Witam posiadam mk4 tdi 90 koni z 1999r i mam taki problem a mianowicie zawór podciśnienia turbiny ma złamany jeden dzióbek i chciałem na allegro dobrać taki zawór ale nie wszystkie numery się zgadzają
Mój czujnik posiada takie numery:
1HO 906 627 A 50/98
7.21903.25
98T341
a znaleziony prze zemnie czujnik na allegro posiada takie oznaczenie:
1HO 906 627 A 02/98
7.21903.25
98005
i tu pojawia się moje pytanie które numery mają być zgodne
oraz dlaczego na niektórych aukcjach jest podany że to zawór EGR N75 a inni piszą EGR N18
Zawór podciśnienia turbiny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- sylwek13225
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: sob cze 27, 2009 17:35
- Lokalizacja: Sandomierz
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Zawór podciśnienia turbiny
N18 steruje zaworem EGRsylwek13225 pisze:oraz dlaczego na niektórych aukcjach jest podany że to zawór EGR N75 a inni piszą EGR N18
N75 steruje pracą gruszki podciśnienia turbosprężarki- te zawory są bliźniaczo podobne, N18 jest cały czarny a N75 ma białą "główkę" , awaryjnie można je stosować zamiennie, ale N75 ma inną charakterystykę pracy niż N18 i dzięki temu dokładniej jest wstanie sterować ciśnieniem doładowania turbosprężarki.
Zawór podciśnienia turbiny
praca ich jest dokladnie taka sama, budowa takze. Nawet te elektrozaworki z opla sa identyko a teraz nawet i sprawdzalem ze i z forda pasuja tylko maja inny kolor niekiedy bo sa brązowe.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Zawór podciśnienia turbiny
najważniejszy numer 1H0 906 627Asylwek13225 pisze:1HO 906 627 A 50/98
7.21903.25
98T341
a znaleziony prze zemnie czujnik na allegro posiada takie oznaczenie:
1HO 906 627 A 02/98
7.21903.25
98005
reszta zbędna.
50/98 to data produkcji 50-ty tydzień 98roku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości