elektryka po swapie AFN do mk II 16v

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kari-001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

elektryka po swapie AFN do mk II 16v

Post autor: kari-001 » ndz sty 01, 2012 20:13

no a na czym by polegała na przeróbka tego co mam? jakbym nie kupił tego z diesla tak czysiak trzeba by bylo go przelutować jest w płytkę w liczniku wlutowany , poza tym samą tarczę można by przełożyć jakbym miał taki z tdi to co bym musiał zmienić jeśli by się powiedzmy mieścił? lutuje do tamtych ścieżek i będzie grało czy coś jeszcze wymagałoby zmiany?
poniżej zdjęcie mogego obrotomierza z mk2 benzyna
Obrazek

Obrazek

a tu w linku przykładowe zdjęcia obrotomierza z passata b4
http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/ga ... 002/2#zdj3" onclick="window.open(this.href);return false;



Witek.J
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Pruchnik

elektryka po swapie AFN do mk II 16v

Post autor: Witek.J » ndz sty 01, 2012 21:07

Ja korzystałem z tego http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=3096.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeszcze raz mówię że miałem stary typ licznika na dwie wtyczki, nowy typ jest trochę inny.



kari-001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Re: elektryka po swapie AFN do mk II 16v

Post autor: kari-001 » ndz sty 01, 2012 21:44

Witek.J pisze:Ja korzystałem z tego http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=3096.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeszcze raz mówię że miałem stary typ licznika na dwie wtyczki, nowy typ jest trochę inny.
dzięki za ten link szkoda, że wszystkiego nie rozumiem. ty taki sobie wmontowałeś? czy podobny?
ja może będę z innego licznika kombinować



Witek.J
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Pruchnik

elektryka po swapie AFN do mk II 16v

Post autor: Witek.J » ndz sty 01, 2012 23:37

Google translator przetłumaczy ci całą stronę :bajer:
Ja przerobiłem oryginalny z mk2, tarcza została z benzyny bo od diesla nie pasuje p&p. Na płytce drukowanej jest potencjometr którym można skalować obrotomierz. Całość sprawdzałem z zewnętrznym obrotomierzem i jest pewne przekłamanie ale. . . mam obrotomierz i MFA (poza spalaniem) :bigok:



kari-001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: czw mar 08, 2007 17:56
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Re: elektryka po swapie AFN do mk II 16v

Post autor: kari-001 » pn sty 02, 2012 20:59

Witek.J pisze:Google translator przetłumaczy ci całą stronę :bajer:
Ja przerobiłem oryginalny z mk2, tarcza została z benzyny bo od diesla nie pasuje p&p. Na płytce drukowanej jest potencjometr którym można skalować obrotomierz. Całość sprawdzałem z zewnętrznym obrotomierzem i jest pewne przekłamanie ale. . . mam obrotomierz i MFA (poza spalaniem) :bigok:
no właśnie to przekłamnie to ile cię oszukuje? pozatym na tej stronie widziałem stara instalka ja mam nową



Witek.J
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Pruchnik

elektryka po swapie AFN do mk II 16v

Post autor: Witek.J » pn sty 02, 2012 22:37

Przy 3000 obr/min. mój obrotomierz pokazuje około 2850 obr/min.



Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

elektryka po swapie AFN do mk II 16v

Post autor: OsteR9019 » pn lip 21, 2014 22:24

Mógłby mi ktoś podpowiedzieć konkretnie z którego pinu w sterowniku idzie sygnał do obrotomierza? Przewalałem całą elektrykę, trochę zostało z golfa reszta z toledo no i musiałem coś po drodze zepsuć. Do odpalenia z niepełną elektryką "wszystko" działało, po podłączeniu reszty nie działa MFA obrotomierz i niektóre kontrolki.

Edit:
Ja problem obrotomierza i MFA w Golfie II z TDI rozwiązałem tak
Obrazek
Nie wygląda idealnie ale z braku odpowiedniego z mk2 i niechęci z mk3 jestem zadowolony. Pokazuje co trzeba, napęd na linkę a to że zegarek można ustawić tylko po zdjęciu zaślepki do przełknięcia.


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości