Obudowa akumulatora, problem z przewodami.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Obudowa akumulatora, problem z przewodami.

Post autor: imp » wt cze 07, 2011 15:54

Panowie, czy ktos z was aplikował do siebie obudowę na akumulator ?? Miałem standardowy pokrowiec + skrzynkę na bezpieczniki montowaną na aku.
Dziś wyrwałem kompletną obudowę: dno, scianki,pokrywę + skrzynke na bezpieczniki pod to wlasnie pudło z octavi 2006r 1,6 benz. Wszytsko pasuje P&P za wyjątkiem długości kabli do skrzyneczki na bezpieczniki. Wczesniejta skrzyneczka była bliżej filtra powietrza taraz jest bliżej pasa przedniego i brakuje jakiś 3 cm długości do szczęscia. Da sie gdzieś popuscić tych kabli czy bedzie grubsza rzeźba ?? Pozniżej zdjęcia z netu co miałem i co chce zamontować..
Obrazek
Obrazek


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Obudowa akumulatora, problem z przewodami.

Post autor: grg474 » wt cze 07, 2011 17:39

przewody sa takie sam ew obu wersjach


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Re: Obudowa akumulatora, problem z przewodami.

Post autor: imp » wt cze 07, 2011 18:51

grg474 pisze:przewody sa takie sam ew obu wersjach
??
Można jaśniej :) ??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Obudowa akumulatora, problem z przewodami.

Post autor: grg474 » wt cze 07, 2011 19:58

no proste - źle zapinasz i tylko tyle


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Obudowa akumulatora, problem z przewodami.

Post autor: imp » wt cze 07, 2011 20:43

Nic źle nie zapinałem. Generalnie ogarnięte, przewody były wyżej zaizolowane niż w Skodzie co je usztywniało i blokowało ulożenie w korytku na tyle obudowy, odizolowalem z tej szmacianej tasmy jakies 6..7 cm, ułożyłem w nowe miejsce i weszło na styk.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Obudowa akumulatora, problem z przewodami.

Post autor: grg474 » wt cze 07, 2011 22:07

imp, chodziło mi o to że nie ma wersji przewodów (wiązki) dla auta z osłoną aku i bez osłony


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Re: Obudowa akumulatora, problem z przewodami.

Post autor: imp » wt cze 07, 2011 23:57

I pewnie masz pełną rację, ale już montaż i izolowanie jest inne w tych przypadkach. Nic dzięki za chęci, może komuś się przyda.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

seebst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 19:43
Lokalizacja: Żary

Obudowa akumulatora, problem z przewodami.

Post autor: seebst » pn wrz 10, 2012 13:19

Niebawem będę kupował nowe aku, więc pomyślałem, że założę sobie tą pełną obudowę. U siebie żadnej aktualnie nie mam, ani plastikowej, ani szmacianej. Będę chciał to założyć, tylko pytanie mam takie - co składa się na kompletny zestaw tej obudowy? Na allegro można je dostać, ale wyglądają na niekompletne, to znaczy tak, jakby tylko przednia ścianka była i bocznych kawałek, a tył i spód jest goły, to znaczy brak. dodatkowo, ma ona na górze otwór na skrzyneczkę bezpieczników - jest do niej specjalna skrzyneczka, czy ta, którą ja posiadam - identycznie jak w pierwszym poście pierwsze zdjęcie też podpasuje? I żeby ją otworzyć, trzeba będzie ściągać tą osłonę? No i czy będzie można mieć założoną tą szmacianą i plastikową jednocześnie?
Ostatnio zmieniony czw wrz 13, 2012 19:29 przez seebst, łącznie zmieniany 1 raz.



seebst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 19:43
Lokalizacja: Żary

Obudowa akumulatora, problem z przewodami.

Post autor: seebst » czw wrz 13, 2012 19:28

Nabyłem tą obudowę na akumulator wraz z podstawą. Kupiłem ta większą (z końcowa literką B), z racji tego, że skoro mam diesla, więc muszę mieć większy akumulator. jak przyszło co do czego, to mi nic nie pasuje, a przede wszystkim sama podstawa, w której rozstawy śrub nie pasują, żeby przykręcić do blachy. Tak więc pewnie potrzebowałbym wersję z benzyny, 1.4, albo 1.6 (końcówka C - patrząc w etce). Tylko pytanie takie - ta mniejsza wersja będzie miała taki sam rozstaw śrub podstawy, jak ta obecna, zamontowana w aucie? (nie ta, którą kupiłem, tylko tą, co fabrycznie w samochodzie była). bardzo by mi zależało, jakby ktoś mógł sprawdzić lub zmierzyć, bądź po prostu wie. Zmierzyłem ta fabryczną, co u siebie mam zamontowaną i rozstaw jest następujący: na szerokości rozstaw wynosi 10 cm, a na długości 8.5 cm. byłbym wdzięczy jakby ktoś mógł sprawdzić...



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Obudowa akumulatora, problem z przewodami.

Post autor: marcin7x5 » pt wrz 14, 2012 12:23

Skoro masz etkę to popatrz sobie jaką musisz mieć w swoim aucie i po sprawie.



seebst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 19:43
Lokalizacja: Żary

Obudowa akumulatora, problem z przewodami.

Post autor: seebst » sob wrz 15, 2012 16:01

Zarówno ta duża: http://allegro.pl/obudowa-akumulatora-v ... 47855.html" onclick="window.open(this.href);return false; jak i mała http://allegro.pl/obudowa-akumulatora-v ... 48363.html" onclick="window.open(this.href);return false; nie pasują. Problem jest z zamontowaniem samej podstawy - przeszkadzają przewody idące od dołu aż do skrzyneczki bezpieczników, to raz, a dwa, że nawet tej skrzyneczki nie włożę w mocowanie tej obudowy - za krótkie przewody. Więc odpuściłem sobie...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości