Problem z zapłonem benzyna 1.4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z zapłonem benzyna 1.4
Witem,
Jak w temacie, mam problem z zapłonem. Zdarzyło się to już drugi raz. Samochód po postoju ok 8h nie chciał odpalić. Rozrusznik kręci i nic ;/
Za pierwszym razem doładowałem akumulator 1,5h i pomogło, z tym że przed ładowaniem akumulator miał 12,3V a po ładowaniu 12,9V. Te wartości wydają się być ok.
Za drugim razem ładowanie też pomogło. Przed ładowaniem było 12,4V a po ładowaniu ok 13V.
Akumulator kupiłem w styczniu 2011. Ładowanie akumulatora podczas pracy silnika jest chyba ok miernik, wskazuje 14V.
Czy to jest wina akumulatora? A jeśli nie akumulatora to czego?
pozdrawiam
Jak w temacie, mam problem z zapłonem. Zdarzyło się to już drugi raz. Samochód po postoju ok 8h nie chciał odpalić. Rozrusznik kręci i nic ;/
Za pierwszym razem doładowałem akumulator 1,5h i pomogło, z tym że przed ładowaniem akumulator miał 12,3V a po ładowaniu 12,9V. Te wartości wydają się być ok.
Za drugim razem ładowanie też pomogło. Przed ładowaniem było 12,4V a po ładowaniu ok 13V.
Akumulator kupiłem w styczniu 2011. Ładowanie akumulatora podczas pracy silnika jest chyba ok miernik, wskazuje 14V.
Czy to jest wina akumulatora? A jeśli nie akumulatora to czego?
pozdrawiam
Problem z zapłonem benzyna 1.4
Na dobry początek, myśląc optymistycznie pożycz od kogoś akumulator i sprawdź czy problem zniknie używając innego.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Problem z zapłonem benzyna 1.4
Jakies kontrloki pala sie na desce, co z konrolka immo i silnika - gasna?
Jak masz miernik to zobacz jakie jest napiecie podczas krecenia rozrusznikiem.
Przydalo by sie podlaczyc VAGa.
Jak masz miernik to zobacz jakie jest napiecie podczas krecenia rozrusznikiem.
Przydalo by sie podlaczyc VAGa.
Re: Problem z zapłonem benzyna 1.4
Cześć,
Czy spadek napięcia do 10,2V jest ok?
Dzisiaj kilka razy załączałem i wyłączałem silnik i jak na początku aku miał 12,8V tak teraz ma 12,4V. Jednak dalej pali. Zauważyłem jeszcze że jak pali się swiatło w samochodzie i jak zapalam silnik (rozrusznik się kręci) to światło przygasa. Następnie jak silnik odpali to światło świeci najmocniej.
A tak pytanie z innej beczki. czy pompa paliwowa powinna za każdym razem się załączać przy przekręceniu kluczyka do połowy? Bo przeczyściłem bezpieczniki, a wcześniej nie zawsze się załączała.
Pozdrawiam
Jak nie chciał zapalić to paliły się te co zawsze. A po ładowaniu akumulatora (EDIT* pali się EPC, sygnalizacja spalin i akumulator) i jak już zapalił silnik gasną wszystkie.agrala pisze:Jakies kontrloki pala sie na desce, co z konrolka immo i silnika - gasna?
Podczas kręcenia napięcie spada do 10,2V z napięcia 12,8V.agrala pisze:Jak masz miernik to zobacz jakie jest napiecie podczas krecenia rozrusznikiem.
Czy spadek napięcia do 10,2V jest ok?
Dzisiaj kilka razy załączałem i wyłączałem silnik i jak na początku aku miał 12,8V tak teraz ma 12,4V. Jednak dalej pali. Zauważyłem jeszcze że jak pali się swiatło w samochodzie i jak zapalam silnik (rozrusznik się kręci) to światło przygasa. Następnie jak silnik odpali to światło świeci najmocniej.
A tak pytanie z innej beczki. czy pompa paliwowa powinna za każdym razem się załączać przy przekręceniu kluczyka do połowy? Bo przeczyściłem bezpieczniki, a wcześniej nie zawsze się załączała.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt sty 17, 2012 22:04 przez raphx, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Problem z zapłonem benzyna 1.4
Napiecie podczas krecenia jak najbardziej poprawne.
Efekt z lampka w kabinie to normalna rzecz.
Efekt z lampka w kabinie to normalna rzecz.
Problem z zapłonem benzyna 1.4
Sprawdź sobie jeszcze dokładnie masę. Posprawdzaj wszystkie punkty mocowania kabla masowego do nadwozia i silnika. Może nie ma dobrej masy i wtedy czujniki wariują. Można tez sprawdzic stan przepustnicy i napięcia dochodzącego do niej. Ja tez miałem problemy z odpalaniem autka w zimie. Powodem był własnie duzy spadek napięcia dochodzącego do sterownika silnika podczas rozruchu. Przeczyściłem masy, zregenerowalem rozrusznik bo rozsypał sie szczotkotrzymacz oraz wymieniłem roczny aku na nowy (spadek napięcia do 10V a nawet do 8V podczas rozruchu) i teraz spokój.
Re: Problem z zapłonem benzyna 1.4
Byłem u mechanika,
Wymieniłem świece na nowe - silnik teraz szybciej się rozgrzewa. Ale czy pomoze z zapłonem. Zobacze.
Dodatkowo wykryłem wyciek przez uszczelkę oleju na jedna ze świec - bede musiał to kiedys zrobić. Ale to inna sprawa.
Zamówiłem też VAG'a jak przyjdzie to podłacze się pod komputer i wrzuce na forum jakie tam błedy siedza. Moze to nie tylko wina świec
Pozdrawiam
Wymieniłem świece na nowe - silnik teraz szybciej się rozgrzewa. Ale czy pomoze z zapłonem. Zobacze.
Dodatkowo wykryłem wyciek przez uszczelkę oleju na jedna ze świec - bede musiał to kiedys zrobić. Ale to inna sprawa.
W jednym punkcie nie miałem podłączonej masy. Mały czarny kabelek który wychodzi z przewodów dochodzących do świec.marcin7x5 pisze:Sprawdź sobie jeszcze dokładnie masę.
Zamówiłem też VAG'a jak przyjdzie to podłacze się pod komputer i wrzuce na forum jakie tam błedy siedza. Moze to nie tylko wina świec
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości