open(this.href);return false; i udało mi się znaleźć właśnie w linku tym co podałem polskiego dostawcę.
A więc potrzebny jest:
przekaźnik 79 o numerze 191 927 841
ewentualnie uchwyt przekaźnika 443 937 527
siłownik klapy wlewu paliwa np. numer 3B0 959 782
trzyprzyciskowy pilot
trochę kabelków najlepiej z 5 różnych kolorów
szerokie piny w przekaźnik
dwa oczka prądowe do podpięcia masy i zasilania
odboje klapy tylnej od Scirocco 1K8 827 761C
mocniejsze siłowniki lub sprężyny w obecne siłowniki
Tak w skrócie wytłumaczę. W zależności od tego jaki mamy moduł komfortu 1J0 lub 1C0 są dwie opcje podpięcia wszystkiego:
Pin 86 przekaźnika z pinem 13 (1J0) lub 4 (1C0) modułu komfortu wtyczki 23 pinowej.
Pin 85 i 87 do plusa pod skrzynką przekaźników.
Pin 87a do punktu masy obok skrzynki przekaźników po prawej stronie.
Teraz szukamy kabla zielonego i niebieskiego we wtyczce 23PIN modułu komfortu. W jednym przypadku będą to piny 19 i 20 (1J0) a w drugim jak dobrze pamiętam 3 i 18 (1C0). Można znaleźć po kolorze kabli łatwo. Wyciągamy je z wtyczek lub obcinamy. Pin30 z przekaźnika podpinamy do niebieskiego przewodu. Zielony przewód natomiast do masy obok skrzynki przekaźników po prawej stronie. Gdyby siłownik dostawał sygnał ale nie wciągał tylko wypychał cięgło to zamieniamy bieguny przy wtyczce w klapie.
Zapewne kilka rzeczy pominąłem ale wyjdzie po drodze.
wojtek06061989, postaram się opisać.
mix3d, siłownik poniżej w spisie, natomiast co do sprężyn jeszcze nie testowałem bo miałem mocniejsze siłowniki po prostu wsadzone ale polecają http://www.otelo.com.pl/pl/produkty/spr ... 41182.html" onclick="window.open(this.href);return false; i udało mi się znaleźć właśnie w linku tym co podałem polskiego dostawcę.
A więc potrzebny jest:
przekaźnik 79 o numerze 191 927 841
ewentualnie uchwyt przekaźnika 443 937 527
siłownik klapy wlewu paliwa np. numer 3B0 959 782
trzyprzyciskowy pilot
trochę kabelków najlepiej z 5 różnych kolorów
szerokie piny w przekaźnik
dwa oczka prądowe do podpięcia masy i zasilania
odboje klapy tylnej od Scirocco 1K8 827 761C
mocniejsze siłowniki lub sprężyny w obecne siłowniki
Tak w skrócie wytłumaczę. W zależności od tego jaki mamy moduł komfortu 1J0 lub 1C0 są dwie opcje podpięcia wszystkiego:
Pin 86 przekaźnika z pinem 13 (1J0) lub 4 (1C0) modułu komfortu wtyczki 23 pinowej.
Pin 85 i 87 do plusa pod skrzynką przekaźników.
Pin 87a do punktu masy obok skrzynki przekaźników po prawej stronie.
Teraz szukamy kabla zielonego i niebieskiego we wtyczce 23PIN modułu komfortu. W jednym przypadku będą to piny 19 i 20 (1J0) a w drugim jak dobrze pamiętam 3 i 18 (1C0). Można znaleźć po kolorze kabli łatwo. Wyciągamy je z wtyczek lub obcinamy. Pin30 z przekaźnika podpinamy do niebieskiego przewodu. Zielony przewód natomiast do masy obok skrzynki przekaźników po prawej stronie. Gdyby siłownik dostawał sygnał ale nie wciągał tylko wypychał cięgło to zamieniamy bieguny przy wtyczce w klapie.
Zapewne kilka rzeczy pominąłem ale wyjdzie po drodze.
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Odgrzeje trochę kotleta, ze względu na zainteresowanie tym bajerem. Chciałbym upewnić się czy do mojej Bory variat wystarczy dokupić 3 przyciskowy pilot 1J0 959 753 DA lub 1J0 959 753 P(moj ori pilot to 1J0 959 753 N 433,92 MHz) zakodować do samochodu i zamek klapy będzie się już otwierał czy mój moduł komfortu 1J0 959 799 AH obsłuży osobne otwieranie zamka klapy?
Potem z tego co napisał Diagi, wystarczy skompletować
Potem z tego co napisał Diagi, wystarczy skompletować
Diagi pisze:odboje klapy tylnej od Scirocco 1K8 827 761C
i wszystko będzie hulać, czy jednak będzie mi potrzebne coś jeszcze?Diagi pisze:mocniejsze siłowniki lub sprężyny w obecne siłowniki
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Nie jest to takie proste jak ci się wydaje. Twój układ komfortu 1J0 959 799 AH nie dogada się z pilotem DA, miałem już taki pilot i nie dało się go sparować ob działa na 434MHz. Jak byś chciał tak przerobić żeby otwierać tylną klapę przyciskiem to musiał byś zacząć od wymiany układu komfortu który obsługuje piloty trzy przyciskowe, dalej już masz opisane.
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Dzięki karolw2. Jednak według ETKA i tej strony http://www.passatplus.de/umbauteile/sch ... /index.htm wszystkie podane piloty są z tą samą częstotliwością więc powinny się "dogadać". Poczytałem tu i tam i to jest jedyny wymóg by pilot się dogadał z modułem. No ale w porządku jeśli nie DA to może ten drugi. Po za tym w tym temaciehttp://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4061892 greg twierdzi
pawullonn napisał(a):
Czy istnieje taka możliwość że bedzie to chodziło w takiej konfiguracji bo teraz centralny zamek obsluguje 2 przyciskowy i czy dostosuje sie do pilota z 3 przyciskami?
W związku z powyższym chcę sobie rozwiać wszystkie wątpliwości i proszę jeszcze o jakieś opinie na ten temattak
Zmiana pilota 2-przyciskowego na 3-przyciskowy
Z moich zebranych informacji jak szukałem zamiennika dla pilota 1J0 959 753 N kupowałem i sprzedałem kilka pilotów dwu i trzy przyciskowych z końcówką P nie miałem i z moich informacji zebranych z forum naszego i seata leon wynika że z tym modułem komfortu 1J0 959 799 AH działają tylko kluczyki kwadratowe z końcówką N i oraz owalne dwu przyciskowy 1J0 959 753 A oraz 1J0 959 753 B .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości