zasada dzialania immobilajzera
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
zasada dzialania immobilajzera
kolegowie, nurtuje mnie jedna rzecz. przymierzam sie do swapa 8v na 16v, komp od abfa pochodzi z samochodu po 95, wiec ma w sobie immo, ale nie dostalem reszty ukladu. moj golf jest z 97, oczywiscie jest immo. moje pytanie, to czy ECU i immo rzeczywiscie sa ze soba polaczone, w sensie zakodowania razem? czy tak naprawde gdybym zastosowal uklad immo z mojego golfa (czytnik, pastylka, jednostka kontrolna) to czy to nie zabangla? styk immo w ECU to 39, z czego to jest przewod sygnalowy "od" ecu do immo, nic innego nie znalazlem, wiec za unieruchomienie silnika tak naprawde odpowiedzialny jest uklad immo?
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
zasada dzialania immobilajzera
Po przekladce wystarczy zgarc ze soba immo i ECU i silnik zapali.
Wystarczy odczytac PIN z centralki i zrobic adaptacje.
ECU czeka na pozwolenie stratu silnika z IMMO, jezeli go nie dostanie to silnik nie zapali.
Wystarczy odczytac PIN z centralki i zrobic adaptacje.
ECU czeka na pozwolenie stratu silnika z IMMO, jezeli go nie dostanie to silnik nie zapali.
zasada dzialania immobilajzera
nic nie trzeba odczytywaćagrala pisze:Wystarczy odczytac PIN z centralki i zrobic adaptacje.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
zasada dzialania immobilajzera
rozumiem, za pomoca VAG-a wystarczy wejsc w sekcje z immobiliser i zgrac nowe ECU od ABFa ze starym immo i powinno banglac? czyli zadna wieksza magia?
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
zasada dzialania immobilajzera
Tak jak opisałeś .
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
zasada dzialania immobilajzera
ok, niedlugo zabieram sie za swapa, wiec wyjdzie w trakcie. jeszcze jedno pytanie, szczegol, ale potrafi zjesc nerwy. jak skutecznie wyciagac piny z wtyczek VW? mam tu na mysli np piny we wtyczce do ECU? jest na to skuteczna metoda, czy pozostaje dlubanie cieniutkim srubokretem raz z jednej, raz z drugiej?
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
zasada dzialania immobilajzera
25 10 00 tak się robi
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
zasada dzialania immobilajzera
heheh a mozesz nieco jasniej i rozwinac te tajemnicze cyfry?
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: zasada dzialania immobilajzera
25-czyli modul 25 w VAGu zwany immobiliser.speeder pisze:heheh a mozesz nieco jasniej i rozwinac te tajemnicze cyfry?
10- czyli po polaczeniuz immo wchodzi sie w adaptacje
00 - wybierasz kanal 00, test zaspisz, ok
Przy kazdym okienku w VAGu masz cyfry, np:
17 - licznik, 01 - silnik, 25 - immo, itd
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
zasada dzialania immobilajzera
- od strony, gdzie widać pin wkładasz coś w kwadratowy otworek nad i pod pinem. Te "coś" powinno dość ciasno tam wchodzić. Ja używam klucza imbusowego - wkładam raz z jednej, jaz z drugiej strony. Można też użyć cienkiego śrubokręta - wkładasz, przekręcasz, żeby odgięło zapadkę i wyciągasz.speeder pisze:ok, niedługo zabieram się za swapa, wiec wyjdzie w trakcie. jeszcze jedno pytanie, szczegol, ale potrafi zjesc nerwy. jak skutecznie wyciagac piny z wtyczek VW? mam tu na myśli np piny we wtyczce do ECU? jest na to skuteczna metoda, czy pozostaje dlubanie cieniutkim śrubokretem raz z jednej, raz z drugiej?
- speeder
- Użytkownik
- Posty: 372
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
- Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
- Kontakt:
zasada dzialania immobilajzera
witam ponownie. wstrzymalem sie z odpowiedzia do momentu, jak skoncze swapa. ABF siedzi, odpalony, ale w dziwny sposob. otoz po wejsciu w 25-10-00 nie mialem opcji "Test", wiec zapisalem i tyle. silnik zapalil. po odczycie bledow silnika pokazal sie blad:
17978- Engine Blocked by Immobiliser
P1570-35-10 - - - Intermitent
moje pytanie jest dosyc proste, otoz w jaki sposob skasowac ten blad?
17978- Engine Blocked by Immobiliser
P1570-35-10 - - - Intermitent
moje pytanie jest dosyc proste, otoz w jaki sposob skasowac ten blad?
moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
zasada dzialania immobilajzera
Odpala CI to, jezdzi?
Powinien po odpaleniu zgasnac.
ECU nie jest synchronizowane z immo i stad ten blad.
Nie ma opcji test bo sie nie zalogowales przed zozbieniem adpatacji.
Potrzebny Ci jest PIN do immo.
Powinien po odpaleniu zgasnac.
ECU nie jest synchronizowane z immo i stad ten blad.
Nie ma opcji test bo sie nie zalogowales przed zozbieniem adpatacji.
Potrzebny Ci jest PIN do immo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 83 gości