Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: szysz61 » wt gru 07, 2010 20:56

W moim golfie plusie 1.9 TDI PD kilka razy w czasie jazdy zgasł mi silnik.Dzieje się tak w pierwszych kilometrach jazdy. Podejrzewam, że zawiesza się przekaźnik od pompy paliwa znajdującej się w zbiorniku paliwa. Czy ktoś z forumowiczów potrafi na podstawie zdjęcia wskazać gdzie znajduje się ten przekaźnik?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/49e ... 335a1.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: Qto » wt gru 07, 2010 22:25

Od pompy jest 449, na przyszłość podawaj rocznik bo czasami może być to istotna informacja



Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: szysz61 » wt gru 07, 2010 23:03

Golf plus rocznik 2005, silnik BKC wersja trendline. Tylko który 449 bo w górnym oknie jest jeden, a w dolnym dwa?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: Qto » śr gru 08, 2010 11:49

U góry od pompy, na dole po lewej od styku 30, na dole po prawej od klaksonu



Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: szysz61 » śr gru 08, 2010 17:03

Oto dzięki za szczegółowe wyjaśnienie. Orientujesz się czy gdyby zawieszał się ten przekaźnik to powinny pojawić się błędy na Vagu?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: Qto » śr gru 08, 2010 19:26

niestety nie wiem jak jest w Plusie...ale jak masz wątpliwości co do przekaźnika i problemy z pompą to zamień przekaźnik z tym od klaksonu



Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: szysz61 » śr gru 08, 2010 20:33

Tak też zrobię gdy kłopot z autem się powtórzy. Pytałem bo po podłączeniu do vaga nie miałem żadnych błędów. Dzięki za pomoc i przesyłam symboliczny punkcik.



wanior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 10:08
Lokalizacja: Wielkopolska
Auto: Golf VII Kombi

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: wanior » czw gru 16, 2010 12:42

Kolego to podejrzewam, że to nie przekaźnik się Tobie psuje tylko pompa w baku. Teraz dzieje się to raz na jakiś czas a kiedyś będzie częściej. Wymień sobie wkład tej pompy lub całą(ale to już jest koszt). Pozdrawiam



Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: szysz61 » czw gru 16, 2010 22:42

wanior jak na razie wszystko jest OK. Jednak z tych dwóch części bardziej podejrzewałbym zawieszający się przekaźnik(wilgoć, zmiany temp.) niż silnik pompy w baku. Gdyby to był silnik to chyba by się już zepsuł.



wanior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 10:08
Lokalizacja: Wielkopolska
Auto: Golf VII Kombi

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: wanior » pt gru 17, 2010 00:07

A to się mylisz bo mi przez pół roku tak się działo że Golf gasł raz na miesiąc i nie wiedziałem dlaczego i na kompie nic nie wychodziło ale jak zaczął gasnąc raz na tydzień to się zdenerwowałem na to i pomimo że pompka w baku działała to ją wymieniłem a potem już nie miałem nigdy problemu z tym że auto gasło a jeździłem nim jeszcze 8 miesięcy (przekaźnika nie ruszałem).



wanior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 10:08
Lokalizacja: Wielkopolska
Auto: Golf VII Kombi

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: wanior » pt gru 17, 2010 00:12

A i co do tej pompy to nie silnik się psuje tylko pompa przestaje dawać takie ciśnienie jak powinna i jest zbyt mało ropy w układzie i gaśnie a to dlatego że na wyjściu z tej pompy jest zawór zwrotny aby jak pompka nie pracuje to nie cofała się ropa z powrotem do baku tylko pozostawała w układzie. Jak wiadomo gdy diesel się zapowietrzy to mogą być problemy. Jeśli uważasz, że przekaźnik to popraw jego zimne luty lub zamień z tym od klaksonu i będziesz wiedział. Jeśli po zamianie auto jeszcze kiedyś zgaśnie tzn.że jednak pompa siada.



Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: szysz61 » pt gru 17, 2010 19:59

Dlaczego pompa nie miałaby dawać właściwego cisnienia? Jaki element się zużywa?



wanior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 10:08
Lokalizacja: Wielkopolska
Auto: Golf VII Kombi

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: wanior » pt gru 17, 2010 20:45

Jaki to nie wiem bo nie sprawdzałem, ale na 100% nie daje właściwego ciśnienia.



Awatar użytkownika
szysz61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pn wrz 03, 2007 22:06
Lokalizacja: Kościerzyna

Przekaźnik pompy paliwa 1.9 TDI PD

Post autor: szysz61 » pt gru 17, 2010 21:25

Pewnie masz rację. Z tego co się orientuję jesteś pierwszym forumowiczem, który wspomina o awariach pomp paliwa w mk5 z silnikiem TDI. Dzięki za zainteresowanie tematem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości