Witam,
Od jakiegoś czasu myślę o kupnie auta (Golf VI jest na krótkiej liście), które z różnych powodów chciałbym niedługi czas po kupnie wyrejestrować w Polsce i zarejestrować w Wielkiej Brytanii.
Żeby przejść tutejsze badanie techniczne (i w konsekwencji otrzymać rejestrację) konieczne jest spełnienie kilku warunków:
1) światła mijania muszą zachowywać się odwrotnie niż w kontynentalnej Europie (tj. prawy reflektor świecący nisko, lewy wyżej po skosie),
2) prędkość na liczniku musi być pokazywana w milach,
3) tylna lampa przeciwmgielna musi się znajdować po wewnętrznej stronie jezdni (czyli po prawej),
4) lampa cofania musi się znajdować po zewnętrznej stronie jezdni (czyli po lewej).
W związku z tym miałbym kilka pytań do posiadaczy (w szczególności Golfa VI GTI):
1) Czy światła ksenonowe mają w obudowie jakąś wajchę, która pozwala na wycięcie tego snopu światła, który świeci w dal po skosie po prawej stronie? Czytałem w wielu miejscach (głównie na brytyjskich forach), że wiele aut z ksenonami ma coś takiego.
2) Jeżeli nie istnieje coś takiego, to czy ktoś się orientuje, czy możliwa jest prosta wymiana reflektorów ksenonowych na halogenowe. Są tańsze, więc mógłbym sobie takie zamontować jadąc na badanie techniczne oraz podczas dłuższych pobytów w Anglii.
3) Czy komputer pokładowy ma funkcję pokazywania aktualnej prędkości w milach na godznię? Widziałem na różnych filmikach na youtubie, że jest możliwość wyświetlania aktualnej prędkości w km/h. Ale czy w kontynentalnej wersji Golfa (czyli polskiej) będzie opcja w komputerze, żeby pokazywało wszystkie odległości/prędkosci w milach? Wszystkie auta jakie do tej pory prowadziłem w Anglii (Focus, BMW 1, Golf V, Golf VI) miały możliwość wyboru pomiędzy systemem metrycznym a imperialnym, więc spodziewałbym się tego samego od aut sprzedawanych w Europie.
4) Odnośnie punktów 3 i 4: czy tylne światła przeciwmgielne i cofania są podwójne (czyli dwa czerwone i dwa białe po obu stronach) czy pojedyncze? Jeżeli są pojedyncze, to czy kolor światła zależy od koloru żarówki czy klosza?
Byłbym wdzięczny, jakby ktoś był w stanie mi pomóc znaleźć odpowiedź na powyższe pytania.
Rejestracja Golfa VI w Wlk. Bryt.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10594
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Rejestracja Golfa VI w Wlk. Bryt.
tak, można to aktywować VCDS-emwyspa pisze:
3) Czy komputer pokładowy ma funkcję pokazywania aktualnej prędkości w milach na godznię?
głowy urwać sobie nie dam ale o ile dobrze pamiętam to można to aktywować VCDS-emwyspa pisze: 3) tylna lampa przeciwmgielna musi się znajdować po wewnętrznej stronie jezdni (czyli po prawej),
4) lampa cofania musi się znajdować po zewnętrznej stronie jezdni (czyli po lewej).
Rejestracja Golfa VI w Wlk. Bryt.
1-wiele ma, ale nie każdy, jedyne żeby to sprawdzić to rozebrać reflektor a to dlatego że 99% reflektorów ma ową wajchę celowo ukrytą.
Re: Rejestracja Golfa VI w Wlk. Bryt.
A nie orientujesz się może, czy taki przełącznik pozwala tylko na wycięcie oślepiającej wiązki światła z jednej strony, czy także na podniesienie jej w drugim reflektorze?
Rejestracja Golfa VI w Wlk. Bryt.
w oplu ta wajcha przelacza ze tak powiem na system angielski czyli snop w odwrotna strone. Zapewne w vagu tez tak jest zreszta tak jak kolega wyzej pisal prawie wszytskie xenony maja taki pstryczek.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości