Witam,
mam problem z dogrzewaczem cieczy chłodzącej. Jest to dogrzewacz Eberspacher D3WZ. Wiem, że w wielu przypadkach jest padnięty ten dogrzewacz. W moim był przetarty przewód prowadzący do kostki, przynajmniej myślę, że to było powodem, ponieważ mój samochód nie posiada możliwości zdiagnozowania dogrzewacza. Niestety dogrzewacz nie odpalił. Podobno po wystąpieniu 5 błędów (gdy 5 razy nie może się włączyć) nie ma możliwości żeby się uruchomił. Trzeba skasować te błędy. I tu moje pytanie. Jak mogę skasować te błędy nie posiadając diagnostyki dogrzewacza przez VAGa?
Dogrzewacz Eberspacher D3WZ problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Dogrzewacz Eberspacher D3WZ problem
Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był
Dogrzewacz Eberspacher D3WZ problem
Odblokowanie
Obsługa: wykonać połączenie pomiędzy zaciskiem 15 zapłon a zaciskiem 10 dwunasto-pinowej wtyczki zegara.
Wcisnąć przycisk grzanie. Zostanie wskazany aktualny błąd F 15 lub F 50. Następnie wcisnąć przycisk zegara i przytrzymaæ, jednocześnie w ciągu 2 sekund wcisnąć przycisk P. Zegar modułowy znajduje siê w fazie odczytu błędu.
Teraz należy wyłączyć zapłon (zacisk 15) wcisnąć jednocześnie przyciski zegar i P oraz jednocześnie włączyć zapłon (zacisk 15), i odczekać aż na wyświetlaczu pojawi się cztery kreski oddzielone dwukropkiem i symbol grzania.
Po upływie 3 sekund sterownik rozblokuje się i urządzenie zostanie włączone. Na wyświetlaczu pojawi się AF: 00 i symbol grzania.
Obsługa: wykonać połączenie pomiędzy zaciskiem 15 zapłon a zaciskiem 10 dwunasto-pinowej wtyczki zegara.
Wcisnąć przycisk grzanie. Zostanie wskazany aktualny błąd F 15 lub F 50. Następnie wcisnąć przycisk zegara i przytrzymaæ, jednocześnie w ciągu 2 sekund wcisnąć przycisk P. Zegar modułowy znajduje siê w fazie odczytu błędu.
Teraz należy wyłączyć zapłon (zacisk 15) wcisnąć jednocześnie przyciski zegar i P oraz jednocześnie włączyć zapłon (zacisk 15), i odczekać aż na wyświetlaczu pojawi się cztery kreski oddzielone dwukropkiem i symbol grzania.
Po upływie 3 sekund sterownik rozblokuje się i urządzenie zostanie włączone. Na wyświetlaczu pojawi się AF: 00 i symbol grzania.
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: śr sty 20, 2010 17:00
- Lokalizacja: warmińsko-mazurskie
- Kontakt:
Dogrzewacz Eberspacher D3WZ problem
Ja nie mam ogrzewania postojowego tylko sam dogrzewacz i nie mogę go odblokować w taki sposób, bo nie mam sterownika w zegarze.
Ford Escort 1.4 1990 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był
Audi 100 Avant 2.6 1994 - było
VW Golf 1.8 1993 - był
VW Golf Variant 1.9 TDI 1Z 1995 - był
Dogrzewacz Eberspacher D3WZ problem
no to go sam nie odblokujesz
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości