Problem z centralnym zamkiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z centralnym zamkiem
Witam,w golfie (3-drzwiowy) mam zamontowany centralny zamek elektryczny.Z pilota wszystko dziala jak należy natomiast gdy zamykam drzwi od kierowcy kluczem to zamykaja sie tylko drzwi od kierowcy.Jak zamykam kluczykiem drzwi od pasazera zamykaja sie wszystkie drzwi wraz z klapa,a gdy otwieram drzwi od pasazera tez wszystko sie otwiera.Problem polega na tym, ze jak auto jest zamkniete to zamek od kierowcy otworzy wszystkie zamki wraz z klapa,a gdy chce spowrotem zamknac to juz zamyka tylko drzwi od kierowcy.W drzwiach od kierowcy jest silownik master (ma 5 kabli), a od pasazera slave.Prosze o pomoc bo przypadek dziwny.Co zrobic zeby zamek od kierowcy zamykal i otwieral wszystkie zamki tak jak to robi zamek od pasazera.W chwili obecnej zamek od kierowcy tylko otwiera wszystko, a przy zamykaniu sam sie tylko zamyka-reszta nie reaguje.Pomocy
ASZ 253KM/486Nm
Problem z centralnym zamkiem
wydaje mi sie ze padło coś w siłowniku a próbowałeś zamykać auto od środka {drzwiami kierowcy}?
golf chociaż mały prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z centralnym zamkiem
na mojego rozuma nie jest możliwe żeby siłownik slave od strony pasażera był skoro zamykasz z niego całe auto - tego po prostu nie kapuję.
Gdyby nie to to rzecz wydawałaby się prosta i polegałaby na uszkodzeniu styku zamykającego w siłowniku master po stronie kierowcy.
Ewentualnie jeśli mk3 w prefiksie to błąd bo w profilu masz mk4 to należą ci się baty za zmuszanie ludzi to zbednego główkowania.
Gdyby nie to to rzecz wydawałaby się prosta i polegałaby na uszkodzeniu styku zamykającego w siłowniku master po stronie kierowcy.
Ewentualnie jeśli mk3 w prefiksie to błąd bo w profilu masz mk4 to należą ci się baty za zmuszanie ludzi to zbednego główkowania.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problem z centralnym zamkiem
tez mi to nie pasowało z tym siłownikiem slave po stronie pasażera ale pomyślałem że się pomyli i tak naprawde tam jest master a ogólnie to nie wydaje mi sie aby byla roznica w czym siedzi dokładany central chyba ze idzie po instalacji can a wtedy to nie wnikam bo sie na tym nie znam
golf chociaż mały prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
Problem z centralnym zamkiem
Próbowałem od srodka i od zewnatrz kluczykiem zamykac drzwi od kierowcy i zamyka tylko od kierowcy.Samochod MK3 w MK4 mam wszystko ok. Problem w tym ,że zamyka tylko siebie a otwiera wszystkie(jak wczesniej zamkne na pilota lub kluczem z drugiej strony).Mam pytanie czy jest mozliwosc ze padlo cos w silowniku (kierowcy), co steruje sygnalem zamykania?Przypomne ze jak zamykam i otwieram kluczem od strony pasazera to ten od kierowcy normalnie sie zamyka i otwiera.Jeszcze jedno pytanie czy silownik slave moze byc tak podlaczony(tzn żle) ze steruje reszta czy nie ma takiej mozliwosci?
ASZ 253KM/486Nm
Problem z centralnym zamkiem
siłownik slave dostaje prąd i minus zamiennie i albo otwiera albo zamyka i raczej nie może sterować reszta drzwi zauważ ze master 5 przewodów a slave tylko dwa. prawdopodobnie coś padło w siłowniku drzwi kierowcy. tylko teraz trzeba pokombinować i dac na któryś z przewodów plus a na któryś minus w wiązce która jest koło siłownika tylko nie pamiętam które kolory sterują
znalezione w internecie przed chwila
Fioletowy i brązowy - switch sterujący
Czerwony i niebieski - przewody wykonawcze silniczka siłownika
Czarny masa.
znalezione w internecie przed chwila
Fioletowy i brązowy - switch sterujący
Czerwony i niebieski - przewody wykonawcze silniczka siłownika
Czarny masa.
golf chociaż mały prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=479036 byle mk3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=541756&p=6503804#p6503804 zwykly dupowoz na wekendy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=562191&p=6648397#p6648397 aktualne mk3
Problem z centralnym zamkiem
A moze byc zle ustawione ciegno od mastera ze zamykajac kluczem nie domyka sie do konca silownik ?Gdybym odkrecil to ciegno i recznie wsunąl to je do silownika i nic nie zareaguje tzn. ze silownik nie przelancza a jak zamknie zamki to zle byl ustawiony ten wodzik.No nic sprawdze i dam znac czy cos znalazlem.
ASZ 253KM/486Nm
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z centralnym zamkiem
monlag1, napisałem ci przecież w masterze kierowcy padł najpewniej styczek maleńki podający sygnał na centralkę służący do zamykania całości. A po stronie pasażera ie masz slave tylko również mastera i nie może on mieć 3 tylko 5 kabli.
Weź łaskawie zajrzyj jeszcze raz bo to myślenie staje się niepotrzebne, przychodzi mi również do głowy że masz zwykły fabryczny central pneumatyczny tylko nie wiesz o tym, przyczyna będzie ta sama tylko wówczas umiejscowienie styku inne, mógł się też przełamać kabelek tego styku w wiązce do drzwi
Weź łaskawie zajrzyj jeszcze raz bo to myślenie staje się niepotrzebne, przychodzi mi również do głowy że masz zwykły fabryczny central pneumatyczny tylko nie wiesz o tym, przyczyna będzie ta sama tylko wówczas umiejscowienie styku inne, mógł się też przełamać kabelek tego styku w wiązce do drzwi
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problem z centralnym zamkiem
Pneumatycznego nie ma na 100% ,nie widzę tam żadnych rurek od ciśnienia.Problem rozwiązany - przetarty jeden przewód od sterownia zamykaniem przy słupku.Zlutowałem, zaizolowałem i wszystko już gra.Siłownik od strony pasażera był master, a nie jak pisałem slave,ale tak mi powiedział poprzedni właściciel, który rzekomo montował ten centralny.Z ciekawości rozebrałem drzwi i był wsadzony master.Jeszcze raz dzięki za pomoc i pozdrawiam.
ASZ 253KM/486Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości