Brak ładowania po zapłonie oraz brak kontrolki ładowania

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kosior6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt kwie 05, 2011 22:07

Brak ładowania po zapłonie oraz brak kontrolki ładowania

Post autor: kosior6 » ndz lut 12, 2012 11:50

Mam jeszcze pytanie, w jaki sposób sprawdzić czy coś w aucie nie bierze lewego prądu? Mam taki zwykły multimetr.

Jeszcze jedna rzecz. Dosyć dawno zablokowała mi się tylna wycieraczka, tzn. chodziła bez przerwy i nie dało się jej wyłączyć(włączała się w momencie włączenia zapłonu), więc na szybko po prostu odłączyłem kabel od silniczka. Czy to może kraść prąd?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Brak ładowania po zapłonie oraz brak kontrolki ładowania

Post autor: Qto » ndz lut 12, 2012 15:45

kosior6 pisze:w jaki sposób sprawdzić czy coś w aucie nie bierze lewego prądu? Mam taki zwykły multimetr.
było setki razy pisane...szeregowo wpiąć amperomierz przy aku - szczegóły zdradzi wyszukiwarka



Awatar użytkownika
Quattro_S2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr lis 05, 2008 00:22
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Brak ładowania po zapłonie oraz brak kontrolki ładowania

Post autor: Quattro_S2 » pt lut 24, 2012 18:29

cześć wszystkim

niestety i u mnie jest podobny problem . Otóż:

VW Passat b5 AFN . Po odpaleniu auta - niezależnie czy zimny, czy ciepły świeci się kontrolka ładowania - w tym czasie nie ma ładowania (sprawdzone). Owa kontrolka znika jak przegazuję do około 2100 obr/min. Wtedy to ładowanie wynosi już ponad 14V , nawet na wolnych obrotach i kontrolka nie świeci się. Altek był u jakiegoś znachora, który twierdzi że jest ok z nim. Zmieniono nawet regulator. Ale bez zmian. Na próbę nawet założyłem altek od innego paska, w którym to takie zjawisko nie występuje. I co? Sytuacja bez zmian, tyle że wymagane obroty spadły do około 1600/min.

Wszystko nic,ale auto potrafi niezapalić po dniu przestoju, a ostatnio nawet po kilko minutach ... Akumlator nie ma siły zakręcić rozrusznikiem i jest "uuu ". Pobór prądu w normie. VAG nie wykazuje błędów żadnych. Jeszcze sprawa tego typu, że jak się udało "ostatkiem sił" zapalić to zanim nie przegazowałem , to pojawiały się kontrolki od poduchy, abs, i hamulców.


Macie jakieś pomysły , bo inaczej zwariuję ... :crazy:
kod altka:
BOSCH 671
028 903 028F


zapraszam do mnie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203743
[img]http://img819.imageshack.us/img819/2333/aaare.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Brak ładowania po zapłonie oraz brak kontrolki ładowania

Post autor: Qto » pt lut 24, 2012 18:47

szukaj pod "wzbudzenie alternatora" - to nie działa jak powinno
Quattro_S2 pisze:Jeszcze sprawa tego typu, że jak się udało "ostatkiem sił" zapalić to zanim nie przegazowałem , to pojawiały się kontrolki od poduchy, abs, i hamulców.
normalne...jest spadek napięcia podczas rozruchu to kontrolki się zapalają



Awatar użytkownika
Quattro_S2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr lis 05, 2008 00:22
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Brak ładowania po zapłonie oraz brak kontrolki ładowania

Post autor: Quattro_S2 » pt lut 24, 2012 19:39

a jeszcze jedna kwestia - ten znachor podpowiada ,żeby założyć jakieś diody czy żarówki gdzieś tam na kablach, żeby kontrolka gasła od razu . Może się nie znam , ale jeśli to ma sprawić tylko to , a ładowania nie będzie dalej na początku to ja dziękuję ...


zapraszam do mnie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203743
[img]http://img819.imageshack.us/img819/2333/aaare.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 75 gości