Witam,
Zaczęło się od tego, że szalał mi alarm (fabryczny) w moim autku. Pisałem zresztą o tym na forum. Trochę z tym powalczyłem czyszcząc kostkę w tylnej klapie. Trochę pomogło trochę nie. Czasami się włączał sam ale coraz rzadziej w końcu przestał i uznałem że jest git. Później zauważyłem, że jak ustawiam lewe lusterko (elektryczne ma się rozumieć) to porusza się również prawe. Ponieważ gdy ustawiam prawe lewe się nie rusza to olałem sprawę Przy zamykaniu go z pilota centralny za pierwszym razem nie rygluje wszystkich drzwi, a dopiero za trzecim naciśnięciem pilota uzbraja alarm. Później zaczął mi się zapalać ABS na desce. Chciałem podłączyć VAGa żeby sprawdzić co go boli i nic... Brak łączności z komputerem. Myślałem że kabel albo coś z softem. Podjechałem do fachowców z maszynką za parę tysi i oni także się nie mogli podłączyć. Polecili żeby zwrócić się dobrego elektryka i tyle. Kłopot w tym że nie znam takiego
Poradźcie, czy mogę coś sprawdzić jeszcze sam, czy szukać już poważnego warsztatu. Obawiam się, żeby nie było to przeczyszczenie jakiejś kostki albo zmasowanie kabelka, a facet powie mi że wymienił komputer
Nie wiem czy wszystkie opisane przeze mnie objawy to mają wpływ na brak komunikacji z komputerem ale ponieważ nie wiem co jest to opisałem wszystko. Dodam, że auto jeździ normalnie, pali, spala itp.
Liczę na sugestie
Pozdrawiam
Marek
Problem z podłączeniem interfejsu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problem z podłączeniem interfejsu
VAGiem można sprawdzić co powodowało aktywację alarmu - najczęściej krańcówkimarwro pisze:Zaczęło się od tego, że szalał mi alarm (fabryczny) w moim autku. Pisałem zresztą o tym na forum. Trochę z tym powalczyłem czyszcząc kostkę w tylnej klapie. Trochę pomogło trochę nie. Czasami się włączał sam ale coraz rzadziej w końcu przestał i uznałem że jest git
normalne działanie, po prostu tak jest...ustawiasz prawe to ustawia się prawe...a jak lewe to ustawiają się obydwa - wiele razy było o tym na forummarwro pisze:Później zauważyłem, że jak ustawiam lewe lusterko (elektryczne ma się rozumieć) to porusza się również prawe. Ponieważ gdy ustawiam prawe lewe się nie rusza to olałem sprawę
krańcówki w zamkach, ewentualnie zimne luty http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=255090" onclick="window.open(this.href);return false;marwro pisze:Przy zamykaniu go z pilota centralny za pierwszym razem nie rygluje wszystkich drzwi, a dopiero za trzecim naciśnięciem pilota uzbraja alarm.
Być może (prawie na pewno) to jest też przyczyną problemu nr 1
no tu bez VAGa to można tylko gdybaćmarwro pisze:Później zaczął mi się zapalać ABS na desce.
nic nie wymieniaj, nigdzie nie jedź...tylko poczytaj ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=215221" onclick="window.open(this.href);return false;marwro pisze:Chciałem podłączyć VAGa żeby sprawdzić co go boli i nic... Brak łączności z komputerem. Myślałem że kabel albo coś z softem. Podjechałem do fachowców z maszynką za parę tysi i oni także się nie mogli podłączyć. Polecili żeby zwrócić się dobrego elektryka i tyle. Kłopot w tym że nie znam takiego
Poradźcie, czy mogę coś sprawdzić jeszcze sam, czy szukać już poważnego warsztatu. Obawiam się, żeby nie było to przeczyszczenie jakiejś kostki albo zmasowanie kabelka, a facet powie mi że wymienił komputer
Problem z podłączeniem interfejsu
jak roblem z polaczeniem vagiem to miernik w lape i sprawdzenie przejść od wtyczki obd2 do ECMa. Mozesz psiknac jakims odrdzewiaczem ito we wtyczki. Tez kupilem golfa niedawno i nie mozna bylo sie polaczyc. Poczyscilem i jest git.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Problem z podłączeniem interfejsu
Witam mam pytanko możesz podpowiedziec gdzie są te wtyczki?przejść od wtyczki obd2 do ECMa.Mam taki problem jak ty nie mogę się połączyc z kompem zero reakcji, byłem nawet u forumowicza ale popatrzył i nic nie znalazł w kablach,stwierdził żeby sprawdzic kable trzeba by zdemontowac całą deska myslę że to nie tak ,dla jednej wiązki całą deskę?Może faktycznie tylko te wtyczki broją.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problem z podłączeniem interfejsu
poczytaj temat do którego link dałem wyżej... później daj znać co tam jest w kablach - w tamtym temacie wsio jest wyjaśnione
Problem z podłączeniem interfejsu
na podszybiu od strony komory silnika ( tam gdzie mechanizm wycieraczek) masz ECM sterujacy praca silnika. Odpinasz ta wtyczke od ECM'a i miernikiem sprawdzasz od wtyczki OBD2 z pinu diagnostycznego przejscie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości