MK4 Przeróbka zderzaka europejskiego na USA
: wt cze 23, 2015 17:22
Witam!
Z racji otrzymywania dużej liczby zapytań dotyczących sposobu wykonania mojego zderzaka publikuję poradę wraz z informacjami i wymiarami, niezbędnymi do wykonania takiej przeróbki.
Na początek wymiary - tu niezbędna okazała się pomoc kolegi Szczyku, który przesłał mi dokładne zdjęcia oryginalnej wnęki zderzaka USA wraz z wymiarami. Raz jeszcze dzięki za pomoc Na podstawie otrzymanych danych naniosłem wymiary na zdjęcie oryginalnego zderzaka znalezione w Internecie.
(Po kliknięciu w zdjęcie otwiera się w większym, czytelniejszym wymiarze)
Jak widać oryginalny zderzak z wersji USA różni się od zderzaka europejskiego nie tylko szerokością wnęki, ale również jej wysokością. Dlatego ważne jest przerobienie jej w obydwu wymiarach.
Następnie podstawa, to znalezienie plastikarza który profesjonalnie przerobi europejski zderzak. Jest to bardzo ważne aby w przyszłości uniknąć pęknięć spawów oraz nałożonej szpachli - zderzak musi być pospawany mocno i z zachowaniem odpowiedniej sztywności. Koszt takiej usługi to około 150zł u osoby znającej się na rzeczy. Nie ma sensu oszczędzać, by potem nie doświadczyć pękania po lakierowaniu Sam korzystałem z usług firmy Auto-plast w Osielsku koło Bydgoszczy i mogę w 100% polecić.
Zdjęcia mojego zderzaka bezpośrednio po wykonaniu przeróbki, przed przygotowaniem do lakierowania:
Efekt po lakierowaniu:
Gotowy zderzak na aucie:
Zderzak oczywiście nie jest identyczny jak oryginał, lecz na pierwszy rzut oka ciężko wychwycić różnicę. Biorąc pod uwagę koszty warto rozważyć przeróbkę, osobiście jestem bardzo zadowolony
Z racji otrzymywania dużej liczby zapytań dotyczących sposobu wykonania mojego zderzaka publikuję poradę wraz z informacjami i wymiarami, niezbędnymi do wykonania takiej przeróbki.
Na początek wymiary - tu niezbędna okazała się pomoc kolegi Szczyku, który przesłał mi dokładne zdjęcia oryginalnej wnęki zderzaka USA wraz z wymiarami. Raz jeszcze dzięki za pomoc Na podstawie otrzymanych danych naniosłem wymiary na zdjęcie oryginalnego zderzaka znalezione w Internecie.
(Po kliknięciu w zdjęcie otwiera się w większym, czytelniejszym wymiarze)
Jak widać oryginalny zderzak z wersji USA różni się od zderzaka europejskiego nie tylko szerokością wnęki, ale również jej wysokością. Dlatego ważne jest przerobienie jej w obydwu wymiarach.
Następnie podstawa, to znalezienie plastikarza który profesjonalnie przerobi europejski zderzak. Jest to bardzo ważne aby w przyszłości uniknąć pęknięć spawów oraz nałożonej szpachli - zderzak musi być pospawany mocno i z zachowaniem odpowiedniej sztywności. Koszt takiej usługi to około 150zł u osoby znającej się na rzeczy. Nie ma sensu oszczędzać, by potem nie doświadczyć pękania po lakierowaniu Sam korzystałem z usług firmy Auto-plast w Osielsku koło Bydgoszczy i mogę w 100% polecić.
Zdjęcia mojego zderzaka bezpośrednio po wykonaniu przeróbki, przed przygotowaniem do lakierowania:
Efekt po lakierowaniu:
Gotowy zderzak na aucie:
Zderzak oczywiście nie jest identyczny jak oryginał, lecz na pierwszy rzut oka ciężko wychwycić różnicę. Biorąc pod uwagę koszty warto rozważyć przeróbkę, osobiście jestem bardzo zadowolony