Bardzo dlugie grzanie swiec. zimny/cieply
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bardzo dlugie grzanie swiec. zimny/cieply
witam. moj problem polega na tym ze moj vw bardzo dlugo grzeje swiece 50 sek dokladnie ;/ opowiem od poczatku. gdy go kupilem nie swiecila sie wogole kontrolka od grzania swiec.od kumpla wzielem przkeaznik z golfa 2 i przemienilem kontrolka gasla po 30 sek nawet gdy byl rogrzany silnik tez grzal 30 sek teraz postanowilem sie za to wziasc no i tak wymienilem swiece (FEBI) przekaznik (TOPRAN) i dalej to samo tylko ze teraz na tym nowym przekazniku grzeje 50 sek. tak samo na rogrzanym gdy przekrece na rogrzanym sielnku wczensiej np po 10sek to kontorlka po odpaleniu dalej sie swieci przez jakis czas. no i powie mi ktos o co chodzi ? :/ juz nie mam sil do tego. i jescze jedno pytanie przekaznik nr. 120 do czego on jest?
Bardzo dlugie grzanie swiec. zimny/cieply
Przekaźnik 120 jest do załączania przekaźnika świec żarowych znajdujący się w polu 12 nr przekaźnika 167 Musisz sprawdzić czujnik temperatury do rozłączania świec na ciepłym silniku i sprawdź czy do przekaźnika 120 dochodzi napięcie na przewodzie czerwono czarnym gdy kręcisz rozrusznikiem A tak ogonie ile pinowy masz ten przekaźnik który masz od mk2
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Bardzo dlugie grzanie swiec. zimny/cieply
nie pamietam teraz ilu pinowy. ale pisalem ze kupilem nowy do golfa 3 8 nozek chyba. a wiec wydaje mi sie ze przekaznik 120 ma cos wspolnego z tym wszystkim ;/ mzoe ma ktos na sprzedaz z okolic szczecina ? a jak ten czujnik sprawdzic ?
Bardzo dlugie grzanie swiec. zimny/cieply
Jeżeli posiadasz przekaźnik 120 to nie możesz mieć przekaźnik na 7 pinów z mk2 lub z mk3 bo tez takie miały musisz mieć przekaźnik na 4 piny Tak przekaźnik 120 jest odpowiedzialny za grzanie świec oraz załącza zawór na pompie Załóż odpowiedni przekaźnik w pole 12 przekaźnik 4 pinowy dokładnie taki http://moto.allegro.pl/przekaznik-167-p ... 37362.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Re: Bardzo dlugie grzanie swiec. zimny/cieply
jeryk10 pisze:Jeżeli posiadasz przekaźnik 120 to nie możesz mieć przekaźnik na 7 pinów z mk2 lub z mk3 bo tez takie miały musisz mieć przekaźnik na 4 piny Tak przekaźnik 120 jest odpowiedzialny za grzanie świec oraz załącza zawór na pompie Załóż odpowiedni przekaźnik w pole 12 przekaźnik 4 pinowy dokładnie taki http://moto.allegro.pl/przekaznik-167-p ... 37362.html" onclick="window.open(this.href);return false;
kupilem ten przekaznik nie z tej aukcji ale innej. i teraz po wlozeniu go kontrolka sie w ogole nie zapala. :/ masakra co moze byc nie tak ?
Bardzo dlugie grzanie swiec. zimny/cieply
Zrób foto skrzynki bezpiecznikowej i wrzuć na forum ok
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Bardzo dlugie grzanie swiec. zimny/cieply
http://i55.tinypic.com/30a8kzo.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; chodzi ci tez o bezpieczniki?
Bardzo dlugie grzanie swiec. zimny/cieply
Tak w to miejsce gdzie masz ten duży przekaźnik włóż przekaźnik 167 bo tak ma być oryginalnie Jeżeli kontrolka świec nie pali po włażeniu przekaźnika 167 to coś jest nie tak z przekaźnikiem 120
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Re: Bardzo dlugie grzanie swiec. zimny/cieply
wlasnie wrócilem z garażu polożylem się pod tą skrzynką żeby obejrzec dokldaniej kable które tam idą i zobaczylem że czerwona wtyczka jest odpięta podlączylem ją do gniazda które ma 3 wejscia podlaczylem pod pierwsze i wlozylem ten przekaznik 167 i co ? kontrolka sie zapaila i zgasla po okolo 7 sek. przekrecilem klucz zeby odpalic i nie chce odpalic kreci ale tak jak by swiece nie byly nagrzane z 3 razy je podgrzalem przez te 7 sek i odpalil. tu masz zdjecia o ktora wtyczke mi chodzi.moze to nie tu ma byc ona wpieta. po 10 kupie ten przekaznik 120 jezeli nic sie nie wyjasnijeryk10 pisze:Tak w to miejsce gdzie masz ten duży przekaźnik włóż przekaźnik 167 bo tak ma być oryginalnie Jeżeli kontrolka świec nie pali po włażeniu przekaźnika 167 to coś jest nie tak z przekaźnikiem 120
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości