alarm i centralny do mk4

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Ciapek01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr wrz 14, 2011 21:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

alarm i centralny do mk4

Post autor: Ciapek01 » pt wrz 30, 2011 15:27

Skalmar dzieki wielkie. mam taka rozpiske tylko do benzyniaka.

Obrazek

problem mam ze znalezieniem tych kabli w aucie.

1. co trzeba zdemontowac (elementy deski) przed podlaczeniem zeby zaczac wpinanie alarmu?
2. gdzie znajduje sie dokladnie centralny zamek w golfie?
3. z powyzszego schematu sa kable do podlaczenia do centralnego zamka, moze ktos powiedziec ktory kabel podlaczyc do ktorego kabelka w centralnym?
4. do jakiego kabla podpiac modul domykania szyb? (zielony kabel)
5. do ktorych kabelkow podpiac kierunkowskazy (brazowy i brazowy) i gdzie te kable znajde?
6. do ktorych kabelkow podpiac drzwi + i - (niebieski i fioltetowy)i gdzie te kable znajde?
7. co to jest impuls masy przez 0.5 sek (zilony kabel) i do czego podpiac? gdzie to znajde?

dajcie znac prosze bo nie ogarnia kabli w tym aucie. nie wiem co i gdzie. zagladalem pod kierownice i tam jest kilka wiazek kabli i nie bardzo wiem ktora zaczac grzebac i czy wogole o te wiazki chodzi czy o jakies inne.


Wnetrza | Architektura | Design
http://www.mamayastudio.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Warren.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 20:00
Lokalizacja: ZST
Silnik: AEB

alarm i centralny do mk4

Post autor: Warren. » pt wrz 30, 2011 19:13

Ad 1 Osłony pod kołem kierownicy ( żeby się dostać do modułu komfortu), tapicerkę drzwi
Ad 2 :grin:
Ad 3 Z tego schematu nie wynika jakie sygnały są na poszczególnych przewodach centralki. Musisz mieć jeszcze rozpisane w instrukcji schematy podłączenia c.z. Sterowanie zamka w aucie masz "-", więc we wiązce w drzwiach kierowcy żółto/niebieski - zamykanie , zielono/czerwony - otwieranie
Ad 4 Pod ten sam co zamykanie ( ad 3)
Ad 5 Kierunki- czarno/biały i czarno/zielony. Możesz się wpiąc w wiazkę koło manetki lub przy właczniku awaryjnych albo przy lewym słupku (koło kierowcy)
Ad 6 Przewód fioletowy podłączasz po szaro/niebieski przy module komfortu ( sygnał z krańcówek)
Ad 7 Jest to przewód do osobnego otwierania bagażnika.



Ciapek01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr wrz 14, 2011 21:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

alarm i centralny do mk4

Post autor: Ciapek01 » pt wrz 30, 2011 19:44

ad 1: tylko ta obudowe zewnetrzna ktora przykrywa skrzynke biezpiecznikowa czy tam jakos glebiej sie dostac?
gdzie mniej wiecej jest ten modul komfortu i jak wyglada?
ad 2: serio nie wiem :/ czy to jakas tajemnica? nie bardzo wiem gdzie jest sterownik do C.Z. bo silowniki siedza w drzwiach ale gdzie jest sterownik gdzie sie mam wpiac to nie bardzo wiem :/

:D :D


Wnetrza | Architektura | Design
http://www.mamayastudio.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Warren.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 20:00
Lokalizacja: ZST
Silnik: AEB

alarm i centralny do mk4

Post autor: Warren. » pt wrz 30, 2011 20:25

Moduł komfortu jest koło kolumny kierowniczej. Musisz zdemontować te plastiki pod kołem kierownicy i tam jest taka czarna skrzynka Obrazek ( zdjęcie pożyczone )
i on opowiada za el.szyby, c.z. A sterowanie zamkiem tak jak pisałem wcześniej- wiazka w drzwiach kierowcy



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

alarm i centralny do mk4

Post autor: daniel.wwe » pt wrz 30, 2011 22:30

Skalmar pisze:żółto/niebieski - zamykanie , zielono/czerwony - otwieranie
U mnie kolory kabli od centralnego zamka były takie żółto/zielony - otwieranie, żółto/niebieski - zamykanie... zresztą w rozpisce którą podesłałeś też tak jest :jezor:


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Awatar użytkownika
Warren.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 20:00
Lokalizacja: ZST
Silnik: AEB

alarm i centralny do mk4

Post autor: Warren. » sob paź 01, 2011 08:25

daniel19843, Były i takie i takie. Nie wiem, może to zależy od rocznika. Jak montowałem w MKIV to kolory przewodów były takie jak napisałem. W każdym razie, albo jedna, albo druga opcja i zamek podłączony.



Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

alarm i centralny do mk4

Post autor: daniel.wwe » sob paź 01, 2011 09:25

Skalmar pisze: Były i takie i takie
możliwe
zielono/czerwony był chyba w benzynie ale mniejsza z tym :-)
Skalmar pisze:albo jedna, albo druga opcja i zamek podłączony
dokładnie :bigok:


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Ciapek01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr wrz 14, 2011 21:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

alarm i centralny do mk4

Post autor: Ciapek01 » ndz paź 02, 2011 19:48

90% okablowania podloczone ale jak podlacze na szybko to prawie wszystko dziala.

kilka awarii bylo po drodze.

1. gdy alarm jest rozzbrojony to miga caly czas lewy kierunkowskaz

kable do kierunkow podpialem tuz za manetka kierunkowskazów przy kolumnie kierowniczej i nie bardzo wiem czemu miga, gdy alarm uzbroje to przestaje migac.
wie moze ktos gdzie indziej znajde te kable do kierunkow i jak sie do tych kabli dostac?

2. gdzie jest kabel do ktorego musze sie wpiac +12 swiatla stop, ktory to kabelek i gdzie on jest?

3. czy mam mozliwosc podlaczenia tylnej klapy pod alarm? jest wyjscie (kabel) z alarmu pod klape ale nie bardzo wiem gdzie jest i ktory kabelek, w instrukcji pisalo ze to tego trzeba podlaczyc przekaznik (jest jakas kostka w zestawie)

4. nie musze podlaczac ukrytego przycisku w alarmie kiedy tego nie chce? do +12 po zaplonie trzeba podpiac 2 kabelki, bialy i zolty i na zoltym ma byc ten przekaznik jako odciecie zaplonu.
czy jak podepne bez przekaznika bialy i zolty bezposrednio do +12 po zaplonie to opcja z ukrytym wlacznikem nie bedzie aktywna?

5. jak uzbrajam alarm to zamykaja sie wszystkie drzwi OPROCZ tylnych lewych, tzn zamyka sie i od razu sie otwiera a reszta pozostaje zamknieta.


modul komfortu dziala jak nalezy - fioletowy kabel wpiety tuz za wtyczka w szaro/niebieski a zielony (domykanie) podpiety

u mnie (1.9 tdi 110 KM rok '99 - dla potomnych) w drzwiach kierowcy trzeba bylo sie wpiac w zolto/niebieski i czerwono/zielony i wpinalem sie w wiazke ktora jest w drzwiach puszczona poziomo do silownika- dobrze??

gdzie najalepiej umiescic diode? czy duzym problemem jest przepuscic ja do tunelu srodkowego? noc mnie zastala wiec ne mialem jak zobaczyc


Wnetrza | Architektura | Design
http://www.mamayastudio.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości