Regulacja wycieraczek

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ajm115km
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 07, 2011 23:48

Regulacja wycieraczek

Post autor: ajm115km » śr sty 04, 2012 00:57

Moje zapytanie brzmi następująco, wycieraczka kierowcy podczas pracy uderza o słupek drzwi, pióro jest dobrej długości czyszczone były zapieczone wycieraczki z tego co pamietam chyba odkrecalem to ciegno od oski silniczka ale zaznaczyłem i skręciłem chyba tak samo, oraz drugie do czego jest sruba <taka jak by regulacyjna> na obudowie silniczka od wycieraczek- co nią regulujemy?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Regulacja wycieraczek

Post autor: wesol » śr sty 04, 2012 08:16

zle zalozyles to ramie co przykrecasz wlasnie ta centralna sruba. Wystarczy ze zle lekko zalozysz i bedzie wycieraczka odbijać a nie zatrzymywac sie w pozycji zero. Tak ogolnie to niewiem po co to odkrecales bo nie ma takiej potrzeby przy rozruszaniu zapieczonego mechanizmu.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1646
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Regulacja wycieraczek

Post autor: poolak2006 » śr sty 04, 2012 08:43

Rozbierałeś wycieraczki a z takim problemem nie umiesz sobie poradzić ? Odkręć ramie i przestaw ze 3 ząbki w lewo, jak bedzie zle to przestaw jeszcze ...



Awatar użytkownika
martinezz123
DZIADZIA
DZIADZIA
Posty: 938
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
Lokalizacja: kamienna góra
Kontakt:

Re: Regulacja wycieraczek

Post autor: martinezz123 » śr sty 04, 2012 10:58

poolak2006 pisze:Rozbierałeś wycieraczki a z takim problemem nie umiesz sobie poradzić ? Odkręć ramie i przestaw ze 3 ząbki w lewo, jak bedzie zle to przestaw jeszcze ...


dokładnie jak kolega pisze samo ramię do przestawienia


vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO

ajm115km
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 07, 2011 23:48

Regulacja wycieraczek

Post autor: ajm115km » pt sty 06, 2012 01:33

panowie jakie samo ramie? to co mam je polozyc na plastikowym podszybiu- to i tam sie zatrzymie. Zreszta nie wazne wyczytalem na innym forum ze trzeba odkrecic oske silniczka od mechanizmu wlaczyc go na sucho wykona jeden cykl ramiona ustawic jak najnizej przed plastikowym podszybiem i poskrecac i ma byc dobrze. Dalej panowie znawcy nie okreslili sie do czego jest sruba regulacji w silniczku wycieraczek.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Regulacja wycieraczek

Post autor: Paweł Marek » pt sty 06, 2012 10:40

Po pierwsze napisz czy jak wyłaczysz wycieraczki to zatrzymują się od razu w pozycji w której zostają, czy wykonują jeszcze ruch w górę. W pierwszym przypadku przełożenie ra,mienia, w drugim regulacja przy przekładni, - źle sobie znawca zaznaczył.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ajm115km
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 07, 2011 23:48

Regulacja wycieraczek

Post autor: ajm115km » pt sty 06, 2012 14:36

Pawle Marku tak zatrzymuja sie nad plastikowym podszybiem, tak wykonuja jeden cykl tylko podczas ciaglej pracy zdarza sie im uderzac w słupek od drzwi, tak jak by mialy za duże pole omiatania, czesto dzieje sie to np przy 160km/h co pchanie wycieraczki powoduje wiatr, chce by byly ustawione centymetr nad plastikowym podszybiem i bron boze nie dojezdzaly do slupka, moga sie nawet zatrzymywac 2 centymetry przed nim :-) Długość piór wycieraczek napewno jest taka jaka ma być mimo że to wycieraczka boscha.



pyra666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn sie 16, 2010 00:16
Lokalizacja: Poznań

Regulacja wycieraczek

Post autor: pyra666 » pt sie 01, 2014 23:54

Z góry przepraszam za odkop, ale chciałbym wyjaśnić problem za dużego zasięgu wycieraczki od strony kierowcy. problem tkwi w ośkach, które mają różne długości ramion. ( nie chodzi o ramiona wycieraczek). tam jest 5mm różnicy, ogólnie oska z dłuższym ramieniem musi być od strony pasażera, a ta z krótszym od strony kierowcy, wtedy wszystko jest ok, i jest prawidłowy zasięg wycieraczek :)

Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości