Strona 1 z 1

[MK3] Regulacja gwintowanego zawieszenia

: ndz kwie 16, 2006 13:47
autor: Wegiel
WITAM WPADLEM NA POMYSL PODCZAS REGULACJI GWINTA ZEBU ZROBIC MALA FOTORELACJE
DOTYCZY SIE TO MODELU ,,KW -20 -60 -80,, DO GOLFA III

1. ZACZYNAMY OD POLUZOWANIA SRUBA I PODLEWAROWANIA AUTA, NASTEPNIE ZDEJMUJEMY KOLO(RYS.2)

RYS.1
Obrazek

RYS.2
Obrazek

ODKRECAMY IMBUSEM SRUBE (ZAWSZE W LEWO)

RYS.3
Obrazek

PRZED REGULACJA NALEZY DOBRZE OCZYSCIC GWINT Z PIASKU I BRUDU!

PAMIETAJMY ZEBY ZMIERZYC DOKLADNIE SUWMIARKA WYSOKOSC JAKA CHCEMY AUTO OBNIZYC LUB PODNIESC ZEBY Z DUGIEJ STRONY BYLO TAK SAMO!

RYS.4
Obrazek


I ZACZYNAMY REGULACJE W PRAWO KRECIMY -W GORE A W LEWO -W DOL

RYS.5
Obrazek


PO WYREGULOWANIA ZAWIESZENIA SKRECAMY WSZYSTKO SPOWROTEM DO KUPY I CIESZYMY SIE EFEKTEM :grin:

RYS.6
Obrazek

POZDRO WEGIEL!

GOLF III - REGULACJA GWINTOWANEGO ZAWIESZENIE

: pt sty 14, 2011 16:05
autor: PacekPlacki
Dziś przyszła do mnie paczka od MApeta z gwintem do Passata czy po każdej zminie wysokości trzeba ustawiac zbiezność ???

[MK3] Regulacja gwintowanego zawieszenia

: pt sty 14, 2011 17:48
autor: zielu
PacekPlacki, nie
jak założysz i wyregulujesz to naturalnie trzeba jechać na zbieżność... ale później przy nie wielkich zmianach tj tak do 2cm nie trzeba ponownie ustawiać

Re: [MK3] Regulacja gwintowanego zawieszenia

: pt sty 14, 2011 23:21
autor: PacekPlacki
OK Dzięki jutro zdejmuje standardowe i zakładam Nowe.

[MK3] Regulacja gwintowanego zawieszenia

: pt lip 13, 2012 15:58
autor: ogryzek
hi, nie znalazłem nic na forum z takim problemem wiec podepnę się pod ten temat . Mianowicie chodzi mi oto ze ustawiłem gwint jak wyżej napisano ( zgodnie z foto porada) ale mam różnicę miedzy nadkolami a ziemia i to o 2cm z tylu po stronie gdzie mam bak jest niżej a z przodu tez jest różnica około 1,5 cm ale jedno nadkole mam kupiony zamiennik bo ori zjadła rdza wiec może dlatego ale co z tyłem ?
z góry dzięki za pomoc

[MK3] Regulacja gwintowanego zawieszenia

: sob lip 14, 2012 18:37
autor: Shmatan
ogryzek, bo gwint ustawia się metrem do ziemi (tzn regulujesz, zakładasz koła, jeździsz chwilkę i mierzysz wysokość) tak żeby stał równo. Mierzenie suwmiarką (jak kolega Wegiel) ma sens tylko wtedy, kiedy od pewnego poziomu chcesz cały samochód np. 1cm jeszcze posadzić czy podnieść.

[MK3] Regulacja gwintowanego zawieszenia

: ndz lip 22, 2012 10:58
autor: oli26
Dzisiaj trochę się pobawię tą regulacją. Jeżeli chodzi o tył to chyba na lewarku już się nie da tego wyregulować? chodzi o MKIV

[MK3] Regulacja gwintowanego zawieszenia

: ndz lip 22, 2012 15:02
autor: Qto
oli26 pisze:Jeżeli chodzi o tył to chyba na lewarku już się nie da tego wyregulować? chodzi o MKIV
temat dotyczy mk3 :bajer:

co do mk4, to ziomek z tyłu skręca gwint normalnie na parkingu, auto podnosi na lewarku i tyle... ma Borę to tam głębiej trzeba się wkulać pod auto

[MK3] Regulacja gwintowanego zawieszenia

: pn lip 23, 2012 09:58
autor: Shmatan
Ja do regulacji tyłu rozpinam zwykle amortyzator i wyjmuje sprężynę - zajmuje to 2 minuty więcej, a jest dużo wygodniej

[MK3] Regulacja gwintowanego zawieszenia

: pn lip 23, 2012 21:05
autor: oli26
Dzisiaj zrobiłem to na lewarku, trochę się narobiłem ale udało. Gwint skręcony do końca, a efekt nadal mnie nie zadowala :ass: . Chyba trzeba będzie wywalić regulacje :grin:

Re: [MK3] Regulacja gwintowanego zawieszenia

: czw lip 26, 2012 14:54
autor: Maximus-83
oli26 pisze:Dzisiaj zrobiłem to na lewarku, trochę się narobiłem ale udało. Gwint skręcony do końca, a efekt nadal mnie nie zadowala :ass: . Chyba trzeba będzie wywalić regulacje :grin:
słuszna decyzja :satan: