cierpliwosci, pojawiaja sie i po 100zl, tylko trzeba szukackrissMK4 pisze:na all są mfa ale kosztują 400 zł
Wymiana ECU golf IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana ECU golf IV
Wymiana ECU golf IV
rozumiem , więc czeka mnie wymiana ECU , i jak bym chciał pełny fis mieć , i połączyć radio z nim , to jaki by musiał być zestaw ? znalazłem poradnik ale w nim pisze jak to zrobić ale bez can ;/ (trzema kablami) , a w 920 podobno te informacje idą po can , więc chyba radio musi mieć can , tak ? czy wystarczy gamma V (choć jak by mogło być 2din z cd może mp3 to też by odpowiadało ) , PS czy do tego zegary 1J0 920 842 będą odpowiednie ? , i czy jak bym zakupił np ecu z 2001 roku to są szanse na zadziałanie kontrolki od tempomatu ?
Wymiana ECU golf IV
takkrissMK4 pisze: i czy jak bym zakupił np ecu z 2001 roku to są szanse na zadziałanie kontrolki od tempomatu ?
nie, z tym, ze jeżeli byś np chciał podłączyć 2din z mp3 vw to musiałbyś dać licznik immo 3 bo radio się nie będzie włączać.krissMK4 pisze:a w 920 podobno te informacje idą po can , więc chyba radio musi mieć can , tak ?
wg mnie najzdrowsze (najtańsze rozwiązanie) a żeby ładnie działało to ten licznik + sterownik silnika z CAN - zamiast radia możesz dać navi MFD.krissMK4 pisze:1J0 920 842 będą odpowiednie ?
Uzyskasz tak, temp zewn, spalanie chwilowe, spalanie średnie + navi/czy radio na fis. Na tym liczniku nie uzyskasz - które drzwi są otwarte welcome i zasięg na baku. Powód opisałem już wyżej ale to i inne koszty
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana ECU golf IV
aha , no wiem własnie , ponieważ RKM czyli zasięg na baku jest dostępny tylko w immo 3 , ikonki drzwi chyba tak samo , jeszcze bym planował aktywować jak najwięcej kontrolek , płynu do spryskiwaczy , pasów , otwartej klapy , ale to już drobnostki , tylko niewiem jakiego kompa kupić do ahf żeby miał can mile widziane numery katalogowe
Wymiana ECU golf IV
038 906 012 LkrissMK4 pisze:tylko niewiem jakiego kompa kupić do ahf żeby miał can mile widziane numery katalogowe
np tutaj ktoś ma
http://allegro.pl/komputer-sterownik-si ... 24512.html
ewentualnie też też pasuje
http://allegro.pl/komputer-silnik-1-9-t ... 54990.html
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana ECU golf IV
grg474, jesteś wielki vagiem potem trzeba dokonać adaptacji czy to jest typu p&p ?
Wymiana ECU golf IV
Tak można to zrobić VCDSem ale trzeba znać PIN sterownika adaptowanego i PIN sterownika do którego będzie adaptacja, czyli licznik i sterownik silnika.
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Wymiana ECU golf IV
To się go odczytuje w kilka minut za pomocą kabla a następnie adaptuje wszystko.krissMK4 pisze:jak się nie zna pinu ?
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Wymiana ECU golf IV
zraz zaraz Panowie - przecież to sterownik montowany od sierpnia 1999 i nie musi mieć pinu sterownika silnika - wystarczy pin licznika
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana ECU golf IV
Sorki za odkopywanie , ale potrzebuje ECU z canem żeby chodził mi licznik 1j0 920 822b , tylko ze musi to być 038 906 018 , tylko z jakimi literkami na końcu mają can bus ?? PS do silnika ahf , ponieważ kolega ma ecu 038 906 018 J can chodzi pociągnęliśmy dwa kable can h i can l do 19 i 20 pinu zielonej wtyczki zegarów obrotek chodzi itp ,ale na fisie spalanie 0,0 , a wtyczkami pasują ecu z końcówką 018 tylko z jakimi literkami będzie potrzebne ecu żeby działało to spalanie
pociągnęliśmy analogowy sygnał spalania do zegarów ale nie pomogło , i w opisie pinów licznika znalazłem że pin 4 zielonej wtyczki to Magistrala danych szyny CAN , do czego to trzeba podpiąć ?? i czy to przez to może nie działać to spalanie ?
i takie pytanie ile powinno być podłączonych kabli od cana ? bo jak to się mówi im dalej w las tym wiecej grzybów im dalej szukam to więcej kabli potrzeba
z tego co znalazłem to
4 Magistrala danych szyny CAN
19 CAN bus High sygnał wej.
20 CAN bus Low sygnał wyj.
27 CAN bus High-source signal
28 CAN bus Low-source signal
29 CAN bus screen
pociągnęliśmy analogowy sygnał spalania do zegarów ale nie pomogło , i w opisie pinów licznika znalazłem że pin 4 zielonej wtyczki to Magistrala danych szyny CAN , do czego to trzeba podpiąć ?? i czy to przez to może nie działać to spalanie ?
i takie pytanie ile powinno być podłączonych kabli od cana ? bo jak to się mówi im dalej w las tym wiecej grzybów im dalej szukam to więcej kabli potrzeba
z tego co znalazłem to
4 Magistrala danych szyny CAN
19 CAN bus High sygnał wej.
20 CAN bus Low sygnał wyj.
27 CAN bus High-source signal
28 CAN bus Low-source signal
29 CAN bus screen
- Jeżu
- VW Baron
- Posty: 3396
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
- Silnik: 2H
Wymiana ECU golf IV
krissMK4, i co jak tam prace ida na 1/2 fisem też sie przymierzam do tego jak będzie $$$ to bede modził.mam mk4 1,6sr 98 rok czyli bez can i tylko jedno pytanie do was
taki musze miec licznik o numerach: 1J0 920 822 VDO do 1,6sr akl a pytanie co do licznika czym się różni vdo od motometr bo vdo to rarytas i nie znalazłem takiego jeszcze motometr pełno na alegro
i taki sterownik kompa :06A 906 019 BQ
czyli sterownik kompa p&p wchodzi dowiedziałem sie że 2 kable z cana trza ciągnioną do licznika i zadaptowac
taki musze miec licznik o numerach: 1J0 920 822 VDO do 1,6sr akl a pytanie co do licznika czym się różni vdo od motometr bo vdo to rarytas i nie znalazłem takiego jeszcze motometr pełno na alegro
i taki sterownik kompa :06A 906 019 BQ
czyli sterownik kompa p&p wchodzi dowiedziałem sie że 2 kable z cana trza ciągnioną do licznika i zadaptowac
Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Wymiana ECU golf IV
już zamówiłem ecu 038 906 018 BM . nie powiem ci kolego czym się różnią motometer od vdo , na pewno obudową inaczej jest ukształtowana płyta licznika , ja sam wielkim szczęściem nabyłem zegary 1j0 920 822 , dalej tak jak gadasz , dwa kable CAN H i CAN L , i adaptujesz , ale nie koniecznie muszą to być te zegary 822 , mogą być inne lecz będą się palić kontrolki od abs i air bag które bodajże da się wyłączyć vagiem i problem staje się mniejszy , ale o takich zabiegach musisz popytać bardziej doświadczonych niż ja
- Jeżu
- VW Baron
- Posty: 3396
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
- Silnik: 2H
Wymiana ECU golf IV
krissMK4, a powedz mi czym się różnia zegary vdo od motometr bo greg kazał mi szukac vdo 1J0 920 822 ale taki nie znalazłem tylko motometr chyba ze znajde 1J0 919 822 VDO bez can to sprawa bedzie zamknieta
Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości