Witam!
Golf 4 1.9 TDI 115 KM silnik AJM
1. Mam problem ponieważ po załączeniu zapłonu(nie odpalony silnik) od razu załączają się wentylatory i duży i mały, mam climatronic który jest wyłączony podczas załączania zapłonu.
2. Przy 2 tyś obrotów samochód jakby zamulał i przerywał.
Z góry dziękuje za pomoc.
załączają się wentylatory chłodnicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
załączają się wentylatory chłodnicy
1. czujnik w chłodnicy mógł nawalić i załącza wiatrak...albo coś nie halo ze sterownikiem wentylatorów...prędzej sterownik bo czujnik w chłodnicy załączyłby wiatraki nawet bez zapłonu
2. spotkałem się z przypadkiem kiedy wymiana wentylatora/wentylatorów (nie pamiętam) pomogła...wentylator niedomagał i dawał tak duże obciążenie że właśnie przy ok 2tyś obrotów przymulalo podczas przyspieszania. U mnie jest taki objaw od przy włączonej klimie...wcześniej nie występował, jednak że nie jest to jakoś specjalnie uciążliwe to zostawiam to w spokoju.
2. spotkałem się z przypadkiem kiedy wymiana wentylatora/wentylatorów (nie pamiętam) pomogła...wentylator niedomagał i dawał tak duże obciążenie że właśnie przy ok 2tyś obrotów przymulalo podczas przyspieszania. U mnie jest taki objaw od przy włączonej klimie...wcześniej nie występował, jednak że nie jest to jakoś specjalnie uciążliwe to zostawiam to w spokoju.
załączają się wentylatory chłodnicy
Cześc!
Jednak to był czujnik temperatury cieczy chłodzącej w silniku AJM przynajmniej u mnie jest on półokrągły-jajkowaty a nie jak dostałem z sklepu kwadratowy.
Przeczyściłem stary czujnik i od razu się poprawiło- wchodzi na obroty, wentylatory się nie załączają jak nie potrzeba, lepiej jakby odpalał. Płynu przy tym mi się wylało około 2 litrów bo ten kwadratowy czujnik był za mały, ale jakby był dobry to da się to zrobic bez spuszczania płynu z chłodnicy, ciężko zchodzi kostka z tego czujnika.
Jednak to był czujnik temperatury cieczy chłodzącej w silniku AJM przynajmniej u mnie jest on półokrągły-jajkowaty a nie jak dostałem z sklepu kwadratowy.
Przeczyściłem stary czujnik i od razu się poprawiło- wchodzi na obroty, wentylatory się nie załączają jak nie potrzeba, lepiej jakby odpalał. Płynu przy tym mi się wylało około 2 litrów bo ten kwadratowy czujnik był za mały, ale jakby był dobry to da się to zrobic bez spuszczania płynu z chłodnicy, ciężko zchodzi kostka z tego czujnika.
TRZYMEJ ZA TRZYMADŁO ŻEBY NIE ODPADŁO
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
załączają się wentylatory chłodnicy
o tym nie pomyślałem, czujnik zwykle za niską temperaturę pokazuje...jak widać są wyjątkiRoberto11 pisze:Jednak to był czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości