Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem
Witam. Od kupna Psiorka w UK mam problem mianowicie nie pokazuje mi stanu paliwa. Bylem u mechanika, podpial mi Paska pod kompa no i pokazalo jakis blad czy informacje ze nie pokazuje mi stanu paliwa. Zaproponowal kupno nowej pompy za 200 Funtow lub mam sobie zalatwic uzywke
Kupilem uzywke, przelozylem plywak no i dalej to samo
Ma ktos jakis pomysl co zrobic? Czy po takiej zmianie plywaka trzeba usunac jakis blad? Czy to jednak nie wina plywaka? Bylbym wdzieczny za jakiekolwiek odpowiedzi

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338207]Mój mk3 TDI 1Z+[/url]
-
poolak2006
- Forum Master

- Posty: 1649
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem
Byłoby dobrze jakbyś wiedział jaki to był błąd (chodzi o kod błędu)
Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem
Nie wiem dokladnie, wyskoczylo cos w stylu no fuel level czy cos takiego
A jest to wogole mozliwe ze jest taki blad od samego plywaka? Chodzi mi o to czy trzeba cos robic po wymianie plywaka czy powinien od razu pokazywac stan paliwa?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338207]Mój mk3 TDI 1Z+[/url]
- Qto
- _

- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem
zdejmij wtyczkę przy baku, włącz zapłon i wpinaj rezystory (albo potencjometr) w piny wtyczki i obserwuj czy wskaźnik paliwa się rusza...50-250Ohm, takimi rezystancjami operuj
Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem
OK a jak powiedzmy taki potencjometr podpiac do wtyczki? Bo nigdy czegos takiego nie robilem... Zasilanie jest chyba na tych wiekszych skrajnych pinach a srodkowe to jest wlasnie plywak mam racje?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338207]Mój mk3 TDI 1Z+[/url]
- Qto
- _

- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem
jeżeli masz pompę w baku to dwa grubsze (zewnętrzne, kolory chyba niebiesko/czerwony i brązowy) kabelki są od pompy, dwa cieńsze (wewnętrzne, kolory chyba liliowo/czarny i brązowo/biały) od wskaźnika. Kolorów nie jestem pewien...
Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem
No tak, ale jak to podpiac, co do czego itp
Taki potencjometr zwykly ma chyba 3 piny nie? 
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338207]Mój mk3 TDI 1Z+[/url]
- Qto
- _

- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem
tak myślę że bezpieczniej będzie jednak z rezystorami, bo jak źle podłączysz potencjometr to uwalisz licznik a przynajmniej stabilizator napięcia
Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem
OK to doradz mi jak mozesz, jakie rezystory, ile, jak i gdzie podpiac te druciki? Jestem zielony w tym temacie takze prosilbym o lopatologiczne wyjasnienie

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=338207]Mój mk3 TDI 1Z+[/url]
- Qto
- _

- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Passat B5 FL 1.9 TDI AVF problem z plywakiem
rezystor ma dwie nóżki, wkładasz je w środkowe piny wtyczki - jedna nóżka w jeden pin, druga w drugi. Wartość rezystora między 50 a 250 Ohm, chociaż przy 50 wskazówka może ledwo się podnieść to lepiej 100-250 Ohm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości
