Jak zamontowac stozek do gaźnika i pozbyc sie oudowy filtra

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Jak zamontowac stozek do gaźnika i pozbyc sie oudowy filtra

Post autor: Borys » śr sty 19, 2005 18:27

zapozyczony z jednej stronki :pub:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw lut 24, 2005 22:48 przez Borys, łącznie zmieniany 2 razy.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
polaris20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:25
Lokalizacja: Sztetke
Kontakt:

Post autor: polaris20 » czw gru 17, 2009 00:54

Jakis opis można prosić bo same zdjęci dużo mi nie pomagają


[img]http://img190.imageshack.us/img190/6021/aaaaejf.jpg[/img]
[Gęba od ucha do ucha nowe audio gra i buczy]

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » czw gru 17, 2009 09:20

To chyba każdy umie odrkęcić puszke, i zacisnąć obejmą stożek, prawda?

ważniejsze to zrobić coś na wzór konkretnego dolotu, i odseparować stożek od silnika...



Awatar użytkownika
polaris20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt wrz 22, 2009 22:25
Lokalizacja: Sztetke
Kontakt:

Post autor: polaris20 » pt gru 18, 2009 02:35

Potrzebne nędą jakieś dodatkowe materiały typu rurka pcv ?? Nie znam się za bardzo an tym. Urwała mi się rura od filtra powietrzai zwiazku z tym chciałem wstawić stożek.


[img]http://img190.imageshack.us/img190/6021/aaaaejf.jpg[/img]
[Gęba od ucha do ucha nowe audio gra i buczy]

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » pt gru 18, 2009 07:59

polaris20, A ile Ci zostało z oryginalnego dolotu? kupujesz stożek i redukcje na wymiar twojej rury z dolotu, i po prostu skręcasz - nie potrzebne Ci nic dodatkowego. Potem robisz Z blachy nierdzewnej odgrodzenie stożka od ciepłego powietrza silnika, i prowadzisz dodatkowy nawiew zimnego powietrza bezpośrednio na stożek.



Awatar użytkownika
Jeżu
VW Baron
VW Baron
Posty: 3396
Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
Silnik: 2H

Post autor: Jeżu » czw sty 21, 2010 12:36

ja bede montował na wiosne stozek do mojego silniczka 1.3 ozancznei 2g(gaźnik) Obrazek
i nie mam pojecia czy jak załoze stozek na ta rure to bede musiał oryginalny filtr wywalić i jak to jest z wymiana tych stożków pierze sie czy kupuje nowy jak jest taka potrzeba :bigok: z gory dzięki


Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99

tomekbercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 15:52
Lokalizacja: Ośno Lubuskie

Post autor: tomekbercik » czw sty 21, 2010 15:22

oryginalny filtr ( ten w obudowie ) będzie zbędny po zamontowaniu stożka, ponieważ wszystkie śmieci i tak będą zostawały na filtrze stożkowym. Przeczyść wpierw całą obudowę i rurę doprowadzającą powietrze, żeby nie było tam żadnego syfu. No i oczywiście odgrodź filtr od silnika i doprowadź do niego świeżego luftu (np. rurką aluminiową giętką, chyba za 5 zł jest), tak jak jest napisane wyżej. A co do samych stożków, to jeżeli kupisz jakiś porządny, przykładowo K&N, to wystarczy go dokładnie przemyć, posmarować olejkiem i zakładać. Możesz kupić taki zestaw czyszczący np na allegro, z tym nie ma problemu. Możesz kupić też ewentualnie jakiś chiński stożek i wydaje mi się, że można raz na jakiś odpuścić sobie paru "piwek" i wymienić go na nowy :pub:
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 15:24 przez tomekbercik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jeżu
VW Baron
VW Baron
Posty: 3396
Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
Silnik: 2H

Post autor: Jeżu » czw sty 21, 2010 23:03

tomekbercik, ja kupie jaki stozek z alegro jakis i załoze go nata rurke co mam od dolotu :bigok: kurde pewnie bede musiał gaźnik regulowac :chytry:


Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » wt sty 26, 2010 17:50

Dla odświeżenia dodam moją wersje stożka w gaźniku 2ee z BLOSem
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt cze 29, 2010 22:32 przez marcinek84, łącznie zmieniany 1 raz.


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wilku_PL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 19, 2009 22:39
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Wilku_PL » wt sty 26, 2010 22:41

Wy to macie dlugie te doloty,zrobie jutro zdjecia i wam pokaze jak ja mam hehehe:)U mnie moze jest z 10cm dlugosci do gaznika:D hehehe


Wilku:)

Awatar użytkownika
Jeżu
VW Baron
VW Baron
Posty: 3396
Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
Silnik: 2H

Post autor: Jeżu » wt sty 26, 2010 23:02

marcinek84, ciekawie to wyglada :bigok: a jak sie sprawuje ? czy to prawda ze filtr stożkowy spowoduje wieksze zurzycie paliwa ? ?


Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99

Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » wt sty 26, 2010 23:23

Jeżu, akurat u mnie stożek był jedyna opcja żeby założyć BLOSa do gazu :) spalanie mam 9-10l/100km ale ja go wkręcam bo idzie lepiej wię nie ekonomicznie :grin: no i krótsza skrzynie mam od GTI czyli ACD i instalacja ma 7lat. brata zdaniem lepiej jedzie niż normalny filtr. Wilku_PL, robiłem inny dolot i już nie jechał tak więc tak jest dobrze. a u Ciebie wystarczy zdjąć rurę i wstawić stożek to pikuś :) i taki dolot może ciepłe łapać


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Jeżu
VW Baron
VW Baron
Posty: 3396
Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
Silnik: 2H

Post autor: Jeżu » śr sty 27, 2010 12:42

marcinek84, no o to chodzi zeby sie lepiej wkrecał na obroty :chytry: ale zeby tez wiencej nie spalał :grin:


Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99

tomekbercik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 15:52
Lokalizacja: Ośno Lubuskie

Post autor: tomekbercik » pn mar 15, 2010 16:50

Tak wygląda u mnie 1,3, chyba NZ z Polo, jutro zrobie więcej zdjęć, bo akurat siadł mi aparat, jak zrobie to podeśle. Sprawa wygląda tak:

- redukcja 60/77
- rurka alu 77mm, jakieś 6 cm, była 10, ale trzeba ją było troszke przykrócić
- kolanko 90 stopni
- rura 77mm, 20cm
- kolanko 120 stopni
- rura 77mm, 10cm
- filtr Simota
- blaszka termolizolacyjna

Nie udczułem niczego, prócz fajnego świstu, ładniej wyglądającej komory silnika i ..., mniej w portfelu :helm: . Oceń sam :pub:

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości