Witam,
Mam problem z moim mk4 TDI (ALH). Otóż przy wrzucaniu wstecznego, ostatnio nawet na innych biegach i luzie (jałowych) na zegarach obroty spadają do zera oraz pokazuje się kontrolka oleju i trzy razy pika oraz dioda klimatyzacji zmienia się na pomarańczową (VAG pokazuje jakby była włączona). Jak wspomniałem wcześniej było tak tylko przy wrzucaniu na wsteczny, a obecnie nawet jak staję na światłach i wrzucam na luz. Niestety VAG 409 oraz nowy interfejs rosstech nie pokazuje żadnych błędów na silniku, elektronice, instrumentach. Silnik czasem podczas tego błędu i ruszania szarpie przy zmianie biegów, ale to bardzo rzadko. Załączam filmik - wrzucony jest wsteczny, potem daje na luz i jedynkę, po czym ruszam (na filmie piszczą buty niestety:) http://vimeo.com/17615607" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o pomoc, czy ktoś z Was kiedyś miał taki problem - pojawia on się tylko zimą, gdy robi się zimno i wilgotno a auto stoi na zewnątrz. Czy wsteczny może przycinać jakąś wiązkę, mógł coś poruszyć? Co może powodować taki stan? Pomóżcie bo już nie mam do tego siły...
Problem z zegarami, elektryką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Problem z zegarami, elektryką
Do przejrzenia masy: silnika, skrzynki bezpieczników, licznika (to chyba najmniej prawdopodobne); podejrzewam, że masę zespół napędowy teraz ma poprzez któreś z cięgieł. Przy ruszaniu i uniesieniu się na poduszkach elastycznych - gubi masę. Do tego sprawdzenie złącza i wiązki z cienkimi przewodami do alternatora poprzez złącze na rozruszniku.
Niech ktoś na zaciągniętym ręcznym próbuje delikatnie ruszać a Kolega rusza te wiązki w komorze silnika - lub na odwrót, niech Kolega rusza a ktoś Koledze próbuje znaleźć "winowajcę".
Niech ktoś na zaciągniętym ręcznym próbuje delikatnie ruszać a Kolega rusza te wiązki w komorze silnika - lub na odwrót, niech Kolega rusza a ktoś Koledze próbuje znaleźć "winowajcę".
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
Problem z zegarami, elektryką
wow no to coraz ciekawe przypadki tak jak kolega wyżej napisał przejrzał bym w pierwszej kolejności masę do silnika a najlepiej puścił bym drugą jakimś przewodem po najniższej linii oporu i masę będziesz miał wykluczoną , potem przejrzyj wiązki ruszaj nimi , sprawdzaj na połączeniach , reszta tak jak kolega wyżej opisał . dziwne że nie wali błędami , to są poważne dolegliwości
vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
Problem z zegarami, elektryką
Dzięki, dziś będziemy testowali i szukali. Wcześniej właśnie znalazłem wątek podobny - dwa różne błędy na zegarach zupełnie nie powiązane, w tym samym czasie i faktycznie chodziło o alternator, albo połączenie do alternatora. Dość logiczne by to było, ale zobaczymy wieczorem. Jak będę coś wiedział to napiszę. Wielkie dzięki za podpowiedzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 57 gości