Witam nie wiem czy dobry dział, ale wydaje mi się, że jest to problem z elektryką. Mianowicie chodzi o Audi 100 cc c3 mojego Ojca. Wczoraj wracając z miasta do domu, podskoczyła nieznacznie temperatura jadąc w korku, załączyła się chłodnica. Wieczorem kilka godzin po jeździe przekręcam kluczyk a wiatrak nadal chodzi - a silnik zimny. To samo było ok północy kiedy wracałem od znajomego do domu. Dziś rano przekręcam kluczyk - nadal chodzi.
Dodam, że jest to silnik 1.8 z lpg chociaż to chyba jest nieistotne. Wiem tyle, że termostat był już słaby i prosił się o wymianę. Jakieś rady? Byłbym wdzięczny za diagnozę
Wiatrak chodzi mimo zimnego silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wiatrak chodzi mimo zimnego silnika
klima jest czy nie ma.
Odepnij wtyczkę z czujnika na chłodnicy - jeśli wiatrak się zatrzyma padł czujnik
Odepnij wtyczkę z czujnika na chłodnicy - jeśli wiatrak się zatrzyma padł czujnik
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

Wiatrak chodzi mimo zimnego silnika
Nie ma klimy to rocznik '85. Też myślę, że to czujnik.. dzięki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości