Witam!
Napewno nikt nie kalibruje czujnika "na stole" po takiej naprawie przez co system działa nie w pełni prawidłowo!!!, co okaze sie dopiero w sytacjach ekestremalnych. Czujnik jest układek zyroskopowym i takie zabiegi jak tu opisujecie wprowadzają do odczytów generowanych przez ten czujnik bardzo duze błedy! Zapraszam na rozwiązanie problemu z ESP w sposób fachowy.
Jesli bład to 1423 lub 01423 to uszkodzony jest czujnik G200 (150zł), ale naprawiamy tazke G202 (200zł) i wszelka elektronikę. Czujnik po naprawie gotowy do zamontowania i po kalibracji!!! Działamy takze wysyłkowo i na allegro. Na usługe dajemy roczna pisemna gwarancję. Mozliwy takze montaz, demontaz i diagnostyka.
POZDRAWIAM i podaje tel. do kontaktu AUTOELEKTRONIKA 0 604 481 840
ESP naprawa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ESP naprawa
VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]
ESP naprawa
Witam ja naprawiłem swój za pomocą tej foto porady.
http://bluevisions.de/projects/Golf_IV_ESP.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Było u mnie trochę inaczej gdyż wszystko się mocno trzymało i ciężko było wydłubać ten żel ale rozpuściłem go Toluenem (metylobenzen) jest obojetny dla układów elektrycznych.
W Żelu nie wolno dłubać niczym metalowym
Wywierciłem dziurkę drugiej strony i wypchnąłem płytkę
Jak ktoś ma pytania chętnie pomogę
Pozdrawiam.
http://bluevisions.de/projects/Golf_IV_ESP.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Było u mnie trochę inaczej gdyż wszystko się mocno trzymało i ciężko było wydłubać ten żel ale rozpuściłem go Toluenem (metylobenzen) jest obojetny dla układów elektrycznych.
W Żelu nie wolno dłubać niczym metalowym
Wywierciłem dziurkę drugiej strony i wypchnąłem płytkę
Jak ktoś ma pytania chętnie pomogę
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 84 gości