witam.
mam problem ponieważ wskaźnik źle pokazuje mi temperaturę silnika:
to zdjęcie jest na normalnie rozgrzanym silniku. co zrobić aby wskazanie było prawidłowe. Na pewno nie jest to wina licznika bo dzis go wymieniałem.
proszę o pomoc
[mk2] 1.6 TD wskaźnik temperatury oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: śr mar 10, 2010 20:08
- Lokalizacja: SKL "CYRK" ;)
[mk2] 1.6 TD wskaźnik temperatury oleju
1.VW golf mk II CL 1.3 B+G MH 3d 1987 - był
2.VW golf mk II CL 1.6 TD JR 3d 1989 - był
VW golf mk II GL 1.8 B RH 5d 1987 - jest
Sprzedam: kiere polo g40, licznik passat b3 VR6 MFA,licznik passat b3 MFA, pająk z MFA, lampka wew. dzielona - passat b3
2.VW golf mk II CL 1.6 TD JR 3d 1989 - był
VW golf mk II GL 1.8 B RH 5d 1987 - jest
Sprzedam: kiere polo g40, licznik passat b3 VR6 MFA,licznik passat b3 MFA, pająk z MFA, lampka wew. dzielona - passat b3
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 739
- Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
- Lokalizacja: Oderwalde
- Kontakt:
[mk2] 1.6 TD wskaźnik temperatury oleju
Masz zwalony termostat i silnika nie dogrzewa, ewentualnie podmień czujnik.
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: śr mar 10, 2010 20:08
- Lokalizacja: SKL "CYRK" ;)
[mk2] 1.6 TD wskaźnik temperatury oleju
nie chce mi sie grzebac do termostatu. robiłem to w moim poprzednim golfie i nie mam miłych wspomnien. a jaka powinna być temperatura wody?? 90 stopni??
1.VW golf mk II CL 1.3 B+G MH 3d 1987 - był
2.VW golf mk II CL 1.6 TD JR 3d 1989 - był
VW golf mk II GL 1.8 B RH 5d 1987 - jest
Sprzedam: kiere polo g40, licznik passat b3 VR6 MFA,licznik passat b3 MFA, pająk z MFA, lampka wew. dzielona - passat b3
2.VW golf mk II CL 1.6 TD JR 3d 1989 - był
VW golf mk II GL 1.8 B RH 5d 1987 - jest
Sprzedam: kiere polo g40, licznik passat b3 VR6 MFA,licznik passat b3 MFA, pająk z MFA, lampka wew. dzielona - passat b3
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
[mk2] 1.6 TD wskaźnik temperatury oleju
Temperatura płynu powinna być w okolicach 90°C i to niezależnie od sposobu jeżdżenia i temperatury (nie piszę o wyjątkowych upałach czy mrozach lub super rajdowaniu, ale tak "normalnie").
Jeśli temperatura jest za niska ale stale na lewej stronie - winien czujnik lub wskaźnik (ale wymieniony z licznikiem!).
Jeśli temperatura rośnie w "korkach" w mieście a szybko spada w lekkiej ale szybkiej jeździe na trasie - niestety, termostat.
Jeśli temperatura jest za niska ale stale na lewej stronie - winien czujnik lub wskaźnik (ale wymieniony z licznikiem!).
Jeśli temperatura rośnie w "korkach" w mieście a szybko spada w lekkiej ale szybkiej jeździe na trasie - niestety, termostat.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 29 gości