Witam,
Po włączeniu zapłonu (przekręceniu kluczyka w pierwszą pozycję, włącznik świateł jest w pozycji "0") zapalają mi się od razu światła mijania, ale tylko z przodu (pozycyjne nie świecą ani z przodu ani z tyłu), świeci również podświetlenie samego włącznika, wszystkie pozostałe podświetlane włączniki nie świecą się. Gdy ustawię włącznik w pozycji świateł pozycyjnych, to wówczas gasną uprzednio zapalone światła mijania i zapalają się pozycyjne z przodu i z tyłu, po przełączeniu dalej na światła mijania ponownie włączają się mijania i pozycyjne z przodu i z tyłu.
Auto było sprowadzone z Austrii za czasów kiedy obowiązywały u nich światła w dzień tak jak i u nas. Gdy dostałem się do włącznika (z boku nad bezpiecznikami, za cholerę nie mogę dziada wyciągnąć wg. przepisu z forum) to w oczy rzucił mi się kabelek który nie wydaje się być fragmentem fabrycznej instalacji samochodu. Jest to swego rodzaju bypass (bajpas) na przewodzie w kolorze żółto-zielonym. Przewód żółto-zielony fabrycznej instalacji włącznika jest przecięty i odgałęziony 10cm kabelka który wchodzi gdzieś we włącznik świateł (nie wiem dokładnie na który pin bo nie mogę wyjąć włącznika...) Korci mnie żeby ten przewód przeciąć i zobaczyć czy wówczas światła przestaną się zapalać od razu po przekręceniu kluczyka. Idzie zima, diesel, akumulator nie pierwszej młodości, już nie długo świece będą grzać coraz dłużej, przydało by się zaoszczędzić trochę prądu na poranny, zimowy rozruch...
pozdr.
Radek
Włącznik świateł - kabelkologia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 596
- Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
- Lokalizacja: Gidle ERA
- Kontakt:
Włącznik świateł - kabelkologia
Jak jest tam jakaś partyzantka robiona to będzie jej wina przetnij kabelek w taki miejscu żeby dało się do "skleić" ponownie i zobacz... Nie powinno nic wybuchnąć
Druciarstwo - to jest to co kocham ...
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
Włącznik świateł - kabelkologia
Jak Kolega wyżej , ale jeżeli chcesz zostawić ten system to proponuję przekaźnik na tym obcym przewodzie . Według mojego opisu na tej stronie światła zaświecą się po uruchomieniu silnika http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=330" onclick="window.open(this.href);return false; W razie niejasności pytaj
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Włącznik świateł - kabelkologia
Witaj ja mam taka sama przypadłość, też mam auto z Austrii i tak samo zapalają mi się światła po zapłonie. W sumie dobry bajer bo pamiętać nie trzeba o światłach, ale na zimę - tak jak mówisz - trochę może być upierdliwe. Wyciągałem swój wyłącznik świateł i mam tam żółty kabelek, który wychodzi z włącznika i obok do niego wchodzi zaraz, taki krótki. Także to pewnie i on za to wszystko odpowiada, ale póki co nic nie ruszam.Radion pisze:Witam,
Po włączeniu zapłonu (przekręceniu kluczyka w pierwszą pozycję, włącznik świateł jest w pozycji "0") zapalają mi się od razu światła mijania, ale tylko z przodu (pozycyjne nie świecą ani z przodu ani z tyłu), świeci również podświetlenie samego włącznika, wszystkie pozostałe podświetlane włączniki nie świecą się. Gdy ustawię włącznik w pozycji świateł pozycyjnych, to wówczas gasną uprzednio zapalone światła mijania i zapalają się pozycyjne z przodu i z tyłu, po przełączeniu dalej na światła mijania ponownie włączają się mijania i pozycyjne z przodu i z tyłu.
Auto było sprowadzone z Austrii za czasów kiedy obowiązywały u nich światła w dzień tak jak i u nas. Gdy dostałem się do włącznika (z boku nad bezpiecznikami, za cholerę nie mogę dziada wyciągnąć wg. przepisu z forum) to w oczy rzucił mi się kabelek który nie wydaje się być fragmentem fabrycznej instalacji samochodu. Jest to swego rodzaju bypass (bajpas) na przewodzie w kolorze żółto-zielonym. Przewód żółto-zielony fabrycznej instalacji włącznika jest przecięty i odgałęziony 10cm kabelka który wchodzi gdzieś we włącznik świateł (nie wiem dokładnie na który pin bo nie mogę wyjąć włącznika...) Korci mnie żeby ten przewód przeciąć i zobaczyć czy wówczas światła przestaną się zapalać od razu po przekręceniu kluczyka. Idzie zima, diesel, akumulator nie pierwszej młodości, już nie długo świece będą grzać coraz dłużej, przydało by się zaoszczędzić trochę prądu na poranny, zimowy rozruch...
pozdr.
Radek
Włącznik świateł - kabelkologia
Mam pytanie, czy taki oto włącznik można zastosować bez problemu w Borze i czy będzie to prawidło działało?
http://allegro.pl/wlacznik-swiatel-vw-g ... 63012.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I czym się różni ten podany wyżej od tego? http://allegro.pl/wlacznik-swiatel-tour ... 53555.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/wlacznik-swiatel-vw-g ... 63012.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I czym się różni ten podany wyżej od tego? http://allegro.pl/wlacznik-swiatel-tour ... 53555.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości