Fabryczny centralny i alarm

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Adam-AMG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 00:37

Fabryczny centralny i alarm

Post autor: Adam-AMG » czw sie 25, 2011 18:42

Witam !

Przeczytałem całe mnóstwo tematów o centralnym i alarmie ale odpowiedzi na moje pytanie brak..

A wiec z tego co się orientuję to mam od dawna walnięty mikrostyk w zamku kierowcy, mimo to do tej pory auto się otwierało i zamykało bez problemu.
Auto zamyka się z kluczyka (scyzoryka) mk4 1.9 tdi, 1998 bez elektrycznych szyb.

Problem: Dziś rano auto się otworzyło wsiadłem pojechałem, zamknąłem po dojechaniu na miejsce. Niestety nie dało się już otworzyć, po wycieczce po zapasowy kluczyk/pilot auto się otworzyło bez problemu. Niestety auto się nie zamyka z żadnego z nich, a do dziś rano było inaczej.

Ma ktoś jakiś pomysł ??

Z góry dziękuje !

Niestety zacząłem otwierać piloty i teraz już żaden nie chce otwierać auta.

Co mam zrobić ?

Co odpowiada za odbiór sygnału z pilota w samochodzie ?


Adam
na codzień Mk4 1.9 TDI
od świeta W116 300SD i 450SEL 6.9

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Fabryczny centralny i alarm

Post autor: Qto » czw sie 25, 2011 20:15

Poszukaj tematów o kodowaniu pilotów.

PS
W prawym, górnym rogu każdego posta jest opcja edycji, w związku z tym nie piszemy jednego posta pod drugim :bajer:



Adam-AMG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz sty 09, 2011 00:37

Re: Fabryczny centralny i alarm

Post autor: Adam-AMG » pt sie 26, 2011 06:57

Qto pisze:Poszukaj tematów o kodowaniu pilotów.

PS
W prawym, górnym rogu każdego posta jest opcja edycji, w związku z tym nie piszemy jednego posta pod drugim :bajer:

Poprawię się na przyszłość :blush: obiecuję

Odnośnie kodowania pilotów, to dzięki za podpowiedz to może być ten trop.

Znalazłem kilka instrukcji kodowania na forum, ale wszystkie dotyczą aut po 1999 a moje auto jest z 1998. Czy ma to jakieś znaczenie ?

Drugie pytanie jest takie: Czy mając uszkodzone micro w dzwiach kierowcy, mogę próbować zakodować kluczyk przekręcając ten zamek ? Czy on nie widzi tej operacji ?


Adam
na codzień Mk4 1.9 TDI
od świeta W116 300SD i 450SEL 6.9

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 58 gości