13,3V-13,6 ładowanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
13,3V-13,6 ładowanie
kupiłem nowy akumulator i wymieniłem reg napięcia (14v) i dalej ładuje poniżej 14v - jak sprawdzić alternator w WV GOLF 3 1,4
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
13,3V-13,6 ładowanie
A jaki regulator kupiłeś? To ładowanie z obciążeniem czy bez? Połączenia alternator akumulator sprawdź sobie też. Jak masz miernik to ładowanie sprawdzisz między obudową alternatora a śrubą mocującą przewód do akumulatora.
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
13,3V-13,6 ładowanie
zabierz miernik i sprawdz ile masz w instalacji domowej. Ja miałem słabą baterie i mi pokazywał 16V a w domowej 270V i też jak ty zamontowałem świeży aku.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 13,3V-13,6 ładowanie
ładowanie z obciążeniem 13,3 -13,6 V , innym miernikiem tak samo ,klemy przeczyszczone i nic .
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
13,3V-13,6 ładowanie
Zabierz kabel rozruchowy i złap jedną klemą za alternator do obudowy i drugą dołóż do masy akumulatora.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
13,3V-13,6 ładowanie
REGULATOR kupiłem firmy TOPRAN 14V (za ok 30zł)
Z tym kablem to zrobię jutro po południu to napiszę co i jak...
Z tym kablem to zrobię jutro po południu to napiszę co i jak...
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
13,3V-13,6 ładowanie
TZN że masa alternatora jest dobra. włacz silnik, wepnij sie miernikiem i przenieś plus z zacisku plusowego alternatora do zacisku małego alternatora do wzbudzenia.FIXXXER79 pisze:kabel rozruchowy - klemy obudowa alternatora masz aku - to samo ...
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
13,3V-13,6 ładowanie
"przenieś plus z zacisku plusowego alternatora do zacisku małego alternatora do wzbudzenia."
można jaśniej ...
można jaśniej ...
13,3V-13,6 ładowanie
weź kabelek podłącz go jednym końcem do grubego kabla plusowego na altku, a drugim końcem dotknij do miejsca gdzie wpinasz niebieski kabelek od wzbudzenia. Na mierniku obserwuj czy na wolnych obrotach pojawi się ładowanie... Poza ty temat był już nie raz! np tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=139136" onclick="window.open(this.href);return false;FIXXXER79 pisze:można jaśniej ...
13,3V-13,6 ładowanie
Dzięki , a o co chodzi z tym licznikiem, bo u mnie często dzieje się tak że gdy gaszę samochód (przekręcam stacyjkę na zero) to gasną cyfrowe zegary na 2-3 sekundy , albo czasem w ogóle się zerują (resetują)
Czy to może mieć coś wspólnego z moim ładowaniem. Może trzeba licznik wymienić. Jakieś 2 lata temu miałem taki problem że przeładowywał alternator bo padł regulator i podawał napięcie 18V - może od tego coś się pochrzaniło.... (liczniki nie są takie znowu drogie -używki)
Czy to może mieć coś wspólnego z moim ładowaniem. Może trzeba licznik wymienić. Jakieś 2 lata temu miałem taki problem że przeładowywał alternator bo padł regulator i podawał napięcie 18V - może od tego coś się pochrzaniło.... (liczniki nie są takie znowu drogie -używki)
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
13,3V-13,6 ładowanie
Tak, licznik to też jeden z elementów odpowiedzialnych za ładowanie. Kontrolka ładowania wzbudza alternator do działania. Nie ma kontrolki nie ma ładowania. Kontrolka bez pracy silnika musi się świecic tzn ze działa. Ta kontrolka to właśnie ten mały przewód w alternatorze, tam musi być 12V dlatego prosiłem żebyć kawałkiem przewodu przerzucił z plusa na ten styk plus.. i gdy dotkniesz usłyszysz że alternator dostał opór i chodzi. Wystarczy dotknąć i puścić, wykonać pomiar łądowania. Jak bedzie trzeba trzymać wciąż ten plus to trzymaj i wykonaj pomiar ładowania na akumulatorze. Licznik się zeruje bo zanika na nim napięcie lub masa, trzeba to sprawdzić, szukać w schemacie pinout gdzie jest plus i minus licznika i to zbadać.FIXXXER79 pisze:Dzięki , a o co chodzi z tym licznikiem, bo u mnie często dzieje się tak że gdy gaszę samochód (przekręcam stacyjkę na zero) to gasną cyfrowe zegary na 2-3 sekundy , albo czasem w ogóle się zerują (resetują)
Czy to może mieć coś wspólnego z moim ładowaniem. Może trzeba licznik wymienić. Jakieś 2 lata temu miałem taki problem że przeładowywał alternator bo padł regulator i podawał napięcie 18V - może od tego coś się pochrzaniło.... (liczniki nie są takie znowu drogie -używki)
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości