[mk2] 1.6 TD wskaźnik temperatury oleju

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

matipl6600
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr mar 10, 2010 20:08
Lokalizacja: SKL "CYRK" ;)

[mk2] 1.6 TD wskaźnik temperatury oleju

Post autor: matipl6600 » wt paź 12, 2010 20:36

witam.
mam problem ponieważ wskaźnik źle pokazuje mi temperaturę silnika:

Obrazek

to zdjęcie jest na normalnie rozgrzanym silniku. co zrobić aby wskazanie było prawidłowe. Na pewno nie jest to wina licznika bo dzis go wymieniałem.

proszę o pomoc


1.VW golf mk II CL 1.3 B+G MH 3d 1987 - był
2.VW golf mk II CL 1.6 TD JR 3d 1989 - był
VW golf mk II GL 1.8 B RH 5d 1987 - jest

Sprzedam: kiere polo g40, licznik passat b3 VR6 MFA,licznik passat b3 MFA, pająk z MFA, lampka wew. dzielona - passat b3

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

[mk2] 1.6 TD wskaźnik temperatury oleju

Post autor: twromek » wt paź 12, 2010 20:37

Masz zwalony termostat i silnika nie dogrzewa, ewentualnie podmień czujnik.



matipl6600
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: śr mar 10, 2010 20:08
Lokalizacja: SKL "CYRK" ;)

[mk2] 1.6 TD wskaźnik temperatury oleju

Post autor: matipl6600 » wt paź 12, 2010 20:40

nie chce mi sie grzebac do termostatu. robiłem to w moim poprzednim golfie i nie mam miłych wspomnien. a jaka powinna być temperatura wody?? 90 stopni??


1.VW golf mk II CL 1.3 B+G MH 3d 1987 - był
2.VW golf mk II CL 1.6 TD JR 3d 1989 - był
VW golf mk II GL 1.8 B RH 5d 1987 - jest

Sprzedam: kiere polo g40, licznik passat b3 VR6 MFA,licznik passat b3 MFA, pająk z MFA, lampka wew. dzielona - passat b3

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[mk2] 1.6 TD wskaźnik temperatury oleju

Post autor: Zico63b » wt paź 12, 2010 22:30

Temperatura płynu powinna być w okolicach 90°C i to niezależnie od sposobu jeżdżenia i temperatury (nie piszę o wyjątkowych upałach czy mrozach lub super rajdowaniu, ale tak "normalnie").
Jeśli temperatura jest za niska ale stale na lewej stronie - winien czujnik lub wskaźnik (ale wymieniony z licznikiem!).
Jeśli temperatura rośnie w "korkach" w mieście a szybko spada w lekkiej ale szybkiej jeździe na trasie - niestety, termostat.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości