Wymiana ECU golf IV

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » pt gru 09, 2011 13:16

znalazłem licznik na all taki jak podał mi kolega grg474, 1J0 920 842 i wyświetla on właśnie w taki sposób jak bym chciał :) http://archiwumallegro.pl/licznik_vw_go ... 89296.html czy to jak jest wyświetlany fis zależy od czegoś czy posiadanych zegarów ?


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Wymiana ECU golf IV

Post autor: iigAlisArr » pt gru 09, 2011 13:19

Zależy od licznika.


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Re: Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » pt gru 09, 2011 13:29

i miałbym ostatnie pytanie czy zegar 1J0 920 842 jest na immo 2 ? bo interesował by mnie immo2


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » pt gru 09, 2011 15:16

i ponawiam prośbę, żeby pisać jeśli ktoś ma zegary z can ,jak najtańsze , do testu , ale oczywiście 100% sprawne


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Wymiana ECU golf IV

Post autor: iigAlisArr » pt gru 09, 2011 16:03

krissMK4 pisze:1J0 920 842 jest na immo 2 ?
Ostatnia 2 mówi, że tak. Jak chcesz licznik jak najtaniej to szukaj z angola jakiegoś, najlepiej już 1/2 FIS. Mi się udało immo3 1/2 FIS z B5FL w idealnym stanie dorwać za śmieszną cenę.


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: grg474 » sob gru 10, 2011 00:02

iigAlisArr, pamiętaj on ni em acan dla airbag i abs czyli zakładając że ma can na sterowniku silnika musi rozwiązać problemy z pozostałymi urządzeniami - kwestia kasy i chęci
co do podłączania licznika pełny fis do radia to w immo 2 puszczasz kabelki do trzeciej wtyczki i w vag włączasz obsługę

teraz jak wygląda licznik 1J0 920 842 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=430460


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » sob gru 10, 2011 10:50

Ale ja chce zamontować licznik 1j0920822B 1/2 fis , air bag pracuje w analogu , więc wszystko by było ok , ale muszę mieć pewność że mam can , i pozostanie mi montaż manetki mfa do zegarów , i czujnika temp , mam racje ? wszystko powinno chodzić ?


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Wymiana ECU golf IV

Post autor: iigAlisArr » sob gru 10, 2011 12:02

grg474 pisze:pamiętaj on ni em acan dla airbag i abs
Dobrze wnioskuję, że immo3 ma wszystko po CAN ? Jeśli nawiązujesz do licznika, który kupiłem to jest to tylko przykład cenowy, że da się B tanio.
grg474 pisze:pełny fis do radia
Ja będę do immo3 podłączał, więc zielona kostka piny 30,31,32. krissMK4 Jeśli licznik dopasujesz, żeby poduchy i ABS były cacy to pozostaje:
krissMK4 pisze:montaż manetki mfa do zegarów , i czujnika temp
+ "obróbka" laptopem (dogranie licznika, kodowanie, przebieg, kluczyki).


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » sob gru 10, 2011 13:15

ja bym chciał 1/2 fis , nie będę się bawił z radiem itp . to potrzebuje : licznik , manetke ,troche kabli :) , czujnik temp , i podjechać żeby dopasowali licznik adaptacja itp kodowanie


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Wymiana ECU golf IV

Post autor: iigAlisArr » sob gru 10, 2011 13:40

Do wtyczki manetki jeszcze będziesz musiał dołożyć piny, bo bez MFA są na 2 a musi być 6 (tylko nie wiem czy do zwykłej się da bo ja ze szrotu wziąłem z 6). Zresztą tu masz dokładnie opisane co i jak trzeba wykonać - porada greg: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=167341" onclick="window.open(this.href);return false;


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: grg474 » sob gru 10, 2011 18:52

iigAlisArr pisze:Dobrze wnioskuję, że immo3 ma wszystko po CAN ?
bardzo dobrze wnioskujesz - jeśli jako wszystko uznajemy airbag, abs/esp, sterownik silnika ewentualnie komfort itp


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » czw lut 23, 2012 08:52

Nie mam CAN :( , po podłączeniu zegarów 920 obrotomierz nawet nie drgnie :(( , a jaki jest normalny koszt zegarów z mfa , lub full fis oczywiście 919 , na all są mfa ale kosztują 400 zł :banghead:


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
krissMK4
TDI - The Devil Inside
TDI - The Devil Inside
Posty: 664
Rejestracja: pt cze 24, 2011 15:29
Lokalizacja: Lipsko

Re: Wymiana ECU golf IV

Post autor: krissMK4 » czw lut 23, 2012 10:01

Czy adaptacja ECU na nowszy z canem , będzie rozwiązaniem problemu ? i co by wypadało zrobić aby mieć pełny can ? sterownik abs i sterownik poduszek ? czy jeszcze coś ?


Obrazek

Znajdź przyczynę, rozwiąż problem
Bo inaczej za daleko nie pojedziesz już tym golfem ;)

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana ECU golf IV

Post autor: grg474 » czw lut 23, 2012 19:41

krissMK4, dla ciebie najpraostszym i najtańszym rozwiązaniem to zakup sterownika silnika z can + licznik 1J0 920 846 lub 1J0 920 826 (VDO) - nie bezies zmusiał zmieniać ecu airbag, przerabiać wiązki itede, nie będziesz musiał zmieniać pompy abs.
Chcąc jednak mieć np licznik immo 3 musisz dodatkowo poza airbag i abs dołożyć żeby widzieć np które drzwi są otwarte - silniczki szyb + komfort obsługujące CAN


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości