Witam,
Oglądałem dokumentacje instalacji elektrycznej z książki i nie mogę się dopatrzeć bo bardzo słaba jakość PDF
Chodzi o zapalniczkę golf iv
Chciałbym uzyskać przed wejściem prądu do zapalniczki małe rozgałęzienie za pomocą którego będę mógł ładować ukryte urządzenie.
Czy może mi ktoś napisać które kable odpowiadają czemu (+,-, ewentualnie masa jak jest)
Rozgałęźnik przed zapalniczką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Rozgałęźnik przed zapalniczką
Czerwono-czarny - stały plus; brązowy (zawsze w VW) - masa; Szaro-niebieski - plus do żarówki podświetlającej.
No ale widzę, że u Kolegi znajomość elektryki nie jest najwyższa, czy Kolega zdecydowany jest jednak na działania?:
No ale widzę, że u Kolegi znajomość elektryki nie jest najwyższa, czy Kolega zdecydowany jest jednak na działania?:
Jak miało by działać urządzenie przyłączone bez masy, a wszak masa to w VW minus.oomaster pisze:+,-, ewentualnie masa jak jest
Rozgałęźnik przed zapalniczką
ja jeszcze dadam ze zapalniczka w mk4 jest pod stalym napieciem i pozostawienie ladowarki bedzie powodowac znaczna uplywnosc z akumulatora. Lepiej poprowadzic do takiej ładowarki plus po stacyjce. Szkoda aku. Z drugiej strony to moze sie po czesci mijac z celem chowanie takiej ladowarki skoro kluczyk musimy siedziec w aucie z kluczykiem by cokolwiek naladowac.
Moge dodac ze troszke dlubie coprawda w oplach ale tam sa rozne bajery za schowkiem pasazera- od ładowarek telefonow, zasilaczy navi czy odtwarzaczy/transmiterow a nawet zasilanie do CB.
Moge dodac ze troszke dlubie coprawda w oplach ale tam sa rozne bajery za schowkiem pasazera- od ładowarek telefonow, zasilaczy navi czy odtwarzaczy/transmiterow a nawet zasilanie do CB.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Rozgałęźnik przed zapalniczką
Trochę źle może to ująłem. W najprostszym ujęciu zasilanie będzie zasilać "telefon" który będzie podłączany i odłączany za pomocą kabla.wesol pisze:ja jeszcze dadam ze zapalniczka w mk4 jest pod stalym napieciem i pozostawienie ladowarki bedzie powodowac znaczna uplywnosc z akumulatora. Lepiej poprowadzic do takiej ładowarki plus po stacyjce. Szkoda aku. Z drugiej strony to moze sie po czesci mijac z celem chowanie takiej ladowarki skoro kluczyk musimy siedziec w aucie z kluczykiem by cokolwiek naladowac.
Moge dodac ze troszke dlubie coprawda w oplach ale tam sa rozne bajery za schowkiem pasazera- od ładowarek telefonow, zasilaczy navi czy odtwarzaczy/transmiterow a nawet zasilanie do CB.
To jak telefon będzie odłączony to wszystko będzie działać dobrze bo prąd nie będzie pobierany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości