Mam jeszcze pytanie, w jaki sposób sprawdzić czy coś w aucie nie bierze lewego prądu? Mam taki zwykły multimetr.
Jeszcze jedna rzecz. Dosyć dawno zablokowała mi się tylna wycieraczka, tzn. chodziła bez przerwy i nie dało się jej wyłączyć(włączała się w momencie włączenia zapłonu), więc na szybko po prostu odłączyłem kabel od silniczka. Czy to może kraść prąd?
Brak ładowania po zapłonie oraz brak kontrolki ładowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Brak ładowania po zapłonie oraz brak kontrolki ładowania
było setki razy pisane...szeregowo wpiąć amperomierz przy aku - szczegóły zdradzi wyszukiwarkakosior6 pisze:w jaki sposób sprawdzić czy coś w aucie nie bierze lewego prądu? Mam taki zwykły multimetr.
- Quattro_S2
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: śr lis 05, 2008 00:22
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
Brak ładowania po zapłonie oraz brak kontrolki ładowania
cześć wszystkim
niestety i u mnie jest podobny problem . Otóż:
VW Passat b5 AFN . Po odpaleniu auta - niezależnie czy zimny, czy ciepły świeci się kontrolka ładowania - w tym czasie nie ma ładowania (sprawdzone). Owa kontrolka znika jak przegazuję do około 2100 obr/min. Wtedy to ładowanie wynosi już ponad 14V , nawet na wolnych obrotach i kontrolka nie świeci się. Altek był u jakiegoś znachora, który twierdzi że jest ok z nim. Zmieniono nawet regulator. Ale bez zmian. Na próbę nawet założyłem altek od innego paska, w którym to takie zjawisko nie występuje. I co? Sytuacja bez zmian, tyle że wymagane obroty spadły do około 1600/min.
Wszystko nic,ale auto potrafi niezapalić po dniu przestoju, a ostatnio nawet po kilko minutach ... Akumlator nie ma siły zakręcić rozrusznikiem i jest "uuu ". Pobór prądu w normie. VAG nie wykazuje błędów żadnych. Jeszcze sprawa tego typu, że jak się udało "ostatkiem sił" zapalić to zanim nie przegazowałem , to pojawiały się kontrolki od poduchy, abs, i hamulców.
Macie jakieś pomysły , bo inaczej zwariuję ...
kod altka:
BOSCH 671
028 903 028F
niestety i u mnie jest podobny problem . Otóż:
VW Passat b5 AFN . Po odpaleniu auta - niezależnie czy zimny, czy ciepły świeci się kontrolka ładowania - w tym czasie nie ma ładowania (sprawdzone). Owa kontrolka znika jak przegazuję do około 2100 obr/min. Wtedy to ładowanie wynosi już ponad 14V , nawet na wolnych obrotach i kontrolka nie świeci się. Altek był u jakiegoś znachora, który twierdzi że jest ok z nim. Zmieniono nawet regulator. Ale bez zmian. Na próbę nawet założyłem altek od innego paska, w którym to takie zjawisko nie występuje. I co? Sytuacja bez zmian, tyle że wymagane obroty spadły do około 1600/min.
Wszystko nic,ale auto potrafi niezapalić po dniu przestoju, a ostatnio nawet po kilko minutach ... Akumlator nie ma siły zakręcić rozrusznikiem i jest "uuu ". Pobór prądu w normie. VAG nie wykazuje błędów żadnych. Jeszcze sprawa tego typu, że jak się udało "ostatkiem sił" zapalić to zanim nie przegazowałem , to pojawiały się kontrolki od poduchy, abs, i hamulców.
Macie jakieś pomysły , bo inaczej zwariuję ...
kod altka:
BOSCH 671
028 903 028F
zapraszam do mnie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203743
[img]http://img819.imageshack.us/img819/2333/aaare.jpg[/img]
[img]http://img819.imageshack.us/img819/2333/aaare.jpg[/img]
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Brak ładowania po zapłonie oraz brak kontrolki ładowania
szukaj pod "wzbudzenie alternatora" - to nie działa jak powinno
normalne...jest spadek napięcia podczas rozruchu to kontrolki się zapalająQuattro_S2 pisze:Jeszcze sprawa tego typu, że jak się udało "ostatkiem sił" zapalić to zanim nie przegazowałem , to pojawiały się kontrolki od poduchy, abs, i hamulców.
- Quattro_S2
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: śr lis 05, 2008 00:22
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
Brak ładowania po zapłonie oraz brak kontrolki ładowania
a jeszcze jedna kwestia - ten znachor podpowiada ,żeby założyć jakieś diody czy żarówki gdzieś tam na kablach, żeby kontrolka gasła od razu . Może się nie znam , ale jeśli to ma sprawić tylko to , a ładowania nie będzie dalej na początku to ja dziękuję ...
zapraszam do mnie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203743
[img]http://img819.imageshack.us/img819/2333/aaare.jpg[/img]
[img]http://img819.imageshack.us/img819/2333/aaare.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 75 gości