zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
patrykstm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lip 01, 2011 21:36
Lokalizacja: Sztum

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: patrykstm » śr sie 24, 2011 19:58

Witam, mam mały problem a mianowicie zmienione mam odcięcie zapłonu na 5 tyś obrotów, zmieniłem czujnik hella, i niby lepiej ale tylko na chwile. wkręca się na te 6.5 tyś lecz zaraz do kompa idzie błąd i znowu jest na 5 tyś. skasuje błąd i jest ok ale na chwile i tak cały czas. o co tu chodzi? I jeszcze nie mogę zmienić kąta zapłonu teraz jest 10 stopni a jak wiadomo musi być na 0 stopni. Pomocy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: Paweł Marek » śr sie 24, 2011 21:33

Może aparat źle włożyłeś


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
patrykstm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lip 01, 2011 21:36
Lokalizacja: Sztum

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: patrykstm » czw sie 25, 2011 14:29

Wszystko jest dobrze włożone. i komputer pokazuje błąd G40.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: Paweł Marek » czw sie 25, 2011 14:44

no to albo patrzysz na zgaszonym silniku albo hall jest niesprawny, albo źle założyłes aparat zapłonwy (najcześciej), albo kable do niego albo ECU(najrzadziej). Sprawdź kable na tym etapie, czy jest napięcie na bocznych stykach wtyczki po zapłonie i czy kabel środkowy jeest dobry aż do ECU. Ale zdaje mi się że nie zadbałes o własciwe założenie aparatu zapłonowego tylko jeszcze ciężko ci w to uwierzyć


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
patrykstm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lip 01, 2011 21:36
Lokalizacja: Sztum

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: patrykstm » czw sie 25, 2011 16:10

akurat ja tego nie wkładałem tylko "mechanik". a co do czujnika halla to jest nowy. a może przełożenie całego aparatu od innego sprawnego auta ? nie wiem co robić. a przez to że jest przestawione odcięcie samochód jest słabszy? pytam bo kupiłem juz go takiego.



Awatar użytkownika
michalqqr
...
...
Posty: 1052
Rejestracja: sob cze 07, 2008 20:36
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: michalqqr » czw sie 25, 2011 16:22

patrykstm pisze:a przez to że jest przestawione odcięcie samochód jest słabszy?
tak ;) posłuchaj się Paweł Marek, wie co mówi i sprawdź ustawienie tego aparatu



Awatar użytkownika
leonnelson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 912
Rejestracja: śr cze 17, 2009 15:00
Lokalizacja: PO
Kontakt:

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: leonnelson » śr wrz 21, 2011 15:20

I jak rozwiązałeś problem ?? Ja mam ten sam problem. Jak skasuje błedy vagiem to jest ok, ale zgasze silnik i zapale i dalej to samo sie dzieje.. kreci do 5,5 tyś i koniec.


Byłe 20 Jahre GTI : viewtopic.php?f=88&t=342847&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 TDI : viewtopic.php?f=89&t=472601" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 USA viewtopic.php?f=89&t=483989" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAM PODKŁADKI PODNOSZĄCE SILNIK DO MK4/BORY - 722 165 543
SPRZEDAM kabel VCDS + oprogramowanie

Awatar użytkownika
patrykstm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lip 01, 2011 21:36
Lokalizacja: Sztum

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: patrykstm » czw wrz 29, 2011 13:07

niestety narazie nie rozwiązałem tego problemu. spróbuje na dniach założyć od innego samochodu cały aparat zapłonowy, a jak to nic nie da to mechanik stwierdził ze to będzie wina komputera.



Awatar użytkownika
leonnelson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 912
Rejestracja: śr cze 17, 2009 15:00
Lokalizacja: PO
Kontakt:

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: leonnelson » czw wrz 29, 2011 14:33

Ja u siebie musiałem zmienić komputer i problem rozwiązany.


Byłe 20 Jahre GTI : viewtopic.php?f=88&t=342847&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 TDI : viewtopic.php?f=89&t=472601" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 USA viewtopic.php?f=89&t=483989" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAM PODKŁADKI PODNOSZĄCE SILNIK DO MK4/BORY - 722 165 543
SPRZEDAM kabel VCDS + oprogramowanie

Awatar użytkownika
patrykstm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lip 01, 2011 21:36
Lokalizacja: Sztum

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: patrykstm » czw wrz 29, 2011 18:01

a jaki to koszt?



Awatar użytkownika
leonnelson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 912
Rejestracja: śr cze 17, 2009 15:00
Lokalizacja: PO
Kontakt:

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: leonnelson » czw wrz 29, 2011 19:28

z robocizną zapłaciłem 100zl


Byłe 20 Jahre GTI : viewtopic.php?f=88&t=342847&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 TDI : viewtopic.php?f=89&t=472601" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 USA viewtopic.php?f=89&t=483989" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAM PODKŁADKI PODNOSZĄCE SILNIK DO MK4/BORY - 722 165 543
SPRZEDAM kabel VCDS + oprogramowanie

Awatar użytkownika
patrykstm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lip 01, 2011 21:36
Lokalizacja: Sztum

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: patrykstm » czw wrz 29, 2011 19:44

komputer nowy ? używka? ja już wydałem 250 zł i nic :/



Awatar użytkownika
leonnelson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 912
Rejestracja: śr cze 17, 2009 15:00
Lokalizacja: PO
Kontakt:

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: leonnelson » czw wrz 29, 2011 20:19

Kolego ja wydałem ogółem 850 :) nowy. Wymieniaj i będziesz miał spokój


Byłe 20 Jahre GTI : viewtopic.php?f=88&t=342847&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 TDI : viewtopic.php?f=89&t=472601" onclick="window.open(this.href);return false;
Byłe Mk4 USA viewtopic.php?f=89&t=483989" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAM PODKŁADKI PODNOSZĄCE SILNIK DO MK4/BORY - 722 165 543
SPRZEDAM kabel VCDS + oprogramowanie

Awatar użytkownika
patrykstm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pt lip 01, 2011 21:36
Lokalizacja: Sztum

zmienione odcięcie zapłonu MK 3 GTI 2.0 8v

Post autor: patrykstm » czw wrz 29, 2011 21:23

a jak jest z immobilizzerem przy wymianie kompa? jakiś problem ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości