Nie odpala 1.4 16V

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Asin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn maja 05, 2008 14:48
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Nie odpala 1.4 16V

Post autor: Asin » pn sie 22, 2011 15:14

Witam,
Zgasł mi golfik dziś podczas jazdy. Próbowałem od razu go odpalić ale bez efektu. Po zepchnięciu na parking spróbowałem jeszcze raz i pochodził chwilkę(wszystko ok, bez szarpań itp), a jak wcisnąłem sprzęgło to zgasł. Trochę to dziwne - pomyślałem i wróciłem do niego po godzince. Też odpalił ale zaraz zgasł i już więcej nie odpala. Rozrusznik kręci normalnie, kontrolki gasną jak chwilę rozrusznik przytrzymam. Jedyne co to nie słychać pompy paliwowej jak nabija ciśnienie.
Z tym, że wcale nie ma pewności, czy to wina pompy czy czegoś innego co odłącza pompę. Tak czy inaczej proszę o jakiekolwiek sugestie. Pzdr



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Nie odpala 1.4 16V

Post autor: Qto » pn sie 22, 2011 15:35

Asin pisze:nie słychać pompy paliwowej
to do tego zacząć...sprawdzić bezpiecznik, zobaczyć czy dochodzi napięcie...ewentualnie na krótko podłączyć



Asin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn maja 05, 2008 14:48
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Nie odpala 1.4 16V

Post autor: Asin » pn sie 22, 2011 15:50

ok,dzięki, sprawdziłem bezpiecznik ale nie mam teraz możliwości, żeby na krótko uruchomić pompę. Poszperałem jeszcze i znalazłem podobne problemy, w których cała wina spoczywała na czujniku temperatury. Poszarpałem się z nim trochę ale nie mogłem wyjąć wtyczki, żeby spróbować uruchomić bez niego. Tak więc pytanie: szarpać się dalej czy nie ma szans, żeby to była jego wina? No i podobno są 2 czujniki ale ten drugi to nie mam pojęcia gdzie jest.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Nie odpala 1.4 16V

Post autor: Qto » pn sie 22, 2011 16:01

Asin pisze:Poszperałem jeszcze i znalazłem podobne problemy, w których cała wina spoczywała na czujniku temperatury. Poszarpałem się z nim trochę ale nie mogłem wyjąć wtyczki, żeby spróbować uruchomić bez niego. Tak więc pytanie: szarpać się dalej czy nie ma szans, żeby to była jego wina?
jeżeli pompa nie chodzi to szarpanie nic Ci nie da...także najpierw pompa do sprawdzenia
Asin pisze:No i podobno są 2 czujniki ale ten drugi to nie mam pojęcia gdzie jest.
Są dwa...ale w jednej obudowie, także wtyczką którą miotasz jest od obydwóch czujników :bigok:



Asin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn maja 05, 2008 14:48
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Nie odpala 1.4 16V

Post autor: Asin » pn sie 22, 2011 16:58

Kupiłem tylko bateryjkę 9V i podłączyłem ale pompa nawet nie drgnęła. Myślisz, że powinna od 9V? Chociaż troszeczkę?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Nie odpala 1.4 16V

Post autor: Qto » pn sie 22, 2011 17:09

kup 5m kabla i normalnie pod aku podłącz.
+12V z aku pod niebiesko/czerwony i masa pod brązowy
brązowo/biały i fioletowo/czarny zostaw bo se licznik uwalisz.

Dobrze jakbyś się zaopatrzył w jakąś próbówkę, miernik lub nawet żarówkę 12V z dwoma kabelkami...albo jakiegoś ogarniętego kolegę. Po zdjęciu dekla pod kanapą pompę powinno być normalnie słychać...jeżeli nie słychać to należy sprawdzić czy jest masa i +12V na kabelkach (te co wyżej pisałem)...jak pompe słychać to można myśleć dalej, jak nie ma napięcia to cza szukać gdzie ginie...czy masz jakieś odcięcie zrobione czy coś.
Postaraj się zdobyć więcej info bo na razie do niczego nie dążymy...



Asin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn maja 05, 2008 14:48
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Nie odpala 1.4 16V

Post autor: Asin » śr sie 24, 2011 17:51

Olałem póki co pompę bo zobaczyłem, że nie dochodzi do niej napięcie. Po VAGowaniu wyskoczyły mi 3 błędy - 16705, 18010 i 16955. Ale coś mi się zdaje, że skupić się trzeba na 16705 bo to od czujnika g28. Mam w związku z tym pytanie czy dostęp do niego jest łatwy i gdzie on się znajduje? Teraz przypomniało mi się, że czułem ostatnio jak jechałem to czułem tak jakby swąd, coś jakby się przypalało - pomyślałem wtedy , że to ze dworu. I zdaje mi się, że ten czujnik może być dobry, tylko jakiś kabelek się przepalił, przynajmniej na to liczę. Jakby ktoś zdjęcie jakieś miał to byłoby super. Bym sobie sprawdził, czy zasilanie do niego dochodzi. Pzdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości