Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jarek_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lis 11, 2004 15:59
Lokalizacja: ozarow mazowiecki

Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

Post autor: jarek_ » sob lip 30, 2011 23:08

Wiazka przelacznika zespolonego (manetki) starego typu awaryjne w oddzielnym przełaczniku jakie ma kostki przy puszce bezpiecznikow? te pionowe czy takie starego typu poziome, jestem w trakcie swapu ADL 1.8 16V do scirocco i chcialem wykorzystac puszke od tego silnika (nowy typ) i probuje to polaczyc w calosc bez duzej rzezby.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

Post autor: Paweł Marek » sob lip 30, 2011 23:14

http://allegro.pl/skrzynka-bezpieczniko ... 79830.html" onclick="window.open(this.href);return false; tak wygląda stary typ


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jarek_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lis 11, 2004 15:59
Lokalizacja: ozarow mazowiecki

Re: Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

Post autor: jarek_ » ndz lip 31, 2011 11:27

Paweł Marek pisze:http://allegro.pl/skrzynka-bezpieczniko ... 79830.html tak wygląda stary typ

To znaczy mam rozumiec stary typ manetek to tez stary typ puszki bezpiecznikow :-(



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 31, 2011 15:25

Pytałeś o kostki przy puszcze (rozumiem skrzynce) bezpieczników. Co do różnic w manetkach szczegółowo nie opiszę ale to już sam wiesz że awaryjne w starych są osobno i wtyczki wiązek muszą być inne


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Witek.J
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Pruchnik

Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

Post autor: Witek.J » ndz lip 31, 2011 16:56

Wtyczki zarówno od strony skrzynki bezpieczników jak i od strony manetki są inne w instalacji nowego i starego typu.



jarek_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lis 11, 2004 15:59
Lokalizacja: ozarow mazowiecki

Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

Post autor: jarek_ » ndz lip 31, 2011 19:07

To tak żebyśmy sie zrozumieli
Mam puszkę bezpieczników nowego typu pionowe kostki
Przełączniki starego typu awaryjny oddzielnie ( kości po zaokrąglane)
i chce to połączyć w całość jak najprościej i dlatego pytam czy jeżeli jest stary typ manetek i awaryjny oddzielnie to puszka bezpieczników jest stary typ, czy były wersje ze bezpiecznik nowy typ a manetki stary ?
Wtedy tylko wiązka by mi była potrzebna, bez zbędnego ciecia kabli



Witek.J
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Pruchnik

Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

Post autor: Witek.J » pn sie 01, 2011 01:29

Do skrzynki nowego typu nowe manetki i na odwrót, nie ma takich mieszanych instalacji stary/nowy typ. Pozostaje ci ciąć kable i lutować wtyczkę lub zmienić manetke. W tej drugiej opcji musisz wymienić jeszcze korpus stacyjki i obudowę manetek. W Scirocco o ile się nie mylę nigdy nie występował nowy typ instalacji więc nie znajdziesz obudowy manetek takiej z otworem na włącznik awaryjnych. Jeżeli zamierzasz zastąpić skrzynkę starego typu na nowy to będziesz miał problemy z każda wtyczka przy skrzynce bezpieczników oprócz wiązek silnika którą jak się domyślam chcesz również zaaplikować z Seata. Czeka cię sporo lutowania i studiowania schematów :hmm:



jarek_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lis 11, 2004 15:59
Lokalizacja: ozarow mazowiecki

Re: Wiazka przełacznika zespolonego i włacznikow

Post autor: jarek_ » pn sie 01, 2011 21:51

Witek.J pisze:Do skrzynki nowego typu nowe manetki i na odwrót, nie ma takich mieszanych instalacji stary/nowy typ. Pozostaje ci ciąć kable i lutować wtyczkę lub zmienić manetke. W tej drugiej opcji musisz wymienić jeszcze korpus stacyjki i obudowę manetek. W Scirocco o ile się nie mylę nigdy nie występował nowy typ instalacji więc nie znajdziesz obudowy manetek takiej z otworem na włącznik awaryjnych. Jeżeli zamierzasz zastąpić skrzynkę starego typu na nowy to będziesz miał problemy z każda wtyczka przy skrzynce bezpieczników oprócz wiązek silnika którą jak się domyślam chcesz również zaaplikować z Seata. Czeka cię sporo lutowania i studiowania schematów :hmm:

To juz wszystko wiem wiec musze zostawic puszke z scirocco
dzieki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości