Koledzy, za naprowadzenie na wątek (jeśli już taki był) lub wskazówki od czego zacząć będę wdzięczny. Szukałem i tu, i przez google, i nie znalazłem (znajduję jedynie wątki o przygasającym z temperaturą, brakujących liniach lub montażu pełnego FIS).
Mój przypadek, to kompletny brak informacji na wyświetlaczu. Funkcjonuje jedynie czerwone podświetlenie, poza tym ciemno. Stało się to nagle, bez wyraźnej przyczyny. Nie mam nic, spalania, temp. kompletnie nic. Pojechałem pod sklep, wszystko było ok. Wsiadam żeby wrócić do domu, przekręcam kluczyk i ćma. Odłączyłem zegary i podłączyłem jeszcze raz - nic. Komputer - zero błędów. Jak ktoś miał podobny przypadek to bardzo proszę o pomoc.
pozdr.
Martwy wyświetlacz 1/2 FIS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Martwy wyświetlacz 1/2 FIS
widocznie fis zdechł albo połączenie na taśmie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Martwy wyświetlacz 1/2 FIS
Komputer sam w sobie chyba działa, bo "piszczy mi serwis" po uruchomieniu zapłonu (od kilku tygodni licznik przeglądu zszedł mi do "SERVICE JETZT" a nie zabrałem się za skasowania go jeszcze) i VAG odczytuje temp. zewnętrzna i spalanie... Wychodzi na to, że coś z samym wyświetlaczem
EDIT -17.05.2011
Jeśli to kogoś zainteresuje na przyszłość - problem właściwie sam się rozwiązał. Kolega elektronik rozebrał mi zegary, wyjął wyświetlacz i gumkę która łączy go elektrycznie z płytką PCB. Oglądaliśmy to z namaszczeniem, ale uznaliśmy że niewiele widać i nic się z tym nie da zrobić. Przyszło nam do głowy jedynie przemyć spirytusem ścieżki na płycie i LCD oraz samą gumkę i złożyliśmy wszystko do kupy z powrotem. Wpiąłem do auta i.... działa jak dawniej ....
nie wiem co to było, dochodzić nie będę. mam nadzieję że to jednorazowy wybryk.
EDIT -17.05.2011
Jeśli to kogoś zainteresuje na przyszłość - problem właściwie sam się rozwiązał. Kolega elektronik rozebrał mi zegary, wyjął wyświetlacz i gumkę która łączy go elektrycznie z płytką PCB. Oglądaliśmy to z namaszczeniem, ale uznaliśmy że niewiele widać i nic się z tym nie da zrobić. Przyszło nam do głowy jedynie przemyć spirytusem ścieżki na płycie i LCD oraz samą gumkę i złożyliśmy wszystko do kupy z powrotem. Wpiąłem do auta i.... działa jak dawniej ....
nie wiem co to było, dochodzić nie będę. mam nadzieję że to jednorazowy wybryk.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości