Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

batman0704
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:59

Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik

Post autor: batman0704 » pt lis 04, 2011 22:09

Witam mam problem z moim autem .
Kupiłem silnik od golfa 2 założyłem do jedyneczki cabrio , elektryk calą instalacje podłączył lecz nie chce odpalic .Cały czas kreci szczela w tlumik i na świecach ciemny nalot się robi , gdy wymieniłem świece na nowe podczas odpalania prawie zaskoczyl ale zgasl to była kwestia parusekundowa.Paliwo dochodzi do wtrysków nie cofa sie, iskra jest ,kable zaplonowe dobrze doprowadzone do swiec co to może byc ?



Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik

Post autor: dzasper11 » pt lis 04, 2011 22:45

Kolega miał tak u siebie a powodem był przestawiony zapłon. Po prostu poluźnił mu sie aparat zapłonowy i też prawie łapał ale jednak nie chciał zaskoczyć.


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik

Post autor: Johnatan » ndz lis 06, 2011 01:13

A ruszałeś aparat zapłonowy ? kable ? Tak jak kolega tu mówi, źle ustawiony zapłon. Otwierasz okienko w skrzyni biegów, od góry gdzie jest sprzęgło i szukasz cechy. Wygląda on jakbyś boszką naciął. Jak go znajdziesz to ustawiasz zapłon w kolejności 1 3 4 2 :) Później drobna korekta aparatem lewo prawo żeby szedł :bajer: i pasówka


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

batman0704
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:59

Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik

Post autor: batman0704 » sob gru 10, 2011 01:38

Powód był walnięty sterownik w ecu wymiana procesora i pamięci nie pomogła załamuje ręce .Zastanawiam się w którym miejscu jest masa przykręcona na silniku ?



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik

Post autor: Lucki » sob gru 10, 2011 12:01

p.s
po co zakładasz dwa posty podobnej tresci?





masy szukaj w wiazce silnika - 3 brązowe kable zakończone oczkami ( tak było firmowo ale mógł ktoś pozmieniać)


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

batman0704
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:59

Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik

Post autor: batman0704 » sob gru 10, 2011 12:34

sorka nie chcąco ;/



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik

Post autor: Johnatan » sob gru 10, 2011 19:00

batman0704 pisze:w którym miejscu jest masa przykręcona na silniku ?
Masa leci od klemy minusoej tuż za akumulatorem do podłużnicy (koło pompki sprysków) i leci doskrzyni biegów. Druga masa leci od klemy prosto do skrzynki bezpieczników a ze skrzynki na konektory obok skrzynki do kasty. Ogółem każde połączenie masy w każdym punkcie auto daje lepszy rezultat. Ja np pociągnąłem mase od klemy do głowicy silnika kablem 3kwadrat i wzrosł mi poziom ładowania o 0,5V grosz do grosza i bedzie kokosza :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

batman0704
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:59

Re: Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik

Post autor: batman0704 » ndz gru 11, 2011 00:05

Johnatan pisze:
batman0704 pisze:w którym miejscu jest masa przykręcona na silniku ?
Masa leci od klemy minusoej tuż za akumulatorem do podłużnicy (koło pompki sprysków) i leci doskrzyni biegów. Druga masa leci od klemy prosto do skrzynki bezpieczników a ze skrzynki na konektory obok skrzynki do kasty. Ogółem każde połączenie masy w każdym punkcie auto daje lepszy rezultat. Ja np pociągnąłem mase od klemy do głowicy silnika kablem 3kwadrat i wzrosł mi poziom ładowania o 0,5V grosz do grosza i bedzie kokosza :)
Pewnie jak ja bym podlączył mase z klemy do silnika to pewnie komputer by siadł , z tego co wyczytałem to komputer odwrotną mase bierze



batman0704
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:59

Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik

Post autor: batman0704 » ndz gru 11, 2011 01:02

jeszcze dodam że problem zaczą się pojawiać po przełożeniu silnika .Poprzedni silnik mialem jh chodził cały czas na gazie od paru lat i śmigał ,chciałem coś konkretnego kupić i kupiłem pb ani razu go jeszcze nie uruchomiłem i nadal mam rozkminke dlaczego to nie chodzi a jutro dodam nagranie podczas odpalania co się dzieje w skrócie moge dodać że podczas odpalania zaskakuje ale gaśnie i strzela w tłumik zdaje mi się że cewka zapłonowa jest wadliwa bo od tamtego silnika JH w kompie wymienili mi procka i pamięć bo wtryski były cały czas otwarte po wymianie jak już wcześniej pisałem delikatnie startuje ale gasnie i tak cały czas jest podczas startowania świeczki są delikatnie czarne i wilgotne i śmierdzi beną jeżeli byście byliu wstanie coś doradzić pomóc to będe wdzięczny pozdro



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik

Post autor: jeryk10 » ndz gru 11, 2011 12:54

Przede wszystkim podaj nr sterownika silnika bo to jest ważne jeżeli masz problem z odpaleniem Pin 19 i 13 jest to masa sterownika silnika i masy oryginalnie są przykręcone do głowicy silnika dokładnie do króćca wodnego z boku głowicy


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

batman0704
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:59

Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik

Post autor: batman0704 » ndz gru 11, 2011 13:41

Podaje dane auta

SILNIK GOLF II 1.8 112km

oznaczenia silinka - "PB"

0261 200 298
DIGIFANT II
037 906 022
026 103 373 N

Masy są podłączone sterownik dałem do naprawy walnięty był procesor i pamięć wtryski były cały czas otwarte
po założeniu sterownika wszystko sie pozmieniało co przekręce stacyjke na start prawie startuje ale gaśnie i tak jest za każdym razem świeczki są mokre lekko okopcone czasami strzeli w tlumik dodam że rozrząd jest dobrze ustawiony i tak jest za każdym razem świeczki są mokre lekko okopcone



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości