Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala
Witam!
Mam taki problem, stało się to wczoraj więc żaden mechanik/elektronik tego jeszcze nie zbadał.
Podczas jazdy - w momencie kilku sekundowej jazdy z maksymalnie wciśniętym gazem nagle zaczęło auto delikatnie szarpać, zwolniłem kiedy chciałem dodać ponownie gazu nie chciało wejść na obroty i cały czas było czuć delikatne szarpanie.
Zatrzymałem się na poboczu, zaraz zgasiłem silnik i już nie chciał odpalić. Kręci normalnie ale zero reakcji.
Co to może być, wydaje mi się że sprawa bardziej elektroniki niż mechaniki?!
Mam taki problem, stało się to wczoraj więc żaden mechanik/elektronik tego jeszcze nie zbadał.
Podczas jazdy - w momencie kilku sekundowej jazdy z maksymalnie wciśniętym gazem nagle zaczęło auto delikatnie szarpać, zwolniłem kiedy chciałem dodać ponownie gazu nie chciało wejść na obroty i cały czas było czuć delikatne szarpanie.
Zatrzymałem się na poboczu, zaraz zgasiłem silnik i już nie chciał odpalić. Kręci normalnie ale zero reakcji.
Co to może być, wydaje mi się że sprawa bardziej elektroniki niż mechaniki?!
Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala
rozrząd może być a jak nie to podpiąć pod vag i sprawdzić czy są błędy i jakie na sterowniku silnikaShamann pisze:Zatrzymałem się na poboczu, zaraz zgasiłem silnik i już nie chciał odpalić. Kręci normalnie ale zero reakcji.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala
na początek jak włączysz zapłon to czy się zapala kontrolka świec druga sprawa to jak włączasz zapłon to czy słychać czy załącza się pompa paliwa zaznaczam ze jak włączysz zapłon i kontrolka świec się nie zapala pompa paliwa nie będzie się załączać
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala
Rozrząd wymieniłem 2 miesiące temu, po włączeniu zapłonu słychać pompę w baku jakieś 4s, później podobny przerywany dźwięk przy silniku, chyba dawniej takiego odgłosu nie było. Kontrolka świec działa normalnie zapala się i gaśnie, kiedy to się stało "checka" nie wyrzuciło. Dopiero jutro podepnę pod vaga.
Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala
w tych silnikach padają wtryski i wtedy auto gaśnie to tak na marginesie podłącz vag będzie wiadomo
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala
"jeryk10" Miałeś rację padł pierwszy wtrysk, auto odpalone na plaku chodzi nie na wszystkie cylindry i vag pokazał błąd wtrysku.
Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala
Witam!
Moje auto zostało naprawione i niestety albo stety to nie był pompowstryskiwacz jak wcześniej elektronik zdiagnozował vagiem, rozleciał się centymetrowy "kieliszek" który znajduje się miedzy krzywką wałka a pompowtr... powstał za duży luz i pompowtr miał za mały skok, sama wymiana dosyć szybka, ale część tylko w serwisie lub można szukać na allegro. Cena w ASO 140zł(bo w komplecie jeszcze uszczelki i jakiś popychacz dlatego taka cena) na jeden pompowtryskiwacz :-/ Mnie jeden się rozpad a inny był już popękany, więc wymieniłem 4szt. Mam nadzieje że to koniec moich problemów z MK5 2.0.
Moje auto zostało naprawione i niestety albo stety to nie był pompowstryskiwacz jak wcześniej elektronik zdiagnozował vagiem, rozleciał się centymetrowy "kieliszek" który znajduje się miedzy krzywką wałka a pompowtr... powstał za duży luz i pompowtr miał za mały skok, sama wymiana dosyć szybka, ale część tylko w serwisie lub można szukać na allegro. Cena w ASO 140zł(bo w komplecie jeszcze uszczelki i jakiś popychacz dlatego taka cena) na jeden pompowtryskiwacz :-/ Mnie jeden się rozpad a inny był już popękany, więc wymieniłem 4szt. Mam nadzieje że to koniec moich problemów z MK5 2.0.
Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala
tak dobrze ze tylko to anie pompka bo byś słono za nia zapłacił szerokiej drogi
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości