dzisiaj wszczepialem do mk3 gti 8v digi 1
oto male info jak to zrobic
Potrzebne czesci:
gorna czesc obudowy filtra z golfa mk3 1,8 mono wraz z wezem do wtrysku
czujnik tempoeratury plynu 4 pinowy z niebieska obwodka koszt okolo 45 zlotych
wtyczka digifant 1 z kablami okolo 20 cm
copot z wtyczka
czujnik polozenia przepustnicy z opla zdaje sie 2.0 ktory zamiast potencjometru ma styki wraz z wtyczka
trójnik do spryskiwaczy
1 metr wezyka 3,2mm paliwowego tzw powrot do diesli
metr koszulki termokurczliwej 4 mm
parciana tasma izolacyjna
lutownica
oczko konektorkowe fi 6
cyna
kalafonia
srubokret krzyzakowy,
klucz 10
zdejmujemy podszybie zdejmujemy obudowe filtra pylkowego i powietrza z przeplywomierzem wyciagamy oryginalny sterownik i zaczynamy zabawe:
teraz mala rozpiska pinow
z lewej digi 2 z prawej digi 1
32->1
17->2
31->3
36->4
16->5
35->6
9 + 34->7
45->8
37->9
12->10
40->11
2+10->12
42+21+1->13+19
23->14
41->15
19 + 44->18
42+21+1->13+19
30 -> 22
8->23
7-> 25
teraz wedlug tej rozpiski tniemy przewody i lutujemy izolujac kawalkami koszulki termokurczliwej, wazna wskazowka, kazdy przewod tniemy w innej dlugosci, aby uniuknac ewentualnych przygod w trakcie uzytkowania
po zrobieniu wiazki przystepujemy do przelutowywania kabli przy czujniku tps.
zakladajac ze ma sie taki czujnik jak ja dzis czyli srodek wspolny 3 zamknieta 1 otwarta
1->1
2->3
3->2
nastepna rzecz to copot
wykorzystujemy wolna juz wtyczke po przeplywce i mamy:
1->2
2 wolny ucinamy zaginamy zakladamy koszylke termokurczliwa i zagrzewamy
3->1
4->3
wszystkie kable jak wczesniej tniemy w roznych dlugosciach koszulka i jest oki
nastepna rzecz to cewka zaplonowa. demontujemy ja i po zdjeciu zaslepki miedzy wtyczka a kablem wn odcinamy moduł zapłonowy po czym do pinu 1 podpinamy kabel zielony z wtyczki a do 15 kabel czarny z wtyczki
brazowy po zalozeniu oczka 6 podpinamy pod srube mocujaca cewke do nadwozia.
bierzemy obudowe filtra z monowtrysku i robimy w niej dziurke na copot. ja polecam znalezienie wczesniej krocca wodnego z gniazdem na czujnik i oddanie do wspawania plastikarzowi. nie bedzie problemu z uszczelnieniem.
zdejmujemy przepustnice, z niej czujnik polozenia przepustnicy i montujemy nowy, mi w zasadzie podszedl plug&play, malo roboty mialem. w zasadzie teraz opracowuje sposob przerobki originalnego tak zeby dzialal jako switch
po podpieciu wszystkich kabelkow zakladamy czujnik zamiast oryginalnego z zolta obwodka, wazne zeby zrobic to po ostygnieciu silnika, inaczej mozna uszkodzic czujnik. do regulatora paliwa idzie wezyk, tniemy go jak najblizej kolektora ssacego wkladamy trojnik ze spryskiwaczy podpinamy wezyk ktorego dlugosc laczna ma wyniesc rowno metr od kolektora do sterownika.
wyciagamy gore filtra powietrza z przeplywka a w miejsce tego wkladamy przygotowana wczesniej juz obudowe z monowtrysku z zamontowanym copotem podpinamy ostatnia wtyczunie, zakladamy waz nna przepustnice podpinamy sterownik digi 1 i odpalamy.
jak odpali i wszystko dziala, oznacza ze podpielismy wszystko prawidlowo i mozemy kosmetyke.
wszystkie kable owijamy parcianka, sterownik zakladamy w miejsce poprzedniego, przykrecamy srubami, trzeba zrobic nowe otwory skladamy wszystko odpalamy auto zagrzewamy i zaczynamy regulacje zestawu. zaplon 6 stopni co na 0,5 do 1,5 wszystko w stanach jak fabryka przykazala. ja zalecalbym jescze wirusa do tego, ale i tak powinno byc duuuuuuuzo lepiej...
Jak w kilka godzin wszczepic digi 1 do gti 2e
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Jak w kilka godzin wszczepic digi 1 do gti 2e
Ostatnio zmieniony ndz lut 01, 2009 22:22 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- kacper_zet
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt mar 23, 2010 13:25
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Jak w kilka godzin wszczepic digi 1 do gti 2e
spory odkop, ale mam pytanie, jaka jest różnica pomiędzy digi 1, a 2 w wypadku silnika 2e ? Głupie pytanie, ale w końcu nie każdy musi wszystko wiedzieć, także proszę o odpowiedź
Jak w kilka godzin wszczepic digi 1 do gti 2e
Odkopuję odkop z pytaniem co daje taka przeróbka ?
Ciekawi nie to, bo planuję wymienić u siebie instalację ( nowe przewody ) w silniku 2E jak zrobi się cieplej.
Ciekawi nie to, bo planuję wymienić u siebie instalację ( nowe przewody ) w silniku 2E jak zrobi się cieplej.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości