[Passat B5] 1.8T Wymiana filtra paliwa
: wt lut 19, 2013 14:12
Foto porada dotyczy wymiany filtra paliwa w passcie b5 1.8T jak i zapewne innych z silnikami benzynowymi.
Teoretycznie vw nie przewiduje wymiany filtra paliwa.
Potrzebne materiały to :
-dwie opaski skręcane nie ślimakowe
-filtra paliwa 1 H0 201 511A200
-śrubki i podkładki
Filtr paliwa znajduje się z tyłu auta po prawej stronie pod miejscem pasażera
Najpierw musimy odkręcić dwie śruby znajdujące się po prawej na klucz 10 od plastikowej osłony i jedną po środku belki.
Ukazuję się nam taki widok. Odkręcamy opaski z wężyków paliwa . Popuszczamy śruby mocujące filtra paliwa na klucz 13 wysuwamy filtra paliwa w lewo. Pamiętajmy że na filtrze jest strzałka - strzałka ma być skierowana w stronę silnika. Zgrubienie na filtrze też ma być po lewej stronie.
Proponuje też wymienić wszystkie śruby i podkładki , przesmarować je smarem bo u mnie były tak skorodowane że ledwo je okręciłem.
Pomimo że auto jeździło na lpg pomyślałem że wymienię filtr paliwa , tak wyglądał filtr po 7 latach i 70 tys.
Wszystko montujemy w odwrotnej kolejności.
Przed pierwszym odpaleniem należny przekręcić z 8 razy zapłon zanim włączymy silnik aby pompa napełniła filtr paliwem.
Teoretycznie vw nie przewiduje wymiany filtra paliwa.
Potrzebne materiały to :
-dwie opaski skręcane nie ślimakowe
-filtra paliwa 1 H0 201 511A200
-śrubki i podkładki
Filtr paliwa znajduje się z tyłu auta po prawej stronie pod miejscem pasażera
Najpierw musimy odkręcić dwie śruby znajdujące się po prawej na klucz 10 od plastikowej osłony i jedną po środku belki.
Ukazuję się nam taki widok. Odkręcamy opaski z wężyków paliwa . Popuszczamy śruby mocujące filtra paliwa na klucz 13 wysuwamy filtra paliwa w lewo. Pamiętajmy że na filtrze jest strzałka - strzałka ma być skierowana w stronę silnika. Zgrubienie na filtrze też ma być po lewej stronie.
Proponuje też wymienić wszystkie śruby i podkładki , przesmarować je smarem bo u mnie były tak skorodowane że ledwo je okręciłem.
Pomimo że auto jeździło na lpg pomyślałem że wymienię filtr paliwa , tak wyglądał filtr po 7 latach i 70 tys.
Wszystko montujemy w odwrotnej kolejności.
Przed pierwszym odpaleniem należny przekręcić z 8 razy zapłon zanim włączymy silnik aby pompa napełniła filtr paliwem.