centralka AMT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
centralka AMT
Witam.Panowie mam taki problem co prawda nie z vw golfem, ale z peugeotem.Ale do rzeczy. W peugeocie partnerze mam zamontowaną centralkę alarmu firmy ATM- 1841,i wszystko ładnie działało,ale się skończyło. Przestał reagować na pilot.Pierwsze co zrobiłem to wymiana baterii. Po wymianie pilot uzbraja alarm ale nie zamyka drzwi.Gdzie lub jak sprawdzić czy podaje impulsy na zamek. Z kluczyka zamek działa poprawnie
centralka AMT
A słychać dźwięk siłowników w drzwiach ?? Z resztą w sumie to na pewno nie wina zamków bo obydwa by się raczej nie zepsuły naraz. Zapewne centralka... A żeby sprawdzić czy podaje impulsy to musisz się dogrzebać do centralki i szukać odpowiednich pinów tzn. tych idących do drzwi lub rozebrać drzwi ale nie wydaje mi się by to był problem siłowników, czy zamków. Może po prostu wypiela się wtyczka. Musisz się dokopać do centralki w każdym razie.
centralka AMT
Do centralki już się dogrzebałem ,piny wydają się w porządku,zamka w drzwiach nie słychać.Jak wciskam pilot to tylko uzbraja się alarm .W/g instrukcji ściągniętej z internetu widzę że brązowy i biały przewód jest odpowiedzialny za zamek, tylko jak to sprawdzić, czy tam po naciśnięciu pilota powinien pojawić się prąd czy odwrotnie, żeby mieć pewność że centralka jest w porządku.Jeszcze jedno żeby mieć pewność, czy jak pod jeden z tych przewodów poza centralką podłączę (+) lub (-)to drzwi powinny się zamknąć czy źle to kombinuję to bym już wiedział że na pewno jest uszkodzona centralka.
centralka AMT
Po naciśnięciu przycisku otwierającego powinno się pojawić napięcie na pinach idących do drzwi. Zależy od budowy centralki ale raczej po na ciśnięciu powinien popłynąć prąd do siłowników, a jak podepniesz na krótko tzn (+) i (-) powinno zadziałać lecz nie ręczę bo może tam powinno być inne napięcie aczkolwiek raczej zadziała. Powiem Ci tak moim zdaniem to cos nie tak jest na lini centralka - pilot i to tutaj bym szukał przyczyn. Bo przeczesz zepsuło Ci się to wtedy jak padła bateria od pilota.
centralka AMT
Dzisiaj podałem minus bezpośrednio na biały lub brązowy przewód bezpośrednio na wtyczkę z centralki (centralka odpięta), i zamek zamykał i otwierał tak że myślę że ta centralka jest uwalona.Piloty jednak działają bo alarm uzbraja. Kontrolka serwisowa raz mruga szybko , raz wolno, raz świeci ,raz alarm wyje, próbowałem wejść w tryb serwisowy też mi się nie udało, bo zaraz wyje alarm, a robię tak jak pisze w instrukcji. Chyba kupię centralkę tylko do centralnego zamka a z alarmu zrezygnuję.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości