Wymiana ECU golf IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana ECU golf IV
Witam
Planuje założyć fis u mnie w golfie , ale zegary z fidem bez can są bardzo drogie , więc planuje wymienić ECU na z nowszego rocznika co obsługuje can i doprowadzić can do zegarów , czy to możliwe jest ? i w jakich kosztach to można zamknąć , czy może lepiej zakupić zegary 919 z fisem
Planuje założyć fis u mnie w golfie , ale zegary z fidem bez can są bardzo drogie , więc planuje wymienić ECU na z nowszego rocznika co obsługuje can i doprowadzić can do zegarów , czy to możliwe jest ? i w jakich kosztach to można zamknąć , czy może lepiej zakupić zegary 919 z fisem
Wymiana ECU golf IV
po 1 - nie ma pewności że nie masz can - należy to sprawdzić wrzucając na chwile licznik z can
po 2 - kup licznik VDO 1J0 920 822 - ciekawe jakiej firmy masz licznik teraz w aucie
po 2 - kup licznik VDO 1J0 920 822 - ciekawe jakiej firmy masz licznik teraz w aucie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana ECU golf IV
mam golfa z marca 98 r , wiec wątpię żebym miał can , ale gdzieś się spotkałem z takim postem , ze mk4 diesle wszystkie obsługują can , i nie miałbym skąd wziąć licznik z can , żeby sprawdzić , a nie chciałbym się pchać w koszty , czy to możliwe jest że mam can ?
Wymiana ECU golf IV
możliwe jest - może znajdziesz kogos ze swojego terenu celem sprawdzenia
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana ECU golf IV
Aha , np jak bym miał can, i bym zakupił zegary z 1/2 fis z analogowym sterowaniem poduszek , i to wystarczy jedynie montaż manetki mfa ?? i wszystko będzie wyświetlane ( średnie spalanie , chwilowe itp ) po przez can czy trzeba ciągnąc kablami z Ecu ? zdecydowałem się kupić zegary z anglika 920 do eksperymentu takie zegary myślę że w 100 zł zamknę , a jak będę miał pewność ze mam can to kupie 1/2 fis z analogową poduszką ,, lub pełny fis , czy są takie zegary ?? żeby miały pełny fis i sterowanie analogowe poduszkami ?? jak są to bym prosił numer takich zegarów
Wymiana ECU golf IV
nom wszystko - jak będzies zmiał CAN to tylko manetka + czujnik temp zewnętrznej jak nie masz climatronikakrissMK4 pisze:wszystko będzie wyświetlane ( średnie spalanie , chwilowe itp )
są 1J0 920 842krissMK4 pisze:lub pełny fis , czy są takie zegary ?? żeby miały pełny fis i sterowanie analogowe poduszkami ?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana ECU golf IV
dziękuje bardzo grg474, a czy te na próbę zegary trzeba adaptować ? , i jak obrotomierz będzie hulał to jest can , tak ? , i czy to niema znaczenia że ja mam na zegarach 220 ,a na tych jest 260 ? będzie poprawnie wskazywał ?
Wymiana ECU golf IV
włącz stacyjkę ,odpal auto - na włączonej stacyjce wyjmij swój licznik a wsadź ten - jak obrotomierz zacznie działać to możesz kupować taki jak ci potrzebnykrissMK4 pisze: a czy te na próbę zegary trzeba adaptować ?
nie ma znaczenia (znaczenie ma kodowanie pod skrzynię biegów - bo może zawyżać lub zaniżać ze względu na złe kodowanie a nie na to że masz do 220)krissMK4 pisze:i czy to niema znaczenia że ja mam na zegarach 220 ,a na tych jest 260 ?
\\jak obrotek hula - to szukaj VDO z końcówką 822 lub 842
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wymiana ECU golf IV
ok , a może ktoś tu ma na zbyciu , jak najtańszy licznik 920 te testu , chętnie bym zakupił , i mam ostatnie pytanie , czy manetki , od kierunkowskazów i wycieraczek są całością , czy czy to są dwie osobne , bo mam tempomat a na all widzę same podwójne i właśnie bez tempomatu
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Wymiana ECU golf IV
krissMK4 Skąd jesteś ? Manetki są rozdzielne, możesz dowolną konfigurację sobie złożyć. Te pod kompa da się bardzo tanio trafić jak poszukasz.
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Wymiana ECU golf IV
i mam pytanie co do Fisa , czy jak bym zrobił tak jak tu piszemy , to czy on będzie tak wyświetlany ?? http://www.diagi.pl/zegary_vwgolf4_stan ... uzyfis.jpg , chciałbym zeby tak było , bo spotkałem sie z inaczej wyświetlanym fisem który mniej mi odpowiada http://img120.imageshack.us/img120/9379/dsc01159wd5.jpg i czy będą obrazki na fisie ,typu rezerwa
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Wymiana ECU golf IV
Jeśli się nie mylę to:
- pierwsze foto: licznik z CAN immo3 - nowszy i ma lepiej rozwiązane wyświetlanie, spalanie na postoju w l/h, RKM itp.,
- drugie: bez CAN immo2 - starszy, spalanie tylko w l/km, inaczej rozwiązane "ikonki" itp.
Obrazki będę na pewno, bo wszystkie kontrolki, które są na miejscu FIS wyświetlają się na nim - bo przecież ich tak jakby nie ma. Informacje na samej górze (muzyka/nawigacja) są wyświetlane tylko jak masz "podłączone" radio do licznika (kable + kodowanie, ale o tym więcej nie wiem - raczej trudne - chętnie się dowiem jak ktoś dokładnie objaśni).
- pierwsze foto: licznik z CAN immo3 - nowszy i ma lepiej rozwiązane wyświetlanie, spalanie na postoju w l/h, RKM itp.,
- drugie: bez CAN immo2 - starszy, spalanie tylko w l/km, inaczej rozwiązane "ikonki" itp.
Obrazki będę na pewno, bo wszystkie kontrolki, które są na miejscu FIS wyświetlają się na nim - bo przecież ich tak jakby nie ma. Informacje na samej górze (muzyka/nawigacja) są wyświetlane tylko jak masz "podłączone" radio do licznika (kable + kodowanie, ale o tym więcej nie wiem - raczej trudne - chętnie się dowiem jak ktoś dokładnie objaśni).
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości