eFIeLiPeO wg schematów dla jednego modułu możesz podłączyć bez konieczności wpinania się w silniczki (a raczej moduły) elektrycznych szyb.
Kolejne kable z lusterek (kolorystyka w obu lusterkach taka sama):
4 - biały - +12V grzania szkła
5 - brązowy - masa grzania szkła
6 - szary - regulacja szkła (tu i w kolejnych pinach - 7 i 8 nie ma większego znaczenia który jest +12V, a który masa, bo prąd idzie na zmianę w zależności od regulacji z regulatora)
7 - szaro-fioletowy - regulacja szkła (j.w.)
8 - fioletowy - regulacja szkła (j.w.)
Nie mam rozpiski pinów w kostce z A4, ale rozumiem, że podpiąłeś ją do regulatora z MK4. W regulatorze z MK4 potrzebne piny to(kolorystykę podam Ci z oryginału):
1 - szaro-fioletowy
2 - szaro-niebieski
3 - biało-zielony
4 - zielony
5 - fioletowy
6 - czarno-niebieski
7 - biało-niebieski
8 - brązowy
I teraz tak:
LK - lusterko kierowcy
LP - lusterko pasażera
RL - regulator lusterek
PS - włącznik podgrzewania szyby
Połączenia:
4(LK) z 4(LP) i z 3(PS)
5(LK) z 5(LP) i do masy lub do 2(PS)
6(LK) z 6(LP) i do 4(RL)
7(LK) z 5(RL)
8(LK) z 1(RL)
7(LP) z 7(RL)
8(LP) z 3(RL)
8(RL) do masy
2(RL) gdzieś do kabla od podświetlenia deski
6(RL) do bezpiecznika 5 w skrzynce bezpieczników
Nie umiem zbytnio rysować - a tym bardziej schematów, ale mam nadzieję, że jakoś załapiesz co i jak
