Kontrolka aukumulatora-generator werkstatt

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rafal0325
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt lis 23, 2010 19:37
Lokalizacja: Katowice

Kontrolka aukumulatora-generator werkstatt

Post autor: rafal0325 » pn gru 05, 2011 14:07

Witam,wyświetla mi od dwóch dni komunikat "generator werkstatt" ale nie przy każdym odpalaniu.
Po odpaleniu ładowanie pokazuje 12.0V czyli żadne od czego zacząć,regulator napięcia czy alternator.
Ostatnio miałem podciągnięte grzanie świeć do około 7sek.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kontrolka aukumulatora-generator werkstatt

Post autor: Qto » pn gru 05, 2011 15:34

rafal0325 pisze:od czego zacząć,regulator napięcia czy alternator.
dziwne pytanie, wiadomo że najpierw sprawdzamy stan szczotek, później ewentualnie sprawność regulatora a na końcu zajmujemy się alternatorem. Chyba że wolisz zregenerować/wymienić alternator...a przyczyną okaże się brak szczotek :bajer:



rafal0325
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt lis 23, 2010 19:37
Lokalizacja: Katowice

Re: Kontrolka aukumulatora-generator werkstatt

Post autor: rafal0325 » pn gru 05, 2011 17:30

Qto pisze:
rafal0325 pisze:od czego zacząć,regulator napięcia czy alternator.
dziwne pytanie, wiadomo że najpierw sprawdzamy stan szczotek, później ewentualnie sprawność regulatora a na końcu zajmujemy się alternatorem. Chyba że wolisz zregenerować/wymienić alternator...a przyczyną okaże się brak szczotek :bajer:
Żeby sprawdzić szczotki trzeba demontować alternator?
Dodam tylko że ładowania niema gdy świeci się kontrolka akumulatora,tylko że problem występuje co któreś odpalenie.



Awatar użytkownika
martinezz123
DZIADZIA
DZIADZIA
Posty: 938
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
Lokalizacja: kamienna góra
Kontakt:

Kontrolka aukumulatora-generator werkstatt

Post autor: martinezz123 » pn gru 05, 2011 22:25

kolego a więc ostatnio przerobiłem u siebie ten problem okazało sę że miałem alternator do wymiany :( najpierw wyciągnąłem szczotkotrzymacz z regulatorem ale nic się nie zmieniło :( a czy zauważyłeś że lekko szarpie silnikiem ?? jak tak to od razu wymien alternator , jak nie to na początek wyciągnij sam szczotkotrzymacz jeżeli chodzi o ten silnik co masz w opisie w profilu to jak pamietam bez żadnych problemów wykręcisz szczotkotrzymacz inaczej jak w starych na pompie wtryskowej tam jest więcej zachodu


vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości