[mk4] Montaż górnej rozpórki od S3
: sob wrz 15, 2012 20:51
Witam.
Jakiś czas temu montowałem rozpórkę od S3 u siebie w aucie, przy okazji porobiłem zdjęcia i postanowiłem, że zrobię fotoporadę, ponieważ spotkałem się już z wieloma pytaniami jak to zrobić.
Na samym początku przepraszam za jakość zdjęć (fotograf ze mnie marny) oraz za bałagan pod maską
Rzeczy, które potrzebujemy:
- rozpórka (8L9 805 629A)
- śruby M10 x6
- podkładki x6
- nakrętki z zabezpieczeniem x6
- klej zabezpieczający gwint (typu locktite)
- środek do zabezpieczenia antykorozyjnego
1. Podnosimy przód auta (zdejmujemy przednie koła dla lepszego dostępu) i ustawiamy najlepiej na kobyłkach (ja niestety takich nie posiadam, więc trzeba było poradzić sobie w inny sposób).
2. Przykładamy na próbę rozpórkę; sprawdzamy czy o nic się nie zapiera, w niczym nie przeszkadza itp..
3. Zaznaczamy markerem otwory z rozpórki na kielichach.
4. Wiercimy otwory w kielichach. Najlepiej zacząć od mniejszego wiertła, później stopniowo zwiększać. Następnie musimy zabezpieczyć otwory środkiem antykorozyjnym.
5. Przykładamy rozpórkę i zabieramy się do jej przykręcenia. Śruby wkładamy od dołu, tak aby nakrętki były na górze. Przy okazji smarujemy gwinty śrub klejem do tego przeznaczonym.
6. Opuszczamy auto. Efekt końcowy:
Starałem się jasno opisać sprawę montażu rozpórki. Mam nadzieję, że przyda się ona wielu osobom
Pozdrawiam, Kamil.
Jakiś czas temu montowałem rozpórkę od S3 u siebie w aucie, przy okazji porobiłem zdjęcia i postanowiłem, że zrobię fotoporadę, ponieważ spotkałem się już z wieloma pytaniami jak to zrobić.
Na samym początku przepraszam za jakość zdjęć (fotograf ze mnie marny) oraz za bałagan pod maską
Rzeczy, które potrzebujemy:
- rozpórka (8L9 805 629A)
- śruby M10 x6
- podkładki x6
- nakrętki z zabezpieczeniem x6
- klej zabezpieczający gwint (typu locktite)
- środek do zabezpieczenia antykorozyjnego
1. Podnosimy przód auta (zdejmujemy przednie koła dla lepszego dostępu) i ustawiamy najlepiej na kobyłkach (ja niestety takich nie posiadam, więc trzeba było poradzić sobie w inny sposób).
2. Przykładamy na próbę rozpórkę; sprawdzamy czy o nic się nie zapiera, w niczym nie przeszkadza itp..
3. Zaznaczamy markerem otwory z rozpórki na kielichach.
4. Wiercimy otwory w kielichach. Najlepiej zacząć od mniejszego wiertła, później stopniowo zwiększać. Następnie musimy zabezpieczyć otwory środkiem antykorozyjnym.
5. Przykładamy rozpórkę i zabieramy się do jej przykręcenia. Śruby wkładamy od dołu, tak aby nakrętki były na górze. Przy okazji smarujemy gwinty śrub klejem do tego przeznaczonym.
6. Opuszczamy auto. Efekt końcowy:
Starałem się jasno opisać sprawę montażu rozpórki. Mam nadzieję, że przyda się ona wielu osobom
Pozdrawiam, Kamil.