

Trochę mnie to dziwi że to wszystko jakby postępowało z czasem. Jaka może być tego przyczyna?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Muszę wyjąć licznik?miś fazi pisze:znajdź centralkę imo , najlepiej jadąc ręką po kablu od pętli imo która masz na stacyjce , jak znajdziesz centralke to masz w niej dwie wtyczki , wyciag je i popatrz na piny czy nie zasniedziałe , nieraz wystarczy poruszać tymi wtyczkami w gniazdach centralki
masz zablokowany sterownik silnika bo immobiliser nie widzi kluczyka(kostki puszki do sprawdzenia lub pętla immo padła)daniel40 pisze:Muszę wyjąć licznik?miś fazi pisze:znajdź centralkę imo , najlepiej jadąc ręką po kablu od pętli imo która masz na stacyjce , jak znajdziesz centralke to masz w niej dwie wtyczki , wyciag je i popatrz na piny czy nie zasniedziałe , nieraz wystarczy poruszać tymi wtyczkami w gniazdach centralki
Błędy z VAGa:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10
01176 - Key: Signal too Low
Drugiego klucza nie mam bo go zgubiłem jakiś miesiąc temuZ resztą na nim działo się to samo
Hmm, znacie oporność tych przekaźników?norek111 pisze: masz zablokowany sterownik silnika bo immobiliser nie widzi kluczyka(kostki puszki do sprawdzenia lub pętla immo padła)
sprawdź kostki bo przekaźniki to inna bajkadaniel40 pisze:Hmm, znacie oporność tych przekaźników?norek111 pisze: masz zablokowany sterownik silnika bo immobiliser nie widzi kluczyka(kostki puszki do sprawdzenia lub pętla immo padła)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości