mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
Witam wszystkich
Mam Maly Problem
robilem przekladke silnika i instalacji
problem polega na Tym ze jak chce odpalic samochod zaswiecaja sie swiatla a gdy na wlaczonym zaplonie chce wlaczyc swiatla to odpala sie silnik nie wiem co jest;/
Gdyby ktos mial jakis Pomysl prosze o pomysly:)
Mam Maly Problem
robilem przekladke silnika i instalacji
problem polega na Tym ze jak chce odpalic samochod zaswiecaja sie swiatla a gdy na wlaczonym zaplonie chce wlaczyc swiatla to odpala sie silnik nie wiem co jest;/
Gdyby ktos mial jakis Pomysl prosze o pomysly:)
[b]6stka w Rzedzie da rade wszedzie...[/b]
Re: mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
wczesniej instalacja Byla z 1,6 PN z gaznikiem 2ee ale teraz wstawilem silnik 1,8 rp z gaznikiem pierburg 2e i wlasnie nie wiem co moze Byc ze tak mi sie dziejeprostovw pisze:Witam wszystkich
Mam Maly Problem
robilem przekladke silnika i instalacji
problem polega na Tym ze jak chce odpalic samochod zaswiecaja sie swiatla a gdy na wlaczonym zaplonie chce wlaczyc swiatla to odpala sie silnik nie wiem co jest;/
Gdyby ktos mial jakis Pomysl prosze o pomysly:)
[b]6stka w Rzedzie da rade wszedzie...[/b]
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
Jak z tego wynika - przewody w kostkach połączeniowych nie mają zgodności.
Wyjście:
Sprawdzić te połączenia gdzie nie trafiają na siebie. Prawdopodobnie wystarczy przełożyć przewody w kostce połączeniowej - zamienić miejscami rozruch i światła. Sprawdzenie można wykonać zwykłym multimetrem z voltomierzem. Można też starą metodą "na żarówkę" - świeci/nie świeci przy włącz/ wyłącz..
Wyjście:
Sprawdzić te połączenia gdzie nie trafiają na siebie. Prawdopodobnie wystarczy przełożyć przewody w kostce połączeniowej - zamienić miejscami rozruch i światła. Sprawdzenie można wykonać zwykłym multimetrem z voltomierzem. Można też starą metodą "na żarówkę" - świeci/nie świeci przy włącz/ wyłącz..
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
W tym miejscu gdzie Kolega dokonywał zmian - zamienić czerwono-czarny z czarno-żółtym, a w każdym razie tylko te kolory wchodzą w grę.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
W jaki sposób przekładałeś instalację? Lutowałeś jakieś kabelki, czy zmieniałeś cale wiązki? Jeżeli zmieniałeś wiązki w całości, to może jakoś uda się pomoc, natomiast jeżeli coś przerabiałeś, lutowałeś, to ty jeden wiesz, co tam namieszałeś...
mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
przekladalem cala wiazke nic nie lutowalem, odczepilem tylko przelacznik samoczynnego wlaczania sie swiatel,tzn swialta sie same zapalaly po10 sekundach po urochumieniu silnika moze to dlatego jeszcze popatrze we wtorek tak jak mowicie, kontrolki na zegarach tez nie gazna wogole od oleju i ladowania po wyciagnieciu kluczyka niechce sie wkurzac;] ale zobaczymy we wtorek ziomeczki dzieki za rady zobaczymy ktora bedzie trafna:D pozdrawiam i zdrowko tak przy niedzieli.
[b]6stka w Rzedzie da rade wszedzie...[/b]
Re: mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
w jakim miejscu sa te Kable bo nie przypominam sobie zebym cos zmienial w instalacji:)Zico63b pisze:W tym miejscu gdzie Kolega dokonywał zmian - zamienić czerwono-czarny z czarno-żółtym, a w każdym razie tylko te kolory wchodzą w grę.
[b]6stka w Rzedzie da rade wszedzie...[/b]
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
W kostce stacyjki a potem już we wtykach do skrzynki bezpieczników dwa razy: wchodzą i wychodzą, opis złącz skrzynki (starszej wersji) na:
http://translate.google.pl/translate?hl ... pl%26lr%3D" onclick="window.open(this.href);return false;
http://translate.google.pl/translate?hl ... pl%26lr%3D" onclick="window.open(this.href);return false;
mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
ziomki Mam Pytanie kable od czujnika to ktore sa? bo jest ich za duzo nawet i nie wiem gdzie oni powinni byc fiolotowo czarny,jeden czarny z Podlaczeniem na dwie wsowki pomaranczowo czerwony,zolto czarny, jak je pod czujniki podczepic ksabli jest wiecej niz miejsc do ich podzczepienia;/
[b]6stka w Rzedzie da rade wszedzie...[/b]
mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f3 ... 97b90.html" onclick="window.open(this.href);return false;
[b]6stka w Rzedzie da rade wszedzie...[/b]
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
Z tego co kojarzę o "Dwójkach" to:
Liliowo-czarny to do czujnika podgrzewania kolektora lub zaworu cut-off.
Żółto-czerwony do czujnika wskazań temperatury w zegarach.
A ten ostatni to żółto-czarny czy czarno-żółty, jaki kolor główny a jaki pasek.
Liliowo-czarny to do czujnika podgrzewania kolektora lub zaworu cut-off.
Żółto-czerwony do czujnika wskazań temperatury w zegarach.
A ten ostatni to żółto-czarny czy czarno-żółty, jaki kolor główny a jaki pasek.
mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
foto jest tych kabli ciut wyzej czarno zolty i dwie wtyczki na jednym kablu czarne one gdzie?ladowanie na liczniku sie swieci ta instalacja juz zaczyna mnie denerwowac, stopu nie ma czujnik wszystko posprawdzalem klaksona nie ma qrwicy mozna dostac:)
[b]6stka w Rzedzie da rade wszedzie...[/b]
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
mkII Problem z Elektryka.. zaplon i swiatla w jednym
Czarno-żółty to plus ze stacyjki, gaśnie przy rozruchu, nie jest to więc do cewki bo nigdy by nie odpalił. Może być do podgrzewania kolektora czy co tam ten silnik ma; może też być to zasilanie sygnału dźwiękowego (też żółto-czarny) a masa to by był brązowo-czarny lub w niektórych seriach brązowy, w którym masa pojawia się tylko po naciśnięciu przycisku klaksonu.
Stop zasilanie to czerwono-żółty ze stałym plusem, wyjście z włącznika na lampy czerwono-czarny.
Ładowanie to niebieski kabelek do styku (śrubki) D+ na altku - nie do W!
Więcej na odległość to już nie zgadnę
Stop zasilanie to czerwono-żółty ze stałym plusem, wyjście z włącznika na lampy czerwono-czarny.
Ładowanie to niebieski kabelek do styku (śrubki) D+ na altku - nie do W!
Więcej na odległość to już nie zgadnę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 29 gości